بهترین هتل های مرکز شهر ونکوور کدام است؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1398/5/16
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر می‌خواهید در طی سفرتان به ونکوور در مرکز شهر اقامت داشته باشید، این راهنما شما را با بهترین گزینه‌هایی که پیش رو دارید آشنا خواهد کرد.

تور اروپا

بهترین هتل‌های مرکز شهر ونکوور کانادا، به بازدیدکنندگان چیزی بیش از اقامت شیک و راحت را عرضه می‌کنند. جدای از نزدیکی آن‌ها به جاذبه‌های برتر شهر و جذاب‌ترین محله‌ها، برخی از هتل‌های زیر شما را با آشپزی، هنر، تاریخ و فرهنگ بومی هم آشنا می‌کنند. در این فهرست ۹ گزینه برتر از انواع هتل‌ها را معرفی کرده‌ایم.

بورارد

هیپی‌ترین هتل ونکوور خود را به عنوان اقامتگاه کامل شهر معرفی می‌کند. بورارد (Burrard) یک موتور هتل متعلق به سال ۱۹۵۶ بود که مورد بازسازی قرار گرفت و به همین خاطر هنوز هم حال و هوای قدیمی خود را حفظ کرده است. موقعیت مرکزی عالی بورارد (چند دقیقه فاصله تا رستوران‌ها و کافه‌های خیابان دیویس و مغازه‌های لوکس خیابان رابسن)، تنوع اتاق‌ها بر اساس بودجه، امتیازهای مختلفی مانند دستگاه قهوه ساز داخل اتاق، اجاره رایگان دوچرخه، ورودی باشگاه «استیو نَش» و حتی چتر برای روزهای بارانی، همگی از این هتل جای جذابی برای اقامت ساخته‌اند. باغ استوایی این هتل به تنهایی هم ارزش بازدید دارد.

هتل بورارد ونکوور

اسکواچی لوج

اسکواچِی لوج (Skwachàys Lodge)، اولین هتل هنرهای بومی کانادا بود که در آن فرهنگ و مهمان نوازی به هم پیوند می‌خوردند. این بوتیک هتل شامل هجده سوئیت منحصربه‌فرد بوده که همگی توسط هنرمندان بومی و طراحان داخلی ونکوور چیدمان شده‌اند. هر کدام از جزئیات داخل هتل، از اتاق‌ها گرفته تا اماکن عمومی، قصه‌ای تصویری درباره فرهنگ اولین ملت‌ها را روایت می‌کنند. این هتل در منطقه تاریخی و معروف گستاون (Gastown) واقع شده که در مرکز شهر ونکوور نقطه ایده‌آلی محسوب می‌شود. مطمئن باشید با اقامت در اینجا دیدنی‌ها و تفریحات زیادی در انتظارتان خواهند بود.

اسکواچی لوج - هتل ونکوور

سنت رجیس

وقتی هتل سنت رجیس (St. Regis) برای اولین بار در سال ۱۹۱۳ افتتاح شد، در بین معدن‌چیان و چوب‌برها محبوب بود. بعد از بازسازی که در سال ۲۰۰۸ انجام گرفت، اینجا به شکل یک بوتیک هتل نیویورکی درآمد که طراحی داخلی شیکی داشت و کماکان قسمت‌هایی از هویت اصلی خود را حفظ کرده بود. این هتل در مرکز شهر موقعیتی خوبی داشته و نرخ اتاق‌ها شامل صبحانه، تلفن‌های داخلی و خارجی، ورودی باشگاه ورزشی استیو نش (Steve Nash) می‌شود. اگر به گوشت علاقه دارید، حتما به خانه استیک گاتهم (Gotham) که در همان نزدیکی واقع شده سر بزنید. این رستوران قدیمی‌ترین ساختمان آرت دکوی ونکوور به شمار می‌رود.

هتل سنت رجیس - ونکوور

فرمونت هتل ونکوور

فرمونت هتل ونکوور (Fairmont Hotel Vancouver) یک ساختمان تاریخی ثبت شده و از جاذبه‌های معماری شهر است. این ساختمان با الهام از سبک رنسانس ساخته شده و اغلب آن را «قلعه داخل شهر» می‌نامند. مطمئناً نمی‌توانید بام زنگاری قصر مانند و افسونگر این هتل را در مرکز شهر نادیده بگیرید. اگر شما هم به برندها، سگتان و زندگی در آغوش امکانات لوکس علاقه دارید، حتماً از اقامت در این هتل و به ویژه بوتیک‌هایی مانند دیور، گوچی یا لویی ویتون که در لابی قرار دارند و سگ‌هایی که منتظر خوشامدگویی به شما هستند لذت خواهید برد.

فرمونت هتل ونکوور

لرمیتاژ

هتل لرمیتاژ (L’Hermitage) در خیابانی آرام در قلب منطقه خرید، مالی و تفریحی ونکوور واقع شده و از کانادا پلس (Canada Place) چند قدم فاصله دارد. این هتل یکی از شیک‌ترین اقامتگاه‌های شهر به شمار می‌رود. می‌توان لرمیتاژ را آمیزه‌ای از شیک بودن پاریسی و کمال ونکووری دانست. به هنگام ورود با اسمتان مورد خوشامدگویی قرار می‌گیرید و خدمتکاری به شما برای حمل چمدان کمک خواهد کرد. بعد از یک روز گردش در شهر، هیچ چیز بهتر از شنا کردن در استخر آب شور یا نوشیدنی در پاسیو خستگی را از تنتان در نمی‌آورد.

هتل لرمیتاژ - ونکوور

لودن

هتل لودِن هتل (Loden Hotel) تجربه‌ای لوکس را به مهمانان پیشنهاد می‌کند که هم از نظر موقعیت و هم از نظر حال و هوای محیط بسیار دلپذیر و کامل است. علاوه بر این، در برخی اتاق‌ها مت یوگا یا دستگاه بازی نینتندو هم وجود دارد. اگر بخواهید اقامتتان را ارتقاء دهید، می‌توانید به ۹ حیاط اینجا هم وارد شده و یک سوئیت پنت هاوس با تراس پشت بام رزرو کنید. از جاذبه‌های نزدیک هتل می‌توان به بندر با مناظر عالی‌ و پارک استنلی اشاره کرد. به خاطر اینکه در ونکوور هستید، هتل‌ها به بازدیدکنندگان دوچرخه رایگان اجاره می‌دهند.

هتل لودن - ونکوور

اپوس هتل ونکوور

اتاق‌های رنگارنگ و منحصربه‌فرد اپوس هتل (OPUS Hotel) در موقعیت مرکزی و عالی ییل تاون (Yaletown)، یکی از شیک‌ترین محله‌های شهر قرار دارند. سوئیت‌های آرام این هتل تنها چیزی نیستند که انتظارتان را می‌کشند. این ملک شیک، درست در وسط منطقه اصلی زندگی شبانه ونکوور واقع شده اما قبل از اینکه به سراغ تفریحات شبانه بروید، می‌توانید در کافه‌های مجلل خود هتل هم یک نوشیدنی سفارش دهید.

اپوس هتل ونکوور

رزوود هتل جورجیا

یکی دیگر از هتل‌های لوکس ونکوور، رُزوود هتل جورجیا (Rosewood Hotel Georgia ) است که در وسط شهر آرامش خوبی را برایتان فراهم می‌کند. جدای از موقعیت عالی، شکوه و درخشش، این هتل هر چیزی که برای یک تعطیلات عالی در شهر نیاز دارید را هم در اختیارتان می‌گذارد. دکور اصیل دهه ۱۹۲۰، شش رستوران، یک مرکز اسپا، استخر آب شور، باغ تراس فصلی و نوشیدنی‌های عالی همگی در کنار هم اقامتی به یادماندنی برایتان می‌سازند.

رزوود هتل جورجیا کانادا

شانگری لا

شانگری لا (Shangri-La) اقامتگاهی پر نور در یکی از برجسته‌ترین نقاط مرکز شهر است. در طی اقامتتان در این هتل، هر چیزی از شام اعلا و درجه یک تا ماساژ‌های آیوروِدیک (Ayurvedic) را برایتان فراهم می‌کنند. اگر چه بسیاری از سوئیت‌ها بالکن‌هایی با منظره شهری دارند، اما همگی دارای حمام و توالت‌های مرمری، ملحفه‌های لوکس و پنجره‌های سرتاسری زمین تا سقف هستند که اتاق را غرق در نور طبیعی می‌کنند. تأثیرات آسیایی را می‌توان در چیدمان هتل حس کرد و با مهمان نوازی شگفت انگیزی نیز از شما پذیرایی می‌شود. این هتل یکی از بهترین اقامتگاه‌های ونکوور به شمار می‌آید.

هتل شانگری لا - ونکوور

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}