اقامتی مدرن و توام با آرامش در هتل های مکزیکوسیتی

مریم رضایی
  • مریم رضایی
  • 1399/2/19
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

هتل‌های مکزیکوسیتی نه‌ تنها از امکانات رفاهی لوکس و خدمات تشریفاتی بی‌نظیری برخوردار هستند؛ بلکه در طراحی آن‌ها از نبوغ و نوآوری خلاقانه استفاده شده است.

تور اروپا

مکزیکوسیتی یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا به شمار می‌رود و بدون شک دارای انتخاب‌های فراوانی برای مسافرانی است که قصد گذراندن چند شب را در این شهر دارند.

بااین‌وجود اگر از اقامت در اتاق‌های مشترک هاستل‌ها خسته شده‌اید و کمی تجربه‌ی لوکس می‌خواهید، ما راهنمای کاملی از به‌یادماندنی‌ترین هتل‌ها و بوتیک هتل‌های پایتخت مکزیک را برایتان آماده کرده‌ایم.

هتل های مکزیکوسیتی

گران هتل سیوداد د مکزیکو

گران هتل سیوداد د مکزیکو (Gran Hotel Ciudad de México) برای مسافرانی که به دنبال مکانی شیک در شهر مکزیکوسیتی می‌گردند، ایده آل است.

اگر در این هتل اقامت داشته باشید، به‌سادگی می‌توانید دلیل محبوبیت این هتل را درک کنید. هر ۶۰ اتاق هتل امکانات رفاهی مدرن را هم‌زمان با دکوراسیون قدیمی تلفیق می‌کند و این احساس به شما دست می‌دهد که گویی به گذشته سفر کرده‌اید.

یکی دیگر از نقاط قوت این اقامتگاه علاوه بر موقعیت مرکزی آن، سقف شیشه‌ای تالار هتل است.

گران هتل سیوداد د مکزیکو

هتل کاسونا

هتل لا کاسونا (La Casona) در ناحیه‌ی شیک و محبوب کوندسا-روما (Condesa-Roma) قرار دارد. اگر می‌خواهید از طراحی مدرن فاصله بگیرید، دکوراسیون خیره‌کننده‌ی این هتل، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

این ساختمان تاریخی ۲۹ اتاق دارد. دکوراسیون هر اتاق، کمی متفاوت با دیگری است و حتی فضای کوچک هتل، تجربه‌ی شما را کمی شخصی‌تر و منحصربه‌فردتر می‌کند.

هتل لا کاسونا - مکزیکوسیتی

هتل کوندسا د افه

کوندسا د افه (Condesa DF) یکی از گزینه‌های معمول پیشنهادی برای اقامت در شهر مکزیکوسیتی و یکی از آن هتل‌های کمیاب و فراموش‌نشدنی است که شما را بار دیگر به این مکان باز خواهد گرداند.

این هتل برای برگزاری رویدادهای فرهنگی فراوانی نظیر مهمانی‌های فستیوال آمبولانته (Ambulante) و همچنین نمای بیرونی خود شهرت دارد.

طراحی نمای بیرونی یادآور سبک آرت دکو محله‌ی کوندسا در گذشته است اما به‌محض ورود به هتل، تمامی عناصر قدیمی با نوآوری‌های مدرن جایگزین می‌شوند.

طراحی این هتل با ۴۰ اتاق در سه‌طبقه و تراس باشکوه روی پشت‌بام که برای نوشیدنی‌های بعدازظهر و بحث‌های فرهنگی جان می‌‌دهد، حاصل همکاری خاویر سانچز، معمار مکزیکی و ایندیا مهدوی، طراح فرانسوی است.

کوندسا د افه در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی به دست آورده که همه آن را مدیون موقعیت عالی خود در ناحیه کوندسا مقابل پارک اسپانیا (Parque España) است.

هرچند بیشتر مردم، هتل کوندسا د افه را به خاطر بار روی پشت‌بام آن با دورنمای خیره‌کننده‌اش از شب و حال و هوای منحصربه‌فردش می‌شناسند، اما این هتل برای گردشگران می‌تواند اقامتی رویایی را فراهم کند و با وجود طراحی رنگارنگ و حیاط دوست‌داشتنی‌اش مدرن، شیک و امروزی است.

هتل کوندسا د افه - مکزیکوسیتی

هتل دیستریتو کاپیتال

دیستریتو کاپیتال (Distrito Capital) یکی از هتل‌های زنجیره‌ای گروپو هابیتا به شمار می‌رود. اگرچه دیستریو کاپیتال عمدتاً به مسافران کاری پیشنهاد می‌شود اما ‌چنانچه می‌خواهید از منطقه‌ی قدیمی روما-کوندسا فاصله بگیرید، این هتل وسیع و باشکوه در محله‌ی سانتافه (Santa Fe)، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

جذابیت تمام و کمال دکوراسیون هر یک از ۳۰ اتاق هتل شما را به تحسین وا می‌دارد. تراس‌ها و استخر طبقه‌ی پنجم زیبایی بدیع و نوگرایانه‌ی هتل را دوچندان می‌کنند و از طرفی استفاده از مبلمان‌های شیک دهه‌ی هفتاد، نوگرایی مبالغه‌آمیز‌ را در طراحی هتل به حد اعتدال می‌رساند.

دیستریتو کاپیتال - مکزیکوسیتی

هتل چایا

هتل چایا (Chaya) به‌رغم اینکه خودش را یک بی‌اند‌بی (B&B) یا هتل همراه با صبحانه رایگان می‌نامد، یکی از منحصربه‌فردترین گزینه‌های اقامتی پایتخت است اما برای رزرو اتاق باید کمی عجله کنید زیرا این هتل فقط ۱۴ اتاق دارد.

با اینکه هتل در مرکز شهر مکزیکوسیتی واقع شده، فضای باشکوه و آرامش بخشی بر آن حاکم است. ما این مکان دلباز با دکوراسیون زیبا را به مسافرانی پیشنهاد می‌کنیم که اقامت در خوابگاه‌‌های هاستل را نمی‌پسندند.

هتل چایا بی اند بی - مکزیکوسیتی

هتل کامینو ریل پولانکو

دیگر وقت آن رسیده بود که هتلی از محله‌ی پولانکو را به شما پیشنهاد دهیم. پولانکو یکی از محله‌های لوکس و گران‌قیمت این شهر و بالطبع مملو از هتل‌های برجسته و مجلل است.

طراحی هتل کامینو ریل پولانکو (Camino Real Polanco) توسط ریکاردو لگورتا، معمار مشهور مکزیکی، انجام گرفته است. از منظر زیبایی‌شناختی، هتل کامینو ریل، آمیزه‌ای از اصالت تاریخ و رنگ‌های زنده‌ را به نمایش می‌گذارد؛ ترکیبی که تداعی‌گر سبک نوگرایانه‌ی مکزیکیِ لوئیس باراگان، معمار پرآوازه‌، است.

در حقیقت، این هتل طراحی بسیار چشمگیری دارد و یک هتل-موزه‌ی تلفیقی محسوب می‌شود. با اینکه کامینو ریل پولانکو برای المپیک مکزیکوسیتی ۱۹۶۸ ساخته شده و از گذشته‌ی مزوآمریکایی (Mesoamerican) این کشور الهام گرفته است، اما هنوز هم حس طراوت و تازگی در معماری آن موج می‌زند.

اگر به تاریخ، هنر و معماری دل‌بستگی دارید، اقامت در این بوتیک هتل شورانگیز را از دست ندهید. این هتل به خاطر رنگ‌های زنده و روشن و فواره‌ی مرکزی خود شهرت دارد.

کامینو ریل پولانکو شاید یکی از پرطرفدارترین هتل‌های پیشنهادی این شهر باشد زیرا دارای بهترین امکانات رفاهی است. همچنین تعجبی ندارد که این هتل باوجود اتاق‌های جادار (برخی دارای یک آشپزخانه‌ی کوچک)، فضای باز متعدد و همچنین ارائه‌ی خدمات پرستاری بچه برای خانواده‌ها هم ایده‌آل باشد.

به‌علاوه، این اقامتگاه در منطقه‌ی دوستدار کودک واقع شده و در چند قدمی پارک جنگل چاپولتپک یا بوسکه د چاپولتپک (Bosque de Chapultepec) و موزه‌ی کودکان پاپالوته (Papalote) قرار گرفته است.

هتل کامینو ریل پولانکو - مکزیکوسیتی

هتل هابیتا

هتل هابیتا (Habita) یکی از پیشگامان اقامتگاه‌های مدرن است که با نمای بیرونی یخی خود، بیننده را مبهوت می‌کند. این هتل همچون یک مکعب غول‌آسای یخی به نظر می‌رسد که گویی در هوای گرم مکزیکوسیتی در حال آب شدن است.

این خنکی نمادین حتی به درون ساختمان هم راه پیدا می‌کند و با قطعه‌های هنری مدرن و نورپردازی با رنگ‌های شاد و با طراوت، فضایی شیک و لوکس را خلق می‌کند.

اگر به سبک مدرن مینیمالیستی علاقه دارید، طراحی سفید این هتل زیبا در محله پولانکو با استخر زیبای روی پشت‌بامش باب طبع شما خواهد بود. بسیاری از صاحب‌نظران با بکار بردن نمای یخی مکعبی‌شکل درباره‌ی هابیتا نظر داده‌اند و این توصیف به‌خوبی نمای تمام شیشه‌ای مات هتل را بیان می‌کند.

باید گفت بعید است که روزی گذرتان به هتل هابیتا نیفتد، زیرا این هتل از هر سو با ترکیب متنوعی از عمارت‌های قدیمی و جدید احاطه شده است.

همچنین دکوراسیون داخلی هتل قطعه‌ها و آثار بی‌نظیری از هنر مدرن را به نمایش می‌گذارد و نور از هر گوشه‌ی هتل، به درون سرازیر می‌شود.

هتل هابیتا - مکزیکوسیتی

هتل داون تاون مکزیکو

هتل داون تاون مکزیکو (Downtown Mexico) درست در قلب مرکز تاریخی مکزیکوسیتی جای گرفته و یکی دیگر از گزینه‌های برتر اقامتی برای مسافران پایتخت است.

ولی بیش از همه، این هتل را به شکم‌گردها پیشنهاد می‌کنیم، نه به این دلیل که در مرکز قطب آشپزی یعنی مکزیکوسیتی قرار گرفته‌ بلکه به خاطر اینکه این ساختمان میزبان آزول هیستوریکو (Azul Histórico)، رستوران خلاقانه‌ی سرآشپز ریکاردو مونیوز زوریتا، است.

این رستوران در طبقه‌ی همکف قرار دارد و در اینجا غذاهای خوشمزه‌ای‌ را با مواد اولیه‌ی مکزیکی سرو می‌کنند. داون تاون مکزیکو یکی دیگر از هتل‌های ممتاز زنجیره‌ای گروپو هابیتا است که درب مرصع‌کاری شده‌ی باابهتی دارد و رو به راهرویی دلباز و روشن باز می‌شود.

این هتل که زمانی کاخ آزتک‌ها بود، چندین رستوران مشهور ازجمله آزول هیستوریکو را در خود جای داده است. داون تاون مکزیکو علاوه بر چند رستوران، شکلات فروشی و بار روی پشت‌بام هم دارد؛ بنابراین اگر قصد ندارید در اینجا اقامت کنید، بازدید از آن قطعاً ارزشش را خواهد داشت.

هتل داون تاون مکزیکو

هتل والیس

هتل کوچک و اشرافی لا والیس (La Valise) در محله‌ی بزرگ و همچنین جذاب کلونیا روما (Colonia Roma) قرار گرفته است و فقط سه اتاق دارد. اتاق‌ها توسط امانوئل پیکولت طراحی شده‌اند و هر یک جذابیتی لوکس و منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهند.

بااین‌همه می‌توان تاثیر معماری مزوآمریکایی را هم به‌وضوح در طراحی هتل دید. این خانه‌ی روستایی دهه‌ی ۱۹۲۰ به مهمان‌خانه‌ای تمام و کمال تغییر یافته است و همان‌طور که تصور می‌کنید، می‌تواند هر چیزی باشد جز گزینه‌ی ارزان‌قیمت در مکزیکوسیتی اما بدون‌ شک یکی از آن هتل‌هایی است که تا سال‌ها بعد از آن یاد خواهید کرد.

در اینجا می‌توانید از خدمات خصوصی رستوران روسِتا (Rosetta) در آن نزدیکی استفاده کنید. این هتل همچنین از پذیرش حیوانات خانگی کوچک هم استقبال می‌کند. اگر دوست دارید در این هتل اقامت کنید، برای رزرو هرکدام از اتاق‌های لا والیس باید زودتر تصمیمتان را بگیرید.

بااین‌حال اگر اتاقی رزرو کردید، اقامتی رویایی را سپری خواهید کرد و چنانچه می‌خواهید از اقامت خود نهایت لذت را ببرید، سوییت پنت هاوس لا والیس را رزرو کنید و در زیر ستارگان به خواب روید.

هتل لا والیس - مکزیکوسیتی

هتل کارلوتا

هتل کارلوتا (Carlota) با داشتن مبلمان دست‌ساز، آثار هنری بی‌همتا و مجموعه‌ای از عتیقه‌جات عالی نمونه‌ای از دکوراسیون داخلی و طراحی منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد.

ساختمان بتونی مرکزی بیش از آنکه سخت و عاری از تجمل باشد، به‌طور شگفت‌آوری زیبا است. فضای استراحت در کنار استخر به همراه بار و رستوران هتل، فضایی دل‌نشین را به وجود آورده‌اند. به‌علاوه این هتل دوستدار حیوانات خانگی است. درمجموع اقامت در کارلوتا حتماً به‌یادماندنی خواهد بود.

هتل کارلوتا - مکزیکوسیتی

هتل پوگ سیل بوتیک کویوآکان

بالاخره راهنمای بهترین هتل‌های مکزیکوسیتی را با بوتیک هتل و بی‌اندبیِ ( همراه با صبحانه رایگان) پوگ سیل بوتیک کویوآکان (Pug Seal Boutique Coyoacán) به پایان می‌رسانیم.

اگر قرار بود فقط برای اسامی هتل‌ها جایزه‌‌ای داده شود، قطعاً پوگ سیل بوتیک برنده‌ی این جایزه بود؛ هرچند عمارت زیبایی که هتل در آن قرار گرفته است هم در این موفقیت تاثیر زیادی داشت.

تنها ۸ اتاق با جذابیتی کهنه و عناصر زینتی مدرن، این هتل کوچک را تشکیل داده‌اند؛ بنابراین اگر می‌خواهید در این هتل اقامت کنید، باید سریع‌تر دست به کار شوید.

هتل پوگ سیل بوتیک کویوآکان - مکزیکوسیتی

مریم رضایی مریم رضایی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}