بلیط هواپیما میلان

خرید بلیط هواپیما میلان

هرچقدر هم فکر کنید که میلان را خوب میشناسید، همیشه چیزی تازه برای کشف کردن در این شهر وجود دارد. بنابراین بدیهی است که برای دیدن این شهر زیبا، اولین قدم احتمالاً خرید بلیط هواپیما میلان باشد. قیمت بلیط هواپیما میلان معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تاریخ مورد نظر، فصل گردشگری یا نوع بلیطتان (سیستمی یا چارتری) خواهد بود. شکی نیست که با استفاده از سیستم رزرو بلیط هواپیما ایوار میتوانید به سادگی در زمان خود صرفهجویی کرده و با مقایسه قیمتهای ارائه شده، بهترین یا ارزانترین بلیط هواپیما میلان را خریداری نمایید.

برای خرید بلیط میلان، در بخش جستجوی پرواز، نوع بلیط (رفت و برگشت) و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید، پس از آن بر روی دکمه جستجو کلیک کنید تا تمام بلیطها برای شما نمایش داده شود. پس از آن میتوانید با فیلتر سمت راست، بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

فرودگاه میلان مالپنسا

قیمت بلیط هواپیما میلان

قیمت بلیط هواپیما میلان به صورت آنلاین و با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. نوع ایرلاین نیز بسیار در قیمت موثر است. زمانی که در سامانه آنلاین پرواز ایوار جستجو می‌کنید، لیست بلیط‌ها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می شود.

درباره میلان

میلان یکی از شهرهای دست‌کم گرفته شده ایتالیا است. این متروپولیس می‌تواند به بازدیدکنندگان خود دنیایی از هنر، دیزاین، مقاصد خرید و غذای عالی را پیشنهاد کند. جدای از تاریخ، میلان شهری است که همه در آن مشغول کارند و به همین خاطر به‌عنوان مرکز تجارت ایتالیا شناخته می‌شود. بعد از تخریب توسط بمب‌های جنگ جهانی دوم، بیشتر قسمت‌های شهر بازسازی شد و در جهت تبدیل شدن به یک قطب تجاری گام برداشت. در اساس چیزی میلان را برای یک توریست جذاب و از سایر شهرها متمایز می‌کند، تفریحات و تجربه لذت‌های زندگی است؛ خرید، فوتبال، اپرا و تفریحات شبانه. البته گول ظاهر مدرن شهر را نخورید، چون میلان یکی از شهرهای باستانی اروپاست که بیش از ۲۶ قرن تاریخ و میراث در پشت سر دارد.

مرکز خرید میلان

آب و هوای میلان

میلان می‌تواند در زمستان سرد و مه‌آلود باشد و در تابستان بسیار گرم و مرطوب. اقلیم این شهر نمونه بارز آب و هوای مدیترانه‌ای است. البته به مدد وجود کوه‌هایی در شمال آن ، شهر از سرمای بد قطب شمالی در امان می‌ماند. اما گاهی‌ وقت‌ها ساکنین شاهد آب و هوای بسیار سرد خواهند بود. در تابستان، ماه آگوست، گرما بسیاری از ساکنین شهر را روانه مسافرت می‌کند. بهترین زمان سفر به میلان فصل بهار است. اما اوایل تابستان یا پاییز هم آب و هوایی مطبوع را تجربه خواهید کرد. 

جاذبه های گردشگری میلان

شاید شما هم دوست داشته باشید که در یکی از مهم‌ترین شهرهای ایتالیا قدم گذاشته و در بین جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیزش خود را به افسون خاص آن بسپارید. وسعت چشمگیر این شهر، سیستم حمل و نقل شهری و جهت‌یابی راحت در آن، همگی به شما کمک می‌کنند که بتوانید بهترین جاذبه‌های آن را در مدت زمانی که در اختیار دارید ببینید. کلیسای جامع عظیم میلان یا ال دوئومو به عنوان مثالی بینظیر از معماری پرجز‌ئیات گوتیک، کلیسای سانتا ماریا دل گرتزیه و تابلوی شام آخر داوینچی در آن، گالری ویتوریو امانوئل دوم، سالن تئاتر آلا اسکالا، قلعه اسفورزا، طاق صلح، قبرستان مانیومنتال، موزه گالری نقاشی بررا، کلیسای آمبروز مقدس، پیاتزا دی مرکانتی، پارک سِمپیونه و خرابه‌های رومی سن لورنزو از جاذبه‌های این شهر هستند که به هیچ وجه نباید از دیدن آن‌ها غافل شوید.

کلیسای جامع میلان

خرید و شکم گردی در میلان

این شهر میزبان یکی از غنی‌ترین و متنوع‌ترین غذاها و آشپزی ایتالیایی محسوب می‌شود. غذاهای این شهر از سنتی و مدرن گرفته تا آشنا و غیرمعمول همگی به‌ اندازه خود میلان شهرت دارنداز همین رو رستوران‌هایی با غذاهای ملی و بین‌المللی در این شهر اصلاً کم نیستند و با عطر و بویی فوق‌العاده بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند. زمانی که در میلان هستید باید از تک‌ تک لحظات خود استفاده کنید. در میلان پیشنهادهای خرید بی‌انتهایی روبروی شما هستند. برای آن که بدانید برای کالای مورد نظر به کدام منطقه سر بزنید پیشنهاد می‌کنیم به خیابان‌های مونتناپولئونه، کورسو ونتزیا، کورسو ویتوریو امانوئله دوم و کورسو بوئنوس آیرس بروید. گالری ویتوریو امانوئل از قدیمی‌ترین مراکز خرید دنیا و معماری شاهکار آن، منطقه برِرا، ساختمان برایان و بری و مرکز اسکالو میلانو در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای از مرکز شهر از دیگر بهترین‌ نقاط خرید در میلان هستند. شما می‌توانید از لباس‌های گران‌قیمت و فاخر گرفته تا لباس‌های مقرون‌ به‌ صرفه و حتی ارزان‌ را پیدا کنید که همان کیفیت و جذابیتی را که از مد ایتالیا انتظار دارید، برای شما فراهم می‌کند. درباره فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها نکته اینجاست که با هر میزان بودجه‌ای که دارید می‌توانید لباسی مناسب بخرید. اگر برای تجربه‌ لذت‌‌بخش خرید در میلان برنامه‌ریزی می‌کنید، حواستان به زمان‌بندی باشد. فروشگاه‌های بزرگ معمولاً هر روز باز هستند اما فروشگاه‌های کوچک‌تر ممکن است یکشنبه و دوشنبه صبح‌ها تعطیل باشند.