تجربه سفر به ژوهانسبورگ همراه با کودکان

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/5/16
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر با فرزندان خود به ژوهانسبورگ سفر می‌کنید و دوست دارید اوقات خوشی را برایشان بسازید، این راهنما حتما کمکتان خواهد کرد.

تور اروپا

اگر به سراغ این جاذبه‌ها بروید، مطمئناً تمام اعضای خانواده می‌توانند لحظاتی به یادماندنی‌ را تجربه کنند. از محوطه‌های آموزشی گرفته تا جاذبه‌های پر آدرنالین، در این فهرست برای هر کسی با هر مود و سلیقه‌ای چیزی پیدا می‌‌شود. با ما همراه باشید تا ۱۰ جاذبه برتر مناسب کودکان در ژوهانسبورگ را به شما معرفی کنیم.

پرش حسابی در باونس اینک

باونس اینک (.Bounce Inc) یک پارک ترامپولین سرپوشیده در فور وِیز (Fourways) است و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد یک تجربه پرشی و پر هیجان داشته باشند. اگر بخواهید روزتان را پر انرژی سپری کنید، اینجا می‌تواند ساعت‌ها هیجان را برای تمامی سنین تضمین کند. در سالن پرش آزاد تا جایی که چشم کار می‌کند ترامپولین کنار هم ردیف شده و در بازی‌های وسطی هم کودکان ساعت‌ها سرگرم می‌شوند. همچنین برای کودکان ۳ تا ۶ سال نیز برنامه‌های ژیمناستیک وجود دارد که برای شرکت در آن‌ها باید از قبل جا رزرو کنید.

پرش در باونس اینک - ژوهانسبورگ

آشنا شدن با ریشه ها در گهواره بشریت

گهواره بشریت (the Cradle of Humankind) از ژوهانسبورگ با ماشین فاصله اندکی دارد و یکی از جاذبه‌های مهم میراث جهانی یونسکو است. این مقصد یک روزه محبوب، شواهد و مدارکی درباره تحول نوع بشر را در اختیار محققین قرار داده و از نظر تعداد فسیل‌های انسانی یکی از غنی‌ترین محوطه‌های باستانی آفریقا به شمار می‌آید. می‌توانید در غارهای استرکفونتین (Sterkfontein) کند و کاو کنید و به دیدن مرکز بازدیدکنندگان ماروپنگ (Maropeng Visitor Centre) بروید تا در نمایش‌های تعاملی‌اش شرکت کنید یا از نمایشگاه‌هایش دیدن کرده و سوار قایق‌های محوطه سرپوشیده‌اش شوید. بلیط ترکیبی این مرکز و غارهای استرکفونتین حدود ۱۵ دلار قیمت داشته و برای بچه‌های ۴ تا ۱۴ سال به ۱۰ دلار کاهش می‌یابد. کودکان زیر چهار سال نیز به بلیط احتیاجی ندارند.

گهواره بشریت - ژوهانسبورگ

بالا رفتن از دیوارهای سیتی راک

سیتی راک (City Rock) برای کودکانی که دوست دارند از دیوار بالا بروند عالی است و قطعاً این شامل بسیاری از آن‌ها می‌شود. کودکان بالای پنج سال می‌توانند از دیوارهای کوتاه بالا رفته و سپس روی تشک‌های نرم بپرند. همچنین دیوار بلندتری با حمایت اتوماتیک وجود دارد که به آن‌ها اجازه می‌دهد با استفاده از هارنس سنگنوردی، این ورزش هیجان انگیز را تجربه کنند. تمام این کارها در محیطی کاملاً امن انجام شده و والدین می‌توانند در کافه چیزی میل کرده یا به تفریح کودکان بپیوندند. بلیط یک روزه اینجا برای بزرگسالان ۱۲ دلار و برای کودکان ۹ دلار است. البته هزینه ابزار و وسایل جداگانه حساب می‌شود.

سیتی راک - ژوهانسبورگ

پارک کروکودیل و خزندگان کروک سیتی

با بازدید از کروک سیتی (Croc City) می‌توانید یک بچه کروکودیل را بغل کرده یا به سایر خزندگان، مارها و حتی رتیل‌ها نزدیک شوید. قطعاً این بازدید برای هر کودکی هیجان انگیز خواهد بود. شنبه‌ها و یکشنبه‌ها بازدیدکنندگان می‌توانند غذا دادن به کروکودیل‌ها را تماشا کنند و همچنین در یکشنبه‌ها و تعطیلات رسمی یک مار سمی به نمایش در می‌آید. بلیط این مجموعه برای بزرگسالان ۶ دلار و برای کودکان ۵ دلار است.

پارک کروکودیل و خزندگان ژوهانسبورگ

گلد ریف سیتی

گلد ریف سیتی (Gold Reef City) یکی از بزرگ‌ترین تم پارک‌های آفریقای جنوبی بوده و برای کسانی که دنبال هیجان هستند، یک روز عالی را می‌سازد. این پارک ۱۶ وسیله پر هیجان، ۱۴ وسیله برای کودکان کوچک، یک پارک ترامپولین، یک تور معدن و تعداد زیادی رستوران دارد. از رینجینگ رَپیدز (Raging Rapids) تا ترن هوایی معروف آناکوندا (Anaconda) برای هر سنی چیزی جذاب پیدا می‌شود. بلیط ورودی شهر بازی ۱۰ دلار است.

گلدریف سیتی - ژوهانسبورگ

گم شدن در هزارتوی هانیدو

کفش‌های پیاده روی خود را بپوشید و آماده سپری کردن یک روز عالی در هزارتوی هانیدو (Honeydew Mazes) شوید. معروف‌ترین جاذبه اینجا «هزارتوی عظیم» است که کامل کردن آن تقریباً یک ساعت و نیم زمان می‌برد. بعد از آن می‌توانید روی چمن‌های سرسبز به پیک نیک بروید یا مشغول هزارتوهای کوچک‌تر شوید. اینجا برای مهمانی‌های مخصوص کودکان هم ایده آل است ولی باید حتماً از قبل برای این کار وقت رزرو کنید. بلیط برای بزرگسالان ۱۲ دلار و برای کودکان ۸ دلار است.

هزارتوی هانیدو - ژوهانسبورگ

اسکیت در رولگولی

در رولگولی (RollEgoli) در زمان به عقب برمی‌گردید. این پیست اسکیت معمولی در براین استون (Bryanston) واقع شده و به کودکان موقعیت بازی و تفریح می‌دهد. در همین حین والدین نیز می‌توانند در کافی‌شاپ ریلکس کرده یا به فرزند خود بپیوندند. چراغ‌های دیسکو شب‌ها روشن شده و حال و هوای دهه ۷۰ را ایجاد می‌کنند. پیتزا فروشی هم برش‌های خوشمزه‌ پیتزا را به شما پیشنهاد می‌کند. برای دسر باید حتماً به سراغ بستنی‌ ایتالیایی بروید. یک باشگاه جنگلی هم در مجموعه وجود دارد که شامل ترامپولین و زیپ لاین می‌شود. هزینه ورودی برای هر نفر ۶ دلار بوده و شامل سه ساعت استفاده از وسایل می‌شود.

سکیت در رولگولی - ژوهانسبورگ

داشتن یک تجربه علمی در مرکز اکتشافی اسکای-بونو

«مرکز اکتشافی اسکای-بونو» بزرگ‌ترین مرکز علمی آفریقای جنوبی بوده و تجربه‌های آموزشی جذاب و سرگرم‌ کننده‌ای شامل ریاضیات، علوم و تکنولوژی را به بازدیدکنندگان پیشنهاد می‌کند. در این مجموعه بیش از ۳۵۰ نمایشگاه تعاملی و برنامه‌های هیجان انگیز مخصوص تعطیلات وجود دارد که کودکان را حسابی سرگرم می‌کنند. بلیط ورودی برای بچه‌های ۳ تا ۱۶ سال ۲.۶۰ دلار قیمت داشته و برای کودکان زیر ۳ سال رایگان است.

اسکای بونو - ژوهانسبورگ

آشنایی با ستاره ها در پلنتاریوم ویتس

پلنتاریوم ویتس (WITS Planetarium) در سال ۱۹۶۰ شروع به فعالیت کرد و اولین آسمان‌نمای کامل آفریقا به شمار می‌رفت. این مجموعه نمایش‌های متعددی برای بزرگسالان و کودکان داشته و تجربه آموزشی بی‌همتایی را برای کل خانواده فراهم می‌کند. نمایش «سفر به فضا» برای کودکان بین پنج تا هشت سال ایده آل بوده و ماجراجویی‌های توماس فضانورد درباره صور فلکی را دنبال می‌کند. بلیط ورودی برای بزرگسالان ۴ دلار و برای کودکان ۲.۸۵ دلار قیمت دارد.

پلنتاریوم ویتس - ژوهانسبورگ

تماشای حیوانات در باغ وحش ژوهانسبورگ

باغ وحش ژوهانسبورگ چه به همراه خانواده برای بازدید بروید یا تور هدایت شده رزرو کنید، یک روز عالی را برایتان تضمین می‌کند. این پارک به زیبایی نگهداری شده و لحظات خوشی را برایتان می‌سازد. پیشنهاد می‌کنیم کفش‌های راحتی پوشیده و فکر حفاظت در برابر آفتاب را هم بکنید زیرا پیاده روی زیادی در پیش دارید. در اینجا می‌توانید بیگ فایو (Big Five) و همچنین حیوانات جالب دیگری مانند اسب آبی‌های پیگمی (Pygmy) را تماشا کنید. بلیط برای بزرگسالان حدود دلار و برای کودکان ۴ دلار قیمت دارد.

باغ وحش ژوهانسبورگ

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}