رستوران های گیاهی کبک برای افراد گیاهخوار

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/5/10
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شاید یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های افراد وِگن و گیاهخوار در سفر، پیدا کردن رستوران‌هایی باشد که غذاهای گیاهیِ خوب و با کیفیت سرو می‌کنند.

تور اروپا

کیفیت غذاهای رستوران های کبک در سطح جهانی است و افراد با سلیقه‌ها و ذائقه‌های گوناگون می‌توانند غذاهای خوشمزه‌ای در آن‌ها میل کنند. زمانی‌که صحبت از غذاهای گیاهی به میان می‌آید، شاید شهر کبک در کانادا حرف چندانی برای گفتن نداشته باشد اما اگر گیاهخوار هستید یا به‌دنبال خوردن غذایی سالم و خوشمزه می‌گردید، این مطلب را دنبال کنید تا بهترین رستوران‌های گیاهی و وِگن کبک را به شما معرفی کنیم.

لو سواسانت ۵

اگرچه در سال‌های اخیر رستوران‌های گیاهی زیادی در شهر کبک تاسیس شده‌اند، اما از رستوران لو سواسانت ۵ (Le Soixante 5) به‌عنوان بهترین رستوران گیاهی و وِگن شهر یاد می‌شود. این رستوران در لِویز (Levis) قرار گرفته است که به‌راحتی با یک قایق از کبک قابل دسترس است. در منوی این رستوران غذاهای متنوعی برای وعده‌های ناهار، شام و برانچ به‌چشم می‌خورد.

رستوران های گیاهی کبک

رستوران نس

رستوران نِس (Restaurant Ness) غذاهای متنوع گیاهی و وِگن را سرو می‌کند که از غلات کامل و مواد غذایی تازه تهیه می‌شوند. در منوی این رستوران می‌توانید انواع برگر، سوپ، سالاد، دسر، آب‌میوه‌ها و اسموتی‌های تازه را پیدا کنید. همچنین می‌توانید غذاهای بدون گلوتن هم سفارش دهید.

رستوران های گیاهی کبک

له گورموندیز لوکا

رستوران لِه گورموندیز لوکا (Les Gourmandises Louca) به‌عنوان اولین نانوایی و شیرینی‌فروشیِ وِگن در کبک شناخته می‌شود. میزان ضایعات و دورریزِ این رستوران صفر است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای گرم را به‌همراه ساندویچ‌ها، شیرینی‌ها و کوکی‌ها سفارش دهید. به‌علاوه، مغازه‌ی کوچکی هم در این رستوران وجود دارد که انواع مواد خوراکیِ ارگانیکِ فله‌ای، سبزیجاتِ ارگانیک، خواربار و محصولات دیگر را به‌فروش می‌رساند.

رستوران های گیاهی کبک

کی لو کرو

از غذاهای رستوران کی لو کرو (Qui Lu Cru) به‌عنوان آشپزیِ زنده (Living Cuisine) یاد می‌شود. منوی این رستوران بر پایه‌ی مواد غذاییِ طبیعی و سالم مانند سبزیجات، میوه‌ها، مغزها و غیره است. به‌منظور حفظ ارزش غذاییِ این مواد، غذاها به‌صورت خام سرو می‌شوند. تمام غذاهای این رستوران وِگن هستند و انواع آب‌میوه‌ها و اسموتی‌ها در منوی این رستوران به‌چشم می‌خورد.

رستوران های گیاهی کبک

بلندر بار آ جوس

بلِندِر (Blender) یک آب‌میوه‌فروشیِ محلی است که در آن می‌توانید انواع اسموتی‌ها را پیدا کنید. کاسه‌های اسموتی و انواع آب‌میوه‌های مخصوص که کمک بسیاری به سم‌زدایی و افزایش سطح انرژی بدن می‌کنند، از جمله خوراکی‌های خوشمزه‌ی بلِندِر به‌شمار می‌روند. در این آب‌میوه‌فروشی اسنک‌های دیگر هم یافت می‌شوند. بیشتر این اسنک‌ها گیاهی هستند اما اسنک‌های وِگن و بدون گلوتن هم در منو به‌چشم می‌خورند.

رستوران های گیاهی کبک

رستوران بشیر

علی‌رغم اینکه رستوران بَشیر (Bachir) غذاهای گوشتی هم سرو می‌کند، می‌توان این رستوران را در فهرست رستوران‌های خوبِ گیاهی در کبک قرار داد. فلافل‌های خوشمزه، غذاهای کبابی با نان پیتا به‌همراه پورشِن‌های بزرگ‌ غذاهای گیاهی ازجمله دلایل محبوبیت این رستوران در سرو غذاهای گیاهی هستند. افرادی که وِگن هستند و لبنیات مصرف نمی‌کنند یا به‌دنبال غذاهای گیاهی و بدون گلوتن هستند می‌توانند با خیالِ راحت به این رستوران بروند.

رستوران های گیاهی کبک

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}