در بازارهای بوئنوس آیرس یک خرید حسابی را تجریه کنید

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/5/19
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

علاوه‌بر جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعیِ بوئنوس آیرس، بهتر است سری به بازارهای این شهر بزنید تا با سبک زندگی مردم و صنایع دستی مردم بیشتر آشنا شوید.

تور اروپا

بوئنوس‌آیرس (بوینس آیرس) شهرِ هنر، غذا، موسیقی، تاریخ و فرهنگ است. تمام جذابیت‌های این شهر در یک چیز خلاصه می‌شود: بازارهای فضای باز. بازارهای بوئنوس‌آیرس به زیباترین شکل در مکان‌های مختلف، از خیابان‌ها گرفته تا میدان‌ها و پارک‌ها برگزار می‌شوند. برای گردشگرانی که به‌دنبال خرید یک سوغاتی به‌یادماندنی‌تر از پوسترِ چه گوارا (Che Guevara) هستند، می‌توان به گنجینه‌های باارزشی چون فِریا (Ferias) و مِرکادوس (Mercados) اشاره کرد. در ادامه با برخی از بهترین بازارهای فضای باز در بوئنوس‌آیرس آشنا خواهید شد.

سفر به آرژانتین با تورهای آژانس مسافرتی ایوار

فریا د سان تلمو

زمانی‌که در بوئنوس‌آیرس به‌سر می‌برید، یک صبحِ یکشنبه را به قدم زدن در محله‌ی زیبا و تاریخیِ سان تِلمو (San Telmo) اختصاص دهید تا یکی از بازارهای فضای بازِ بوئنوس‌آیرس را ببینید. در این بازار جذابیت‌های زیادی ازجمله عتیقه‌جات، زیورآلات دست‌ساز و صنایع دستی، موسیقیِ زنده و رقص تانگو در گوشه و کنار خیابان به‌چشم می‌خورد. همچنین چندین فروشنده را می‌بینید که سیفونز د سودا (sifóns de soda)، نوعی شیشه‌ی رنگیِ نوشیدنی، را به‌فروش می‌رسانند. این شیشه‌ها می‌توانند به‌عنوان گلدان یا ظروف نوشیدنی مورد استفاده قرار بگیرند. می‌توانید در این بازار خوراکی‌های خوشمزه‌ای مانند اِمپانادا (Empanada) خریداری کنید و ساعت‌ها به تماشای اجناس متنوع و قدم زدن در خیابان‌های سنگفرشِ سان تِلمو بپردازید.

بازارهای سرباز بوینس آیرس - آرژانتین

فریا د رکولتا

در فاصله‌ی کمی از گورستانِ معروف رِکولِتا (Recoleta) یک بازار جذاب وجود دارد که تمام میدان پلازا فرانسیا (Plaza Francia) را در بر گرفته است. این بازار در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۶ عصر برگزار می‌شود. بازار «فریدا د رِکولِتا» در بخش بوهِمیِ میدان برپا می‌شود. در این بخش هنرنماییِ هنرمندان خیابانی، هیپی‌ها و اجرای موسیقیِ زنده صحنه‌هایی کاملا عادی است. در بازار فریا د لا رِکولِتا می‌توانید جدیدترین کالاها، صنایع دستی و کالاهای دست‌ساز مانند ظروف ماته (Mate) و بامبیلا (Bombilla) یا نی‌های فلزی را خریداری کنید.

سفر به بوینس آیرس

فریا د پلازا سرانو

در روزهای شنبه و یکشنبه، در تقاطع کاله هوندوراس (Calle Honduras) و سِرانو (Serrano) در محله‌ی مدرنِ پالِرمو سوهو (Palermo Soho) بازار فِریا د پلازا سِرانو (Feria de Plaza Serrano) برگزار می‌شود. در این بازار می‌توانید صنایع دستی و سوغاتی‌های جالبی را ببینید و خریداری کنید. پالِرمو مملو از رستوران‌های مدرن است که بیشترِ آن‌ها هنگام سیِستا (Siesta) یا خواب بعدازظهر میز و صندلی‌های خود را جمع می‌کنند تا فضا برای طراحان لباسِ جوانی که به‌دنبال مشتری برای اجناس خود هستند، باز شود. در واقع، این بازار ساعت ۶ عصر تعطیل می‌شود اما فروشندگان زیادی به کار خود ادامه می‌دهند تا افرادی را که برای صرف شام به این محله می‌آیند به خود جذب کنند.

سفر به بوینس آیرس

فریا د ماتادروس     

اگر از مرکز شهر سوار اتوبوس شوید، حدودا یک ساعت بعد، کمی دورتر در حومه‌ی شهر، به بازار فِریا د ماتادِروس (Feria de Mataderos) خواهید رسید. البته این بازار ارزش طی کردن این مسافت را دارد؛ زیرا می‌توانید از جمعیت زیاد گردشگران دور شوید و شاهد رقابت‌ سوارکارانِ گاوچو (Gaucho) باشید. علاوه‌بر تماشای مسابقات گاوچران‌های آرژانتینی، می‌توانید غرفه‌های صنایع دستی و لوازم دست‌دوم و گروه‌های موسیقی که به اجرای موسیقی سنتی مشغول هستند را ببینید. اصلا نگران گرسنگی نباشید؛ دکه‌های زیادی در این بازار وجود دارد که می‌توانید انواع غذاها و خوراکی‌های خوشمزه مانند تامالِس (Tamales)، اِمپانادا (Empanada)، انواع پنیر و ... را از آن‌ها خریداری کنید.

بازارهای بوینس آیرس - آرژانتین

فریا آرتیزانال پالرمو ویهو

برای خرید جواهرات و زیورآلاتِ منحصر‌به‌فرد لباس‌های تخفیف خورده‌ی طراحان داخلی و انواع اجناس جالب و مُد روز، سری به بازار فِریا آرتیزانال پالِرمو ویِهو (Feria Artesanal Palermo Viejo) بزنید. این بازار دارای پارک و زمین بازی هم است تا در حالی‌که بزرگ‌ترها مشغول دیدنِ صنایع دستیِ بازار هستند، کودکان سرگرم شوند.

بازارهای سرباز بوینس آیرس - آرژانتین

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}