دیدنی ترین موزه های سنگاپور را بیشتر بشناسید

آرزو اعظمی
  • آرزو اعظمی
  • 1396/9/4
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

وضعیت هوا، یکی از اصلی‌ترین مواردی است که گردشگران باید قبل از چیدن برنامه‌ی سفرشان به آن توجه کنند اما گاهی همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود و تغییرات ناگهانی آب و هوا ممکن است شما را غافلگیر کند.

تور اروپا

اگر در فصل‌های بارانی قصد سفر به سنگاپور را دارید یا در مجموع، به موزه‌ها و تاریخ و فرهنگ و هنر کشورها علاقه‌مند هستید، بازدید از موزه‌ها را فراموش نکنید. بهتر است همیشه لیستی از فعالیت‌های جایگزین تهیه کنید تا در صورت بروز هر گونه تغییر، از قبل آمادگی داشته باشید. سنگاپور از جمله کشورهایی است که موزه‌های جالب و متنوعی را می‌توان در آن پیدا کرد. در ادامه با لیستی از موزه‌های دیدنی این کشور آشنا می‌شوید.

جهت مشاهده تورهای آسیا در آژانس مسافرتی ایوار روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.eavar.com/tour/category/asia/

۱. موزه هنر و علم

موزه‌ی هنر و علم (ArtScience Museum) که در مجموعه‌ی خلیج مارینا قرار دارد، یکی از زیباترین موزه‌های سنگاپور به حساب می‌آید. طرح متفاوت و جالب این موزه که به گل نیلوفر شباهت دارد، یکی از دلایل معروفیت آن است. در نمایشگاه‌های این موزه، دنیای علم و هنر با دقت و ظرافت بالایی با هم تلفیق شده‌اند. این موزه به تازگی تغییراتی در قسمت نمایشگاه «جهان آینده» اش به وجود آورده است که بازدیدکنندگان می‌توانند ارتباط بیشتری با مجموعه‌های دیجیتالی و تکنولوژی پیشرفته‌ی آن‌ها داشته باشند.

موزه ی هنر و علم سنگاپور

۲. گالری ملی سنگاپور

گالری ملی سنگاپور (National Gallery)، شامل مجموعه‌ی بی‌نظیری از آثار هنرمندان مدرن آسیای جنوب شرقی است. در میان این ۸ هزار اثر هنری، هم به کارهای هنرمندان معروف کشور توجه شده و هم به هنرمندانی که در حال پیشرفت اند و آینده‌ی روشنی دارند. حتماً از گالری‌ تازه تأسیس «نقاشی‌های قلم‌زنی چینی» و سازه‌ی هنرمند ویتنامی، دان وو (Danh Vo) که باغی از مجسمه‌ها است، دیدن کنید.

گالری ملی سنگاپور

۳. موزه ملی سنگاپور

موزه‌ی ملی سنگاپور که قبلاً با نام «موزه‌ی تاریخ» شناخته می‌شد، بر تاریخ و فرهنگ غنی سنگاپور تأکید می‌کند. این موزه شامل دو گالری مهم است: گالری طبیعی و گالری تاریخی. در بخش اول، از نمایشگاه‌های مرتبط با غذا، عکاسی، فیلم و مُد روز بازدید می‌کنید و در بخش دوم، می‌توانید تاریخ کشور را از قرن ۱۴ میلادی تا به امروز دنبال کنید. نمای بیرونی ساختمان موزه، به سبک نئوکلاسیک قرن ۱۸ ساخته شده است و در طول سال، جشن‌های بزرگ و مهم کشور در این ساختمان برگزار می‌شوند.

موزه ملی سنگاپور

۴. موزه تاریخ طبیعی لی کونگ چیان

موزه‌ی تاریخ طبیعی لی کونگ چیان (Lee Kong Chian)، بیش از ۲ هزار مورد از گیاهان و حیوانات آسیای جنوب شرقی را به نمایش می‌گذارد. با آن‌ که تازه تأسیس است، قدمت اشیای آن به سال 1878 برمی‌گردد. بهترین قسمت این موزه، بخش دایناسورها است که در آن، از اسکلت‌های سه دایناسور بزرگ از خانواده‌ی «دیپلوسیدها» نگهداری می‌شود.

موزه تاریخ طبیعی لی کونگ چیان

۵. مرکز طراحی ملی

مرکز طراحی ملی (National Design Centre) با هنر طراحی مرتبط است و نمایشگاه‌ «50 سال با طرح‌ریزی سنگاپور»، همچنان تا آخر سال 2017 برگزار می‌شود که به کمک آن می‌توانید با نحوه‌ی پیشرفت طراحی و دیزاین در تاریخ سنگاپور بیشتر آشنا شوید. علاوه بر آن، می‌توانید در یکی از کارگاه‌هایی شرکت کنید که چگونگی بهتر شدن طراحی در صنعت‌های مختلف را آموزش می‌دهند.

موزه های سنگاپور

۶. موزه طراحی رد دات

اگر به اشیای زیبا و طراحی علاقه دارید، بهتر است موزه‌ی طراحی رِد دات (Red Dot Design Museum) را در صدر لیست‌تان قرار دهید. این موزه، برای بازدید نزدیک هزار شیء دیدنی از ۵۰ کشور مختلف دارد که دلیل معروفیت آن‌ها، طراحی بی‌نظیرشان است. همچنین می‌توانید سری به «مغازه‌ی طراحی‌های موزه» بزنید و برای خودتان یادگاری‌های کوچک و شیک بخرید.

موزه های سنگاپور

۷. موزه اسباب بازی های مینت

موزه‌‌ی اسباب بازی‌های مینت (MINT Museum of Toys) بیش از ۵۰ هزار اسباب بازی قدیمی از سراسر دنیا در خود جای داده است و ارزش مادی زیادی دارد. دوست‌داران اسباب بازی‌های نوستالژیک، با پیدا کردن شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه‌شان، قطعاً لحظات خوشی را در این موزه سپری خواهند کرد. این موزه‌ در نزدیکی مرکز طراحی قرار دارد و می‌توانید از هر دوی آنها در یک روز دیدن کنید.

موزه اسباب بازی های مینت در سنگاپور

۸. موزه لاک پشت های زنده

در موزه‌ی لاک‌پشت‌های زنده (The Live Turtle & Tortoise Museum) می‌توانید برای لاک‌پشت‌ها برگ کاهو بخرید و در آب بیندازید یا اگر فکر میکنید شجاع هستید با دست به آن‌ها غذا بدهید. البته باید مراقب انگشت‌هایتان هم باشید. بعد از این هیجان لاک‌پشتی، به داخل ساختمان اصلی بروید و از مجموعه‌ی بزرگ مصنوعات لاک پشت‌ها دیدن کنید.

موزه لاک پشت های زنده در سنگاپور

آرزو اعظمی آرزو اعظمی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}