جاذبه‌ های دیدنی سنت گالن در سوئیس

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/8/13
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

قطعاً همه درباره شهرهای بزرگ و معروف سوئیس می‌دانند اما نباید گوهرهای کوچک آن را نیز دست کم گرفت. شهر زیبای سنت گالن یکی از همین نقاط پر جاذبه و شگفت انگیز است که در ادامه شما را با آن آشنا می‌کنیم.

تور اروپا

اگر به دنبال مقصدی برای گذراندن کل تعطیلات با تعداد زیادی جاذبه و سرگرمی هستید، حتماً شهر سنت گالن در کشور سوئیس را نیز در فهرست خود جای دهید. از فعالیت‌های فرهنگی گرفته تا پیاده‌روی‌های جذاب و اکتشاف نقاط بکر برای کوهپیمایی در کوهستان‌های سوئیس، در این منطقه هر تفریحی که فکرش را بکنید وجود دارد. در این راهنما تلاش کردیم شما را با برخی از بهترین جاذبه‌های سنت گالن آشنا کنیم.

1. صومعه سنت گال، از قرن هشتم تا به امروز

صومعه «سنت گال» (St Gall) که در سال ۱۹۸۳ به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شد، یکی از مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین نقاط شهر محسوب می‌شود. می‌توانید تاریخی که از قرن هشتم در این مجموعه مذهبی آغاز شد را به خوبی لمس کنید. معماری صومعه حیرت انگیز است. این سازه باروکی که از ساختمان‌های زیادی به دور یک میدان اصلی تشکیل شده، برخی از مهم‌ترین دوران معماری که از قرون وسطی آغاز گشته را به نمایش می‌گذارد. بازدید از این محوطه شامل کتابخانه شگفت انگیز سنت گال نیز می‌شود. در سال ۹۳۷ این کتابخانه توانست از آتشی که به جان صومعه افتاده بود نجات پیدا کند. مجموعه نسخ خطی کتابخانه از ۲۰۰۰ جلد تجاوز کرده و یکی از قدیمی‌ترین‌های کشور به شمار می‌رود.

دیدنی های سن گالن

2. قدم زدن در خیابان‌ های محله قدیمی

اگر حوصله قدم زدن در خیابان‌ها را داشتید، بهترین جا در سنت گالن برای این کار، محله قدیمی است. علت آن که می‌توانید به راحتی و با لذت در این محله پیاده روی کنید، ممنوعیت عبور و مرور خودرو در این محله بوده که از آن یک محله کاملاً پیاده می‌سازد. می‌توانید با خیال راحت کودکان را رها کرده و از هیچ چیزی نگران نباشید. همزمان پیاده روی قطعاً از شکوه معماری تاریخی ساختمان‌ها در حیرت فرو می‌روید. این بناها محله قدیمی را بسیار خاص و دیدنی می‌کنند. در خیابان‌های سنگفرش باریک اینجا تعدادی زیادی کافه وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها اندکی استراحت و تجدید قوا کنید.

یکی از زیبایی‌های خانه‌های محله قدیمی، پنجره‌های بیرون زده و معروف آن هستند که حتی برخی از آن‌ها اسم نیز دارند. این پنجره‌ها به خوبی محافظت می‌شوند و جزو جزئیاتی از شهر به حساب می‌آیند که تنها مردم محلی از آن باخبر هستند. برخی از توقف‌های مهم بازدیدکنندگان پیاده در این ناحیه، موزه پارچه و صومعه سنت گال، هستند.

دیدنی های سن گالن

3. موزه پارچه

شهر سنت گالن برای عاشقان مد هم یک شهر جذاب است. این شهر قرن‌ها مرکز صنعت تولید پارچه سوئیس بود و موزه پارچه حاصل این سال‌ها به شمار می‌رود. این موزه که در سال ۱۸۷۸ تأسیس شد، مجموعه‌ای چرخشی از قرون وسطی را به نمایش گذاشته و هدفش ایجاد منبع الهامی برای سلیقه خوب در صنعت پارچه بود. بازدید از این مجموعه برای هر طراح و هنرمندی واجب است.

دیدنی های سن گالن

4. فستیوال موسیقی فضای باز سنت گالن

سوئیس توانسته با فستیوال‌هایش که به صورت سالانه برگزار می‌شوند، در بین گردشگران جوان محبوبیت خاصی پیدا کند که برخی شهرهای کشور را شامل می‌شوند. سنت گالن هم یکی از این شهرها بوده و در ماه ژوئن علاقه‌مندان موسیقی پاپ و راک را در فستیوال فضای باز سنت گالن گرد هم جمع می‌کند.

دیدنی های سن گالن

5. کارخانه شکلات سازی مائسترانی

شاید با شنیدن این اسم یاد فیلم محبوب «چارلی و کارخانه شکلات سازی» بیفتید اما در اینجا از «ویلی وانکا» خبری نیست. این کارخانه شکلات سازی معروف تنها ۲۰ دقیقه از سنت گالن فاصله داشته و پر از جادوهای لذیذ است. وقتی با روند تولید تمام محصولات خوشمزه و وسوسه کننده کارخانه روبرو شدید احتمالاً در هیجان و حیرت غرق می‌شوید. این شرکت در سال ۱۸۵۲ تأسیس شد و از آن زمان تاکنون، دستور تهیه‌های فوق‌العاده و جدیدی را به مردم هدیه کرده است. اگر می‌خواهید با یک سوغاتی با کیفیت و محلی به خانه بازگردید و طعم واقعی شکلات‌های سوئیسی را بچشید، توصیه می‌کنیم حتماً از این کارخانه بازدید کنید.

دیدنی های سن گالن

6. کوه زنتیس

اگر به دنبال هیجانات و ماجراجویی‌های بیشتر بودید، توصیه می‌کنیم به «زِنتیس» (Säntis) یک کوه و یک نقطه معروف محلی سر بزنید. مطمئن باشید که با یک بهشت روبه‌رو خواهید شد. مناظر شگفت انگیز بالای آن شما را به وجد می‌آورند و می‌توانید از یکی از زیباترین مناظر طبیعی سوئیس لذت ببرید. جدای از کوهپیمایی امکان استفاده از تله‌کابین هم وجود دارد.

دیدنی های سن گالن

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}