۱۰ مورد از بهترین مراکز خرید آرژانتین

    رضا‍ رجب پور
    • رضا‍ رجب پور
    • 1398/11/13
    • 0 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    آرژانتین میزبان مراکز خرید فراوانی است، چراکه از جمله گردشگر پذیرترین کشورهای آمریکای لاتین محسوب می‌شود. در مراکز خرید آرژانتین انواع محصولات از برندهای بین‌المللی و سوغاتی‌های محلی یافت می‌شود.

    تور اروپا

    آرژانتین یکی از کشورهای زیبا در آمریکای لاتین محسوب می‌شود و سفر به آن بدون خرید سوغاتی کامل نخواهد شد. اینجا کشوری با غنای تاریخی و فرهنگی بالا است و سوغاتی‌های آن نیز ارزش خرید دارند. از این‌رو در سراسر این کشور مراکز خرید متنوعی برای تأمین نیاز گردشگران احداث شده است.

    این مراکز خرید در نوع خود بی‌نظیر هستند و به گردشگران امکان خرید انواع سوغاتی و همچنین کالاهای مصرفی دیگر را می‌دهند. این مقاله به بررسی ۱۵ مرکز خرید آرژانتین در شهرهای مختلف این کشور می‌پردازد.

    مراکز خرید آرژانتین

    ۱. گالری پاسیفیک - بوینس آیرس

    گالری پاسیفیک (Galerias Pacifico) که در یک ایستگاه قطار بازسازی‌شده قرار دارد، بازدیدکنندگان را با معماری قدیمی و گزینه‌های خرید عالی خود مسحور می‌کند. این مرکز خرید که به خاطر برندهای نام‌آشنایش معروف است، افراد با بودجه‌های بالا را به‌سوی خود می‌کشاند.

    تجربه‌ی حال و هوا و معماری گالری پاسیفیک، حتی در صورت عدم خرید چیزی، ارزشش را دارد. فراموش نکنید که در این مرکز خرید به بالا نگاه کنید و به تحسین نقاشی‌های زیبایی بپردازید که سقف گالری پاسیفیک را زینت بخشیده‌اند.

    ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب

    گالریاس پاسیفیکو - آرژانتین

    ۲. پالمارس - گودوی کروز

    در مرکز خرید پالمارس (Palmares) به جست‌وجوی هر آنچه تصورش را می‌کنید، بپردازید. این مرکز خرید جذاب و روباز میزبان طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌هایی است که برترین محصولات از برندهای مطرح جهانی و محلی در زمینه‌ی فشن و کالاهای الکترونیکی را به فروش می‌رسانند.

    سه رستوران داخلی این مرکز خرید فضای دل‌انگیزی برای سرو غذاهای بین‌المللی و فست‌فود دارند. می‌توان در سینمای پالمارس یکی از جدیدترین فیلم‌های محلی یا بین‌المللی صنعت فیلم را تماشا کرد.

    ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

    پالمارس - آرژانتین

    ۳. پاتیو بولریخ - بوینس آیرس

    پاتیو بولریخ (Patio Bullrich) یک مرکز خرید کوچک در بوینس آیرس برای گشت‌وگذار است. در پاتیو بولریخ انواع فروشگاه‌های مختلف از برندهای مطرح جهانی و محلی دیده می‌شود. قیمت اجناس در این مرکز خرید بالاتر از جاهای دیگر است، اما کیفیت آن‌ها در زمینه‌های لباس زنانه، چرم آرژانتین و سوغاتی‌های لوکس حرف ندارد. در همه جای این مرکز خرید رستوران‌ها و کافه‌های مختلفی برای استراحت شما و صرف یک میان وعده در بین خریدهایتان وجود دارد.

    ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

    پاتیو بولریخ - آرژانتین

    ۴. رکولتا - بوینس آیرس

    اگر در تابستان به آرژانتین سفر کردید، برای فرار از گرما و کمی خرید-درمانی راهی مرکز خرید رکولتا (Recoleta) شوید. این مرکز خرید مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع، در سال ۲۰۱۱ با مبلغی در حدود ۱۰۰ میلیون دلار بازسازی شد و حالا با نمای بیرونی انتزاعی و داخلی عجیب‌وغریب خود در بوینس آیرس متمایز است.

    ابتدا به سراغ فروشگاه‌های فراوان این مرکز خرید بروید و سپس با رفتن به طبقه‌ی زیرزمین، در سینمای آن به تماشای جدیدترین فیلم‌های گیشه بپردازید. دیدار خود از رکولتا را با صرف یک وعده غذا یا یک قهوه در فودکورت این مرکز خرید به پایان برسانید.

    ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

    رکولتا - آرژانتین

    ۵. پاتیو اولموس - کوردوبا

    پاتیو اولموس (Patio Olmos) که تجربه‌ای فراتر از یک خرید معمولی است، همچنان یک چشم‌انداز معماری مهم محسوب می‌شود. این مرکز خرید که در نخستین دهه از قرن بیستم و به سبک معماری رنسانسِ احیای مذهبی ساخته شده، اساساً تا سال ۱۹۷۷ و وقوع یک زمین‌لرزه، یک مدرسه‌ی پسرانه بود.

    این ساختمان که برای دو دهه به حال خود رها شد، در سال ۱۹۹۵ درهای خود را در قالب یک مرکز خرید به روی عموم گشود و خیلی زود تبدیل مرکز خریدی مهم شد. پاتیو اولموس با بیش از ۱۵۰ مغازه، به شما امکان یافتن هر چیزی متناسب به نیازتان را می‌دهد. معماری شگفت‌انگیز و سینماهای متعدد این مرکز خرید، در میان افرادی که علاقه‌ای به خرید ندارند، بسیار جذاب هستند.

    ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

    پاتیو اولموس - آرژانتین

    ۶. دیستریتو آرکوس - بوینس آیرس

    برای گشت‌وگذار در میان برندهای مطرح راهی مرکز خرید روباز دیستریتو آرکوس (Distrito Arcos) در حوالی بوینس آیرس شوید. دیستریتو آرکوس دارای طراحی روباز است و اکثر فضاهای مشترک این مرکز خرید روباز هستند. این مرکز خرید نسبت به مراکز خرید سرپوشیده، حال و هوای آرامش‌بخش‌تری دارد.

    می‌توان در دیستریتو آرکوس بسیاری از برندهای مطرح با قیمت‌هایی معقول را پیدا کرد. رستوران‌های داخلی این مرکز خرید با غذاهای لذیذ آن، گزینه‌های خوبی برای سیر کردن شکم شما هستند.

    ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب

    دیستریتو آرکوس - آرژانتین

    ۷. مرکز تجاری و فرهنگی آلدری - مار دل پلاتا

    مرکز تجاری و فرهنگی آلدرِی (Aldrey) در شهر مار دل پلاتا واقع شده است. اگر روزی به شهر مار دل پلاتا سفر کردید، دیدار از این مرکز خرید تجاری و فرهنگی را فراموش نکنید.

    ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بامداد

    آلدری - آرژانتین

    ۸. گالری دل سول - سن کارلوس د باریلوچه

    گالری دل سول (Galeria del Sol) در شهر سن کارلوس د باریلوچه (San Carlos de Bariloche) قرار دارد. این مرکز خرید میزبان برندهای معروف بین‌المللی و محلی است و سعی می‌کند تمامی سلیقه‌ها را پوشش دهد.

    ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب

    گالریا دل سول - آرژانتین

    ۹. بوینس آیرس دیزاین مال - بوینس آیرس

    بوینس آیرس دیزاین مال (Buenos Aires Design Mall) محلی برای یافتن آخرین ترندهای طراحی داخلی و لوازم خانگی در پایتخت آرژانتین است. سازه‌ی صورتی‌رنگ و متمایز این مرکز خرید، به‌تنهایی ارزش بازدید دارد؛ بوینس آیرس دیزاین مال که شبیه به یک قلعه‌ی سبک گوتیک ساخته شده، با سایبانی به رنگ زرد قناری پوشیده شده است.

    فعالیت فروشگاه‌های این مرکز خرید در حوزه‌ی مبلمان و طراحی داخلی است، اما می‌توان در اینجا فروشگاه‌هایی را نیز پیدا کرد که تخصص آن‌ها فروش سرامیک و لوازم حمام است.

    ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

    بوینس آیرس دیزاین مال

    ۱۰. سارمینتو - رزیستنسیا

    مرکز خرید سارمیِنتو (Sarmiento) در شهر رزیستنسیا (Resistencia) قرار دارد و می‌تواند یکی از تفریحات جذاب به هنگام سفر به این شهر باشد. سارمینتو فرصت خوبی برای خرید انواع سوغاتی و کالاهای لوکس از برندهای مختلف است.

    ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

    سارمینتو - آرژانتین

    ۱۱. گالری گمس - بوینس آیرس

    گالری گِمِس (Galeria Guemes) مرکز خریدی کوچک برای خرید-درمانی در بوینس آیرس است. این مرکز خرید از دوران استعمار آرژانتین، در سال ۱۹۱۳ توسط معمار ایتالیایی، فرانسیسکو جانوتی، به سبک معماری آرت نوو ساخته شده است.

    امروزه نمای داخلی این مرکز خرید با مجسمه‌های زیبا تزئین شده و میزبان طیف گسترده‌ای از کسب‌وکارهای محلی، از غرفه‌های فروش عطر گرفته تا فروشگاه‌های لوازم سخت‌افزاری کامپیوتر، است. آسانسور این مرکز خرید شما را به بالای ساختمان برای تماشای مناظری ۳۶۰ درجه از پایتخت آرژانتین می‌برد.

    ساعات کاری: دوشنبه تا جمعه از ساعت ۳ تا ۵:۳۰ بعدازظهر

    گالریا گمس - آرژانتین

    ۱۲. پاسئو آلکورتا - بوینس آیرس

    پاسئو آلکورتا (Paseo Alcorta) به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید شهر، میزبان فروشگاه‌های محبوب لباس زنانه، بچگانه، برندهای بین‌المللی و یک سوپرمارکت عظیم است. دیگر فروشگاه‌های این مرکز خرید در زمینه‌ی فروش چرم، لوازم ورزشی، لباس مردانه و اکسسوری فعالیت دارند.

    در طبقه‌ی بالای این مرکز خرید یک فودکورت شلوغ به چشم می‌خورد که دارای فضای بازی روباز برای بچه‌ها است. تمامی این فضای بازی با پلاستیک نرم ساخته شده است. بخش روباز این مرکز خرید از یک ایوان روباز برای صرف غذا و یک فضای بازی با تاب تشکیل شده است.

    برخی نقاط پاسئو آلکورتا مجهز به اینترنت بی‌سیم رایگان است. پاسئو آلکورتا مرکز خریدی مناسب برای زمانی است که با کودکان خود به بوینس آیرس سفر می‌کنید.

    ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

    پاسئو آلکورتا - آرژانتین

    ۱۳. باهیا بلانکا پلازا - باهیا بلانکا

    مرکز خرید باهیا بلانکا پلازا (Bahia Blanca Plaza) در شهر باهیا بلانکا واقع شده است. این مرکز خرید میزبان طیف گسترده‌ای از برندهای مطرح بین‌المللی و محلی است و محصولاتی چون لباس، عطر و اکسسوری عرضه می‌کند.

    ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بامداد

    باهیا بلانکا پلازا

    ۱۴. موی گمس - کوردوبا

    موی گِمِس (Muy Guemes) در کوردوبا واقع شده است و فرصت خوبی برای خرید انواع سوغاتی و کالاهای لوکس به هنگام سفر به این شهر محسوب می‌شود.

    ساعات کاری: همه‌روزه به‌جز دوشنبه‌ها از ساعت ۶ عصر تا ۱۱ شب

    موی گمس - آرژانتین

    ۱۵. مندوزا پلازا - مندوزا

    مرکز خرید مندوزا پلازا (Mendoza Plaza) مکانی ایده‌آل برای خرید کالاهای خاص است. مندوزا پلازا فرصت خوبی برای یافتن مغازه‌هایی از برندهای مختلف بین‌المللی برای فروش لباس، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی است و یک فودکورت محبوب با انواع فست‌فودهای رایج بین‌المللی و محلی دارد. اگر با کودکان به این مرکز خرید می‌روید، از فضای بازی سرپوشیده آن دیدن کنید.

    ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

    مندوزا پلازا - آرژانتین

    رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور زوریخ و لوگانو

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش , ترک
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    پاریس

    تور پاریس

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    2,390
    کاپادوکیا، استانبول

    تور استانبول و کاپادوکیا

    • 7 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    59,900,000

    بنر تورهای تابستان

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}