بلیط هواپیما زوریخ

خرید بلیط هواپیما زوریخ

هرچقدر هم فکر کنید که زوریخ را خوب میشناسید، همیشه چیزی تازه برای کشف کردن در این شهر وجود دارد. بنابراین بدیهی است که برای دیدن این شهر زیبا، اولین قدم احتمالاً خرید بلیط هواپیما زوریخ باشد. قیمت بلیطهواپیما زوریخ معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تاریخ مورد نظر، فصل گردشگری یا نوع بلیطتان (سیستمی یا چارتری) خواهد بود. شکی نیست که با استفاده از سیستم رزرو بلیط هواپیما ایوار میتوانید به سادگی در زمان خود صرفهجویی کرده و با مقایسه قیمتهای ارائه شده، بهترین یا ارزانترین بلیط هواپیما زوریخ را خریداری نمایید.

برای خرید بلیط زوریخ، در بخش جستجوی پرواز، نوع بلیط (رفت و برگشت) و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید، پس از آن بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا تمام بلیطها برای شما نمایش داده شود. پس از آن میتوانید با فیلتر سمت راست، بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

فرودگاه زوریخ

قیمت بلیط هواپیما زوریخ

قیمت بلیط هواپیما زوریخ به صورت آنلاین و با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. نوع ایرلاین نیز بسیار در قیمت موثر است. زمانی که در سامانه آنلاین پرواز ایوار جستجو می‌کنید، لیست بلیط‌ها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می شود.

درباره زوریخ

از آنجا که زوریخ را به‌ عنوان قطب اقتصادی و فرهنگی این سوئیس و یکی از مراکز مهم مالی و صنعتی اروپا می‌دانند، گاهی فراموش می‌شود که این شهر پر از زیبایی‌های گردشگری نیز هست. زیبایی‌ها و دیدنی‌های بی‌شمار زوریخ، هنردوستان را تا هفته‌ها بعد از بازگشت از پایتخت سوئیس سرحال نگاه خواهد داشت. سنت تفکر لیبرال و جامعه‌ی روشن‌فکری زوریخ منجر به جذب شخصیت‌های برجسته‌ای در طول تاریخ شده؛ کسانی همچون گئورگ بوشنر، جیمز جویس و کارل گوستاو یونگ. این سنت تا امروز نیز ادامه یافته است. اگرچه اکنون زوریخ با فعالیت‌های صنعتی و کسب‌وکار در آمیخته، اما هنوز یکی از زیباترین شهرهای سوئیس برای بازدید و گشت‌وگذار به شمار می‌رود.

دریاچه زوریخ

آب و هوای زوریخ

زوریخ اقلیمی معتدل داشته که هر چهار فصل سال را در آن به وضوح خواهید دید. در زمستان‌ها دمای هوا به زیر صفر می‌رسد، در حالی روزهای گرم تابستانی می‌توانند دمای هوا را تا ۳۰ درجه نیز افزایش دهند. در طول ماه‌های ژوئن، جولای و آگوست احتمالاً مطبوع‌ترین آب و هوا را تجربه خواهید کرد. فصل بارانی از ماه می شروع شده و تا سپتامبر ادامه دارد. در هر زمانی که به زوریخ سفر می‌کنید، بهتر است با خود کرم ضدآفتاب، سوئیشرت، لباس گرم و چتر در صورت نیاز به همراه ببرید و همیشه وضعیت آب و هوا را چک کنید.

جاذبه های گردشگری زوریخ

شاید شما هم دوست داشته باشید که در یکی از مهم‌ترین شهرهای سوئیس قدم گذاشته و در بین جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیزش خود را به افسون خاص آن بسپارید. وسعت چشمگیر این شهر، سیستم حمل و نقل شهری و جهت‌یابی راحت در آن، همگی به شما کمک می‌کنند که بتوانید بهترین جاذبه‌های آن را در مدت زمانی که در اختیار دارید ببینید. محله قدیمی با اتکا به ساختمان‌های قرن نوزدهم و کوچه‌های سنگ‌فرش پر پیچ و خم آن، دو کلیسای مهم فرومونستر با برج ساعت سبز رنگ و گروس مونستر به سبک گوتیک، خیابان زیبای بانهوف، کلیسای سنت پیتر با بزرگ‌ترین صفحه ساعت در اروپا، موزه دیدنی فیفا، موزه ملی سوئیس، قنادی خوشمزه اشپرونگلی، دریاچه زوریخ با مناظر بینظیر آلپ و خیابان لیماتکی از جاذبه‌های این شهر هستند که به هیچ وجه نباید از دیدن آن‌ها غافل شوید.
گردش یک روزه در زوریخ

خرید و شکم گردی در زوریخ

این شهر میزبان یکی از غنی‌ترین و متنوع‌ترین غذاها و آشپزی سوئیس محسوب می‌شود. غذاهای این شهر از سنتی و مدرن گرفته تا آشنا و غیرمعمول همگی به‌ اندازه خود زوریخ شهرت دارنداز همین رو رستوران‌هایی با غذاهای ملی و بین‌المللی در این شهر اصلاً کم نیستند و با عطر و بویی فوق‌العاده بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند. البته خوردن پنیر فوندو سوئیسی هم از واجبات سفر است. زمانی که در زوریخ هستید باید از تک‌ تک لحظات خود استفاده کنید. در زوریخ پیشنهادهای خرید بی‌انتهایی روبروی شما هستند. برای آن که بدانید برای کالای مورد نظر به کدام منطقه سر بزنید پیشنهاد می‌کنیم به خیابان بانهوف بروید. چه برای تماشای ویترین مغازه‌ها یا برای خرید به اینجا بیایید، به هر حال تماشای این بهشتِ عاشقان خریدهای لوکس، شما را شگفت زده خواهد کرد. اگر وارد هیچ مغازه‌ای نشده و فقط به قدم زدن بپردازید طی کردن سر تا ته خیابان ۲۰ دقیقه طول خواهد کشید. قطعاً اگر مشغول خرید بشوید این زمان چند برابر طولانی‌تر می‌شود. خیابان لانگ، منطقه ۵، مراکز خرید ایرساید سنتر، گِلَت، بانهوف اشتادلوفن، لتزیپارک و میگرو سیتی از دیگر بهترین‌ نقاط خرید در زوریخ هستند.