بهترین اپلیکیشن های موبایلی برای شهر تورنتو

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1398/4/19
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

تورنتو، به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر کانادا، همگام با فناوری به جلو پیش رفته و سعی کرده است تا نیازهای شهروندان خود را با کمک اپلیکیشن‌های موبایلی تأمین کند؛ اپلیکیشن‌هایی که زندگی را برای شهروندان و توریست‌ها آسان‌تر کرده‌اند.

تور اروپا

هرکسی که از عدم استفاده‌ی مردم در گذشته از تلفن‌های هوشمند برای مسیریابی شگفت‌زده می‌شود، نقش اپلیکیشن‌های موبایلی در زندگی امروزی ما را به‌خوبی درک کرده است. از آنجایی‌که مردم تورنتو تلفن‌های هوشمند خود را به‌اندازه‌ی کت‌های پشمی‌شان دوست دارند، این مقاله به معرفی فهرستی از اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS می‌پردازد که بهتر است هر شهروند و گردشگری آن‌ها را دانلود کند.

ترانزیت اپ

تمامی شهروندان تورنتو از مخاطرات سفر با وسایل حمل‌ونقل عمومی این شهر آگاه هستند؛ یک سفر ساده در این شهر می‌تواند به دلایل مختلفی چون خرابی وسایل نقلیه یا حتی انتظار فراوان برای رسیدن آن‌ها، بسیار زمان‌بر شود؛ اما اپلیکیشن ترانزیت اپ (Transit App) گزینه‌ای است که باید از سوی تمامی مسافران وسایل حمل‌ونقل عمومی در تورنتو دانلود شود. در این اپلیکیشن تمامی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی با دقت بالا و به کمک جی‌پی‌اس کنترل می‌شوند؛ درنتیجه بررسی یک مسیر مشخص، به‌جای نگاه انداختن به فهرست تمامی خطوط وسایل حمل‌ونقل، کار ساده‌ای خواهد بود. کاربران می‌توانند با کمک این اپ مسیرهای جایگزین برای اتوبوس و تاکسی را بررسی کرده و زمان رسیدن آن را تخمین بزنند. وقتی‌که در حال مسیریابی با نقشه هستید، اپلیکیشن به‌سرعت اقدام به به‌روزرسانی نزدیک‌ترین ایستگاه، بدون نیاز به تایپ آدرس جدید، می‌کند.

اپلیکیشن های تورنتو

تورنتو پارکینگ فایندر

موضوعی که می‌تواند حتی بدتر از رانندگی در تورنتو باشد، یافتن جای پارک در این شهر است. اپلیکیشن تورنتو پارکینگ فایندر (Toronto Parking Finder) نزدیک‌ترین جای پارک رایگان یا پولی را به شما نشان خواهد داد. هرکسی که تجربه‌ی فراموش کردن مدت‌زمان استفاده از دستگاه پارک متر را داشته باشد، معمولاً نگران و عصبی خواهد شد. اپلیکیشن تورنتو پارکینگ فایندر دارای یک زمان‌سنج برای نمایش زمان باقی‌مانده از پارک متر به‌منظور جلوگیری از نگرانی شما است. یافتن جای پارک با این اپلیکیشن بسیار ساده و بی‌دردسر است، زیرا این اپ بر اساس موقعیت مکانی و فهرست نزدیک‌ترین مکان‌های پارک و خیابان‌های اطراف شما این کار را انجام می‌دهد. متأسفانه این اپلیکیشن تنها برای تلفن‌های اندرویدی توسعه یافته است.

تورنتو پارکینگ اپلیکیشن

استریت فود تورنتو

زمان کمی برای استراحت دارید و باید سریعاً چیزی برای گرفتن انرژی بخورید؟ اپلیکیشن استریت فود تورنتو (Street Food Toronto) نیازهای شما را پوشش می‌دهد. جست‌وجوی دکه‌های خیابانی در این اپلیکیشن بسیار ساده است؛ می‌توان گزینه‌های خود را بر اساس محبوبیت، فاصله و حروف الفبا جست‌وجو کرد. وقتی‌که یک گزینه را انتخاب می‌کنید، توضیحاتی مختصر در مورد آن دکه به همراه موقعیت مکانی و زمان باز بودنش ارائه می‌شود. برای دسترسی آسان‌تر به دکه‌های غذای خیابانی در این اپلیکیشن، کافی است گزینه‌های مورد نظر خود را به فهرست محبوب‌ترین‌ها انتقال دهید. باوجود این اپلیکیشن، گشت زدن در خیابان‌ها برای یافتن یک دکه‌ی غذاخوری به تاریخ خواهد پیوست.

کوئنچ

این اپلیکیشن مناسب کاربرانی است که از بطری‌های آب چندبار مصرف استفاده می‌کنند. آیا شما هم از آن دسته افراد هستید که مرتباً به دنبال پر کردن بطری آب خود در مکان‌های مختلف هستند؟ خوشبختانه اپلیکیشن کوئنچ (Quench) برای شما ساخته شده است. کوئنچ اپلیکیشنی بسیار کاربرپسند، آسان و به‌صرفه است. کافی است این اپ را باز کرده و در آن با توجه به موقعیت مکانی خود، نزدیک‌ترین ایستگاه آب‌خوری را پیدا کنید. این اپ به کاربران اجازه می‌دهد تا ایستگاه‌های آب‌خوری را به آن اضافه کرده و به آن‌ها بر اساس تمیزی و دمای آب امتیاز دهند. این اپلیکیشن برای روزهای گرم تابستان و پس از ورزش بسیار مفید است. کوئنچ به تأمین آب بدن شما در هوای گرم کمک می‌کند.

اپلیکیشن های تورنتو

ریچوال

صف‌های طولانی صبحگاهی برای گرفتن قهوه شما را خسته کرده است؟ اپلیکیشن ریچوال (Ritual) نزدیک‌ترین مکان برای خرید قهوه را جست‌وجو کرده و به شما این امکان را می‌دهد تا مستقیماً از داخل آن اقدام به سفارش قهوه کنید. ریچوال زمانی که قهوه یا غذای شما آماده شود، پیامی برایتان ارسال می‌کند. به‌علاوه، مزیت این اپلیکیشن این است که دیگر نیازی به ایستادن در صف و پرداخت نقدی پول نخواهید داشت. پرداخت از طریق کارت بانکی انجام می‌شود و همه‌چیز در زمانی که راهی رستوران یا کافی‌شاپ شدید آماده است. تنها کافی است رستوران مورد نظر خود را در ریچوال سرچ کرده و آماده‌ی نشستن بر سر میز شوید.

تورنتو سایکلینگ

اپلیکیشن تورنتو سایکلینگ (Toronto Cycling) که از سوی شهرداری تورنتو حمایت مالی می‌شود، به تمیزی هوای این شهر از طریق دوچرخه‌سواری کمک می‌کند. این اپ از طریق جی‌پی‌اس اقدام به مسیریابی و نمایش اطلاعات در مورد مسیر دوچرخه‌سواری شما خواهد کرد. سرعت، مسافت، کالری سوزانده شده و میزان گاز گلخانه‌ای حذف‌شده به سبب دوچرخه‌سواری، در این اپلیکیشن نمایش داده می‌شود. اگر دوچرخه ندارید، نگران نباشید. تورنتو سایکلینگ نزدیک‌ترین ایستگاه اجاره‌ی دوچرخه و تعداد دوچرخه‌های موجود در هر ایستگاه را به شما اعلام می‌کند. اگر هدفتان داشتن یک زندگی عاری از آلودگی هوا و پرجنب‌وجوش است، تورنتو سایکلینگ باید از سوی شما دانلود شود.

اپلیکیشن های تورنتو

فلیپ

به دنبال راهی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها هستید؟ فلیپ (Flipp) تمامی آگهی‌ها بر اساس موقعیت مکانی شما را پیدا کرده و همه‌ی آن‌ها را یکجا مطابق با فهرست خرید شما در اختیاریان قرار می‌دهد. فلیپ به‌محض یافتن کالای مورد نظرتان، تمامی نتایج از تمامی خرده‌فروش‌ها را به نمایش گذاشته و مقایسه‌ی بین آن‌ها را برایتان آسان می‌کند. فلیپ کمک می‌کند تا از میان ۸۰۰ خرده‌فروشی، بهترین گزینه‌ها برای فهرست خرید خود را انتخاب کنید.

جوکلی

عرصه‌ی هنر موسیقی در تورنتو بسیار بزرگ است و جوکلی (Jukely) بهترین بلیط‌های لحظه‌ی آخری را برای شما مهیا می‌کند. جوکلی از طریق اشتراک ماهانه به شما این امکان را می‌دهد تا تنها با یک ضربه بر روی صفحه‌ی نمایش تلفن همراه، نام خود را به‌عنوان یکی از آخرین میهمان‌های یک کنسرت به ثبت برسانید. کافی است تا راهی کنسرت مورد نظر شده، اپلیکیشن جوکلی خود را بررسی کرده و از کنسرت زنده لذت ببرید. می‌توان با پرداخت مبلغی بیشتر، از گزینه‌ی تهیه‌ی بلیط برای دوستان خود نیز استفاده کرد. امکان استفاده‌ی رایگان از این اپلیکیشن برای مدت ۱۴ روز و اطلاع از قابلیت‌های آن نیز وجود دارد، بنابراین امتحان جوکلی هیچ ضرری برای شما نخواهد داشت. عاشقان موسیقی عاشق این اپلیکیشن خواهند شد و می‌توانند به کمک آن با جدیدترین استعدادهای صنعت موسیقی در تورنتو آشنا شوند.

اپلیکیشن جوکلی

بلینک استایل

انتخاب لباس برای تورنتو اصلاً کار آسانی نیست؛ در وهله‌ی اول، شما مرتباً با تغییر آب‌وهوا روبه‌رو هستید و موضوع بعدی این است که در این شهر هر روز سبک پوشش تغییر می‌کند. بلینک استایل (Blynk Style) وظیفه‌ی انتخاب لباس‌های شما را به عهده گرفته و این کار را آسان می‌کند. این اپلیکیشن با استفاده از عکس‌ها، بهترین گزینه‌ها را پیش روی شما قرار می‌دهد. به دنبال لباسی رنگی هستید؟ گزینه‌ی رنگی را در آن سرچ کنید. به دنبال لباسی تابستانی هستید؟ هیچ مشکلی نیست. اگر سبک‌های پیشنهادی از سوی این اپ برای شما جذاب نیست، کافی است آن سبک را با انگشت به سمت چپ بکشید؛ در این صورت اپلیکیشن سبک مورد نظر، شما را در حافظه‌ی خود یادداشت کرده و برای پیشنهادهای بعدی به کار می‌برد. به همین ترتیب، کشیدن یک استایل به‌طرف راست به اپلیکیشن می‌فهماند که این استایل مدنظر شما است. بلینک استایل شبیه به اپلیکیشن تیندر (Tinder) است، اما این بار برای لباس و فشن. دیگر لازم نیست زمان خود را در مقابل آینه برای انتخاب لباس مدنظر هدر بدهید. اپ را باز کرده، سبک مورد نظر خود را سرچ کنید و استایل خود را بر اساس آن تغییر دهید.

اپ های تورنتو

کالچر تریپ

کاربران می‌توانند با استفاده از اپ کالچر تریپ (Culture Trip) به جست‌وجوی مکان‌های دیدنی در تمام نقاط جهان پرداخته و گزینه‌های مدنظر خود را بر اساس شهرها دسته‌بندی کنند. می‌توان در این اپ هر چیزی، از غذا و فستیوال گرفته تا نمایشگاه‌های هنری، را بر اساس نیاز خود پیدا کنید. فرقی نمی‌کند که به دنبال یک تفریح آخر هفته‌ای در تورنتو، عجیب‌ترین موزه‌های پاریس یا خشک‌ترین صحراها در نیویورک باشید، کالچر تریپ همه‌ی آن‌ها را پوشش می‌دهد. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای کاربران اندرویدی در دسترس است و دارندگان تلفن‌های آیفون باید برای دریافت نسخه‌ی iOS کمی منتظر بمانند.

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}