بلیط هواپیما شانگهای

خرید بلیط هواپیما شانگهای

هرچقدر هم فکر کنید که شانگهای را خوب میشناسید، همیشه چیزی تازه برای کشف کردن در این شهر وجود دارد. بنابراین بدیهی است که برای دیدن این شهر زیبا، اولین قدم احتمالاً خرید بلیط هواپیما شانگهای باشد. قیمت بلیطهواپیما شانگهای معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تاریخ مورد نظر، فصل گردشگری یا نوع بلیطتان (سیستمی یا چارتری) خواهد بود. شکی نیست که با استفاده از سیستم رزرو بلیط هواپیما ایوار میتوانید به سادگی در زمان خود صرفهجویی کرده و با مقایسه قیمتهای ارائه شده، بهترین یا ارزانترین بلیط هواپیما شانگهای را خریداری نمایید.

برای خرید بلیط شانگهای، در بخش جستجوی پرواز، نوع بلیط (رفت و برگشت) و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید، پس از آن بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا تمام بلیطها برای شما نمایش داده شود. پس از آن میتوانید با فیلتر سمت راست، بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

فرودگاه بین المللی پودنگ شانگهای

قیمت بلیط هواپیما شانگهای

قیمت بلیط هواپیما شانگهای به صورت آنلاین و با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. نوع ایرلاین نیز بسیار در قیمت موثر است. زمانی که در سامانه آنلاین پرواز ایوار جستجو می‌کنید، لیست بلیط‌ها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می شود.

درباره شانگهای

شانگهای به عنوان بزرگ‌ترین شهر چین، جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی و هیجان‌انگیز زیادی دارد؛ البته برای کسانی که بودن در جمعیت و شلوغی اذیتشان نمی‌کند. ناگفته نماند که برخلاف جمعیت بالای 23 میلیون نفری شهر، مناطق و جاذبه‌های تاریخی و آرامی را در کنار مراکز توریستی مدرن به شما عرضه می‌کند. شانگهای یکی از شلوغ‌ترین بنادر دنیا به شمار می‌رود که در دهانه رود «یانگ تسه» قرار گرفته، بنابراین فرصتی را برای گردش آبی در امتداد سواحل چین فراهم می‌کند. همچنین بعضی از موزه‌ها و گالری‌های هنری دنیا را می‌توانید در شانگهای بیابید. به علاوه، باغ‌ها و پارک‌های زیبا و معابد و دِیرهای بودایی سنتی از دیگر جاذبه‌های شهر هستند. شانگهای شهری است که از آن راه‌های ارتباطی فراوانی به سایر نقاط چین کشیده شده و ترکیبی از عناصر غرب و شرق محسوب می‌شود.
شانگهای

آب و هوای شانگهای

آب و هوای شانگهای به طور کلی ملایم و مرطوب است و هر چهار فصل سال را در آن می‌بینید؛ بهار گرم مطبوع، تابستان گرم بارانی، پاییز خنک و زمستان سرد ابری. در جولای و آگوست شانگهای گرم‌ترین ماه‌های خود را بالای ۱۰ روز با دمای ۳۵ درجه تجربه می‌کند. سردترین دوره نیز از اواخر ژانویه تا اوایل فوریه رخ می‌دهد. به دلیل قرار‌گیری شهر در کنار رود یانگ تسه، یک سوم سال در شانگهای باران می‌بارد. به پیشنهاد ما فصل بهار، از ماه مارچ تا مه بهترین فصل سفر به شانگهای هستند. البته اکتبر تا نوامبر هم به هوای خوشایند پاییز زمان مناسبی خواهد بود. 

جاذبه های گردشگری شانگهای

شاید شما هم دوست داشته باشید که در یکی از مهم‌ترین شهرهای چین قدم گذاشته و در بین جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیزش خود را به افسون خاص آن بسپارید. وسعت چشمگیر این شهر، سیستم حمل و نقل شهری و جهت‌یابی راحت در آن، همگی به شما کمک می‌کنند که بتوانید بهترین جاذبه‌های آن را در مدت زمانی که در اختیار دارید ببینید. تفرجگاه باند، باغ یو، دیزنی لند شانگهای، محله قدیمی یا نانشی، برج تلویزیونی مروارید شرق، معبد بودای یشمی، معبد لونگ هوا و پاگودا، جاده نانجینگ، میدان مردم، منطقه تیان زیفانگ، موزه هنر چین و برج جین مائو با ارتفاع ۴۲۰ متر از جاذبه‌های این شهر هستند که به هیچ وجه نباید از دیدن آن‌ها غافل شوید.

شانگهای

خرید و شکم گردی در شانگهای

غذاهای این شهر از سنتی و مدرن گرفته تا آشنا و غیرمعمول همگی به‌ اندازه خود شانگهای شهرت دارنداز همین رو رستوران‌هایی با غذاهای ملی و بین‌المللی در این شهر اصلاً کم نیستند و با عطر و بویی فوق‌العاده بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند. زمانی که در شانگهای هستید باید از تک‌ تک لحظات خود استفاده کنید. در شانگهای پیشنهادهای خرید بی‌انتهایی روبروی شما هستند. برای آن که بدانید برای کالای مورد نظر به کدام منطقه سر بزنید پیشنهاد می‌کنیم به خیابان‌های نانجینگ، هوآی های، شوجاهوی بروید. مراکز خرید آی‌اف‌سی مال شانگهای، پلازا ۶۶، فروشگاه جیو گوانگ، هوآران تایمز اسکوئر، سوپر برند مال، گرند گیت‌ وِی، می لانگ ژن ایستان شانگهای و سیتیک اسکوئر از دیگر بهترین‌ نقاط خرید در شانگهای هستند. شانگهای دروازه‌ی فرهنگ چین است و فرصت این را خواهید داشت که بهترین محصولات چین را ببینید، لمس کنید، بچشید و با خود به خانه بیاورید.