تفریحات شبانه ارزان در تورنتو برای مسافران با بودجه اقتصادی

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/5/22
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر با بودجه اقتصادی به تورنتو سفر می‌کنید و دوست دارید هیجانات شبانه برایتان ارزان‌تر تمام شود، لازم نیست نگران باشید.

تور اروپا

تورنتو کلان‌شهری بزرگ در کانادا است که در زمینه هنر، موسیقی، رقص یا هر زمینه تفریحی دیگر چیزهای زیادی برای ارائه دارد. اگر دوست دارید در طی اقامت خود برای تفریحات شبانه هزینه کمتری پرداخت کنید، ما راه‌های خوبی را به شما نشان خواهیم داد.

دنس کیو

دنس کِیو (The Dance Cave) در بالای کاخ لی (Lee’s Palace) واقع شده و برای رقصیدن و تخلیه هیجانی آخر هفته ایده‌آل است. اینجا بزرگ و کم‌نور بوده و آخر هفته‌ها پر از جوانانی می‌شود که به خاطر تخفیف در این شب‌ها به سراغش می‌آیند. آهنگ‌های دی‌جی طیف وسیعی از سبک‌ها و دوره‌های مختلف را پوشش می‌دهد تا افراد با هر سنی از آن‌ها لذت ببرند. حال و هوای کلی اینجا خودمانی و راحت است و اکثر مردم جین و پیراهن پوشیده‌اند.

تفریحات شبانه تورنتو

هورس شو

هورس شو (Horseshoe) جایی معروف است و دو شب پشت هم برنامه‌های هیجان انگیز دارد. این برنامه‌ها به شولِس ماندی (Shoeless Monday) و بوکیز نو موزیک نایت (Bookie’s Nu Music Nite) شناخته می‌شوند که این دومی، شب‌های سه‌شنبه‌ اجرا دارند. این دو شب، هر دو شب‌های بومی هستند و در آن‌ها استعدادهای ناشناخته‌ای از سرتاسر شهر به اجرا می‌پردازند. با حضور داشتن در یکی از این شب‌ها می‌توانید شاهد شکل گرفتن یکی از گروه‌های موسیقی معروف آینده باشید. خود فضای هورس شو تاریک و غار مانند بوده و اگر چه قدیمی است، اما اتمسفری خودمانی‌ دارد که با تاریخش هماهنگ است.

زندگی شبانه تورنتو

لانگ وینتر

با لانگ وینتر (Long Winter) می‌توانید خود را غرق در هنر کنید. این فستیوال هنری در طی ماه‌های زمستانی سال برگزار شده و شامل اجراهای موسیقی، چیدمان‌های هنری، ابداعات نیو مدیا، خوراکی‌های خوشمزه و بسیاری چیزهای دیگر در گریت هال (The Great Hall) می‌شود. راهتان را به سمت ردیف اول صحنه اصلی باز کنید تا دید خوبی از واگ هالن (Vag Halen) داشته باشید یا به سراغ چیدمان‌های بازی ویدیویی قدیمی بروید و آبنبات چوبی خانگی بخورید. حتی می‌توانید به تماشای یک اجرای تک نفره رقص باله بنشینید. در هر صورت پیشنهاد می‌کنیم با دیدن صف‌های ورودی طولانی غافلگیر نشوید.

نینتندو نایتس

در اولین پنجشنبه‌ هر ماه، هندل بار (Handlebar) در بازار کنزینگتون (Kensington Market) میزبان یک شب بازی ویدیویی می‌شود که به نینتندو نایتس (Nintendo Knights) شهرت دارد. این مهمانی ماهانه شامل مسابقه و اجراهای موسیقی ملهم از آهنگ‌ بازی‌های مختلف می‌شود. اگر چه تمرکز روی بازی‌های رقابتی کلاسیکِ SNES است، اما این رویداد، کنسول‌هایش را گسترش داده و N64 و PS1 هم به آن اضافه شده‌اند. تمام بازی‌های اینجا متعلق به سال ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰ هستند.

تفریحات شبانه تورنتو

بد مووی نایتس

بد مووی نایتس (Bad movie nights) در کلاب کلینتون (Clinton) در قلب محله کره‌ای‌ها واقع شده و یکشنبه‌ شب‌ها برگزار می‌شود. در این رویداد می‌توانید به تماشای فیلم‌هایی مانند «هرکول در نیویورک» یا «تامی و تی‌رکس» بنشینید. مخاطبین فیلم به واکنش نشان دادن به صحنه‌های مسخره فیلم با دست زدن، هورا کشیدن و غیره تشویق می‌شوند. این سرگرمی بامزه بعد از فیلم به پایان نمی‌رسد و کاوش شبانه با برنامه‌های تلویزیونی و موزیک ویدیو‌های این چنینی ادامه می‌یابد.

کارائوکه

در رویداد هفتگی کارائوکه‌ی بِیبی هیویی (Baby Huey) می‌توانید از ته دلتان آواز بخوانید. این شب تماماً به خجالت زدگی، خوش گذرانی و حتی پیدا کردن روح‌های شبیه به‌هم اختصاص دارد. مطمئناً شما هم نمی‌خواهید این رویداد جذاب، دیوارهای با طرح گیلاس و جمعیتی که تی‌شرت‌های قرمز چهارخانه پوشیده‌اند را از دست بدهید. بیبی هیویی در آسینگتون (Ossington) واقع شده و حال و هوای خودمانی دارد. مطمئناً می‌توانید در این شب هیجان انگیز به تمامی هنرمند درونتان را بیرون بریزید.

تفریحات شبانه تورنتو

تی وی تریویا نایت

در محیط شیک ملودی بار (Melody Bar) که در تنها هتل گلدستون (Gladstone) شهر واقع شده، می‌توانید توانایی خود در زمینه برنامه‌های تلویزیون را مورد ارزیابی قرار دهید. رویداد تی وی تریویا نایت (TV Trivia Night) در اولین سه‌شنبه هر ماه برگزار شده و طرفداران برنامه‌های تلویزیونی معروف را دعوت می‌کند تا دور هم جمع شوند. برای شرکت در این برنامه می‌توانید تنهایی یا با گروهی نهایتاً چهار نفره در ملودی بار حضور پیدا کنید. صرف نوشیدنی و گپ زدن درباره برنامه‌های قدیمی تلویزیونی، شب نوستالژیک و دلپذیری را برایتان می‌سازد.

قصه گویی دِر

در سومین چهارشنبه هر ماه، داستان پردازان دور هم جمع می‌شوند تا داستان‌هایی روایت‌گونه و جذاب درباره اتفاق‌های واقعی تعریف کنند. این رویداد خاص، قصه گویی دِر (Dare Storytelling) نامیده می‌شود و راه و رسم ساده‌ای دارد: از مرزها فراتر رفته، آسیب پذیری را تجربه کنید و برای تجربه اتفاقات احساسی آماده شوید. این داستان‌ها در «آسینگتون» روایت می‌شوند که اتمسفر مناسبی برای قصه‌های جذاب پیروزی و شکست‌ها فراهم می‌آورد. هر ماه موضوع خاص خود را دارد تا همیشه چیز جدیدی برای عرضه وجود داشته باشد.

تفریحات شبانه تورنتو

درا بای نایت تورنتو

هر دو ماه یک بار، تصویرسازان حرفه‌ای و علاقه‌مندان هنر دور هم جمع می‌شوند تا جشنی هیجان انگیز از همکاری با یکدیگر و خلق کردن کارهای جدید برپا کنند. رویداد درا بای نایت (Draw by Night) در مکان‌های مختلفی در سرتاسر شهر برگزار شده و شامل صنایع دستی، ورک‌شاپ‌های موضوعی و رقابت‌های تصویری می‌شود. شاید این به نظر خیلی‌ها حرفه‌ای و پیچیده باشد اما این رویدادها میزبان علاقه‌مندان هم هستند و برنامه‌هایی مانند صرف نوشیدنی، معرفی مهمان و مسابقه‌های مختلف هم در آن وجود دارد. اینجا فضایی ایده‌آل برای هنرمندان است تا شبکه‌ای از همکاران خود را پیدا کرده و در کنارشان مشغول خلق کردن و تفریح شوند.

تفریحات شبانه تورنتو

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}