سفری عاشقانه به رمانتیک ترین مناطق ریودوژانیرو

مریم رضایی
  • مریم رضایی
  • 1398/5/18
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شهر ریودوژانیرو با مناظر بی‌نظیر و حال و هوایی شاعرانه همچون صفحه‌ای گمشده از یک داستان عاشقانه ‌است. با سفر به این شهر رویایی می‌توانید ماجرای عشق خود را کامل‌تر و زیباتر کنید.

تور اروپا

تاروپود زندگی روزانه در ریودوژانیرو را از شور و احساس ساخته‌اند. گرمای شدید ریو و رقص مهیج سامبا که بی‌وقفه در خیابان‌های این شهر جریان دارد، فضایی رمانتیک برای زوج‌ها خلق می‌کند که پر از احساس و هیجان است. این حال و هوای عاشقانه لحظاتی سرشار از سکوت را برای ابراز علاقه پدید می‌آورد. در این مقاله به مکان‌های رمانتیک در ریودوژانیرو در برزیل خواهیم پرداخت که خاطرات رویایی آن را تا سال‌های متمادی با شریک زندگی خود سهیم خواهید شد.

جهت مشاهده تورهای برزیل آژانس مسافرتی ایوار روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.eavar.com/tour/category/brazil/

تماشای غروب خورشید

برای یک قرار عاشقانه‌ی ساده و به‌یادماندنی به تماشای غروب دل‌انگیز خورشید بنشینید. بعدازاینکه روز خود را در ساحل ایپانما گذراندید، بر بلندای صخره‌ی بزرگی که در ابتدای ساحل ایپانما قرار گرفته است، نشسته و شاهد منظره‌ای بی‌بدیل باشید؛ خورشید به آهستگی از کنار کوه دو برادر (Two Brothers) پایین می‌رود و پرتو‌های نارنجی و صورتی‌رنگ خود را بر پهنه‌ی دریا و آسمان می‌گستراند تا دورنمایی زیبا را خلق کند.

 یکی دیگر از بهترین نقاط برای تماشای غروب خورشید بر فراز کوه شوگرلوف است؛ بعد از دو سفر کوتاه با تله‌کابین بر روی دریا به قله‌ی این کوه خواهید رسید. باوجود چشم‌اندازی بدیع و زیبا از دورنمای اقیانوس و شهر، تماشای صحنه‌ای عاشقانه در کنار آن فراتر از حد تصور است.

غروب خورشید در ریودوژانیرو

صرف غذا در رستوران

هر قرار عاشقانه‌ای که با غذا سروکار پیدا کرده، تابه‌حال موفقیت‌آمیز بوده است. ریو رستوران‌های فراوانی دارد که انتخاب‌های زیادی را پیش رویتان می‌گذارد. برای صرف یک صبحانه‌‌ی رمانتیک به رستوران فورت دی کوپاکابانا سری بزنید که منوی متنوعی برای صبحانه دارد. صندلی‌های این رستوران که در فضای باز قرار دارد، چشم‌اندازی شگفت‌انگیز از ساحل کوپاکابانا را به شما پیشکش می‌کنند.

اگر می‌خواهید غذایی لوکس را تجربه کنید، رستورانی در کاخ سلطنتی کوپاکابانا را امتحان کنید. این رستوران در سرتاسر ریو بهترین غذاها را برای ناهار و شام سرو می‌کند.

شاید بخواهید به شیوه‌ای کلاسیک و قدیمی خاطره سازی کنید؛ پس سری به شیرینی‌پزی و نانوایی گورین (Guerin) بزنید و چند نان پفی فرانسوی تهیه کنید، از یک سوپرمارکت محلی مقداری پنیر، آجیل، میوه و هر چیزی که ذائقه‌تان می‌پسندد را خریداری کرده و بعد به‌سوی شهر کوچک لاگوئا در کنار دریاچه بروید تا بساط پیک‌نیک را پهن کرده و در کنار عشق زندگی خود لحظات نابی را سپری کنید.

سفر رمانتیک به ریودوژانیرو

بر فراز کوه پدرا بونیتا

کوه پدرا بونیتا به معنای صخره‌ی زیبا است و مکانی فوق‌العاده برای یک سفری رویایی دونفره به نظر می‌رسد. پدرا بونیتا یکی از راحت‌ترین مسیرهای کوه‌پیمایی را دارد که یکی از زیباترین چشم‌اندازهای برزیل را به شما ارزانی می‌کند. قله‌ی مسطح آن شبیه میز تخت و بزرگی است که فضایی خلوت را برای نشستن در اختیار شما قرار می‌دهد تا بر فراز آن به تماشای افق در دوردست‌ها بنشینید. این منظره‌ی چشمگیر از شرق تا جنوب ریو را در برمی‌گیرد. پدرا بونیتا همچنین نقطه‌ا‌ی مناسب برای پرواز با پاراگلایدر محسوب می‌شود. زوج‌هایی که می‌خواهند، در کنار یکدیگر هیجان و بالا رفتن آدرنالین را تجربه کنند، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

کوه پدرا بونیتا - ریودو|ژانیرو

بازدید از جزیره‌ بهشتی

یکی از زیباترین خاطرات به‌یادماندنی‌ خود را می‌توانید با سفری یک‌روزه از شهر ریو بسازید. در ابتدا عازم آنگراداس ریس در جنوب این ایالت شوید و ازآنجا سوار بر قایق، سفری کوتاه به ایلها گرانده (Ilha Grande) یا جزیره‌ی بزرگ داشته باشید. ایلها گرانده جزیره‌ای در میان آب‌های نزدیک به ساحل ریو است که به خاطر مناظر بهشتی و زیبایی‌های طبیعی خود شهرت فراوانی دارد. در این جزیره می‌توانید یک روز یا آخر هفته ‌را در هتل‌های کوچک یا به زبان محلی پوساداس‌ بگذرانید؛ هتل‌های زیادی در ایلها گرانده وجود دارند که محیطی آرامش‌بخش را برای استراحت و لذت بردن در کنار عشق زندگی‌تان پدید می‌آورند. سواحل زیبای این جزیره دارای یک تنوع زیستی غنی دریایی، پیاده‌روی‌‌های شگفت‌انگیز در میان جنگل‌ها و بارهای دلپذیر ساحلی است. در این بارهای بی‌نظیر، میز و صندلی‌ها را روی شن‌های ساحل قرار داده‌اند تا بتوانید در انتهای شب یک شام دونفره‌ی رمانتیک را در کنار یکدیگر نوش جان‌کنید.

جزیره بهشتی - ریودوژانیرو

مریم رضایی مریم رضایی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}