نکاتی که باید درباره دریم ورلد بانکوک بدانید

نیلوفر عباسیان
  • نیلوفر عباسیان
  • 1396/8/17
  • 1 دیدگاه
{{selectedRate}}

دریم ورلد یا دنیای رویایی از محبوب­‌ترین مکان‌­های تفریحی بانکوک است؛ جایی که رویاهای کودکان به واقعیت می‌­پیوندد و بزرگسالان با سواری‌­های مهیج آن آدرنالین خون خود را بالا می‌برند.

تور اروپا

«دریم ورلد» (Dream World) یا دنیای رویایی، محبوب­‌ترین تِم پارک (پارک موضوعی) درشهر بانکوک در کشور تایلند است. بازدید از تم پارک دریم ورلد یک روز مفرح و سرگرم­‌کننده برای شما فراهم می‌­کند. دریم ورلد، همان‌­طور که از نامش پیداست، جایی است که فانتزی‌­ها و خیالات کودکان به واقعیت می‌­پیوندد: کودکان می‌­توانند در سرزمین برفی سورتمه برانند یا با خوابیدن روی برف­‌ها فرشته­‌های برفی بسازند، سوار ترن هوایی بر کوه فضایی شوند و با سیندرلا و شخصیت­‌های محبوبشان در یک روز ملاقات کنند. اگرچه سواری­‌های مهیج دنیای رویایی به پای بهترین تم پارک­‌های آمریکا و ژاپن نمی‌­رسد، اما جلوه­‌ها و جاذبه­‌های آن برای کودکان عالی است و یک روز هیجان­­‌انگیز و به یاد ماندنی را برای شما می‌سازد.

به دنیای رویایی خوش آمدید

ورودی پارک شما را برای تجربه‌­ای فوق‌العاده آماده می‌­کند: موجودات فضایی سبز رنگ دوستانه زیر دیوارهای قلعه­‌ی قرون وسطایی می‌­خندند. با عقل جور در نمی‌­آید اما کودکان عاشق آن‌ها هستند! اگر شما تا به حال یک تم پارک غربی را مشاهده کرده باشید، ویژگی­‌های مشترک بسیاری را تشخیص خواهید داد: آهنگی شاد در سراسر پارک پخش می‌­شود، مسیرهای چمنی آراسته و تزئین شده، گل­‌ها و دکوراسیون­‌های آبی و نقشه‌­های راهنمای بسیاری که به شما کمک می­‌کنند تا مسیرها را به خوبی پیدا کنید. پارک به چهار بخش تقسیم می­‌شود اما نگران نباشید با قدم زدن در مسیر به همه­‌ی بخش‌­ها می‌توانید بروید.

دریم ورلد بانکوک

مهیج‌ ­ترین سواری‌­ ها را تجربه کنید

از سواری‌­های هیجان­‌انگیز دریم ورلد بانکوک، می‌­توان به تفریحات قدیمی محبوب مثل کوهستان فضایی، یک ترن هوایی‌­ که با سرعت در تاریکی پیش می­‌رود و کشتی وایکینگ­‌ها اشاره کرد. با این حال پرطرفدارترین سواری­ در پارک بدون شک «اسکای کوستر» (Sky Coaster) نمادین است؛ یک ترن هوایی نسبتاً مدرن که پیچ می‌خورد و پیش می­‌رود در حالی که پاهای مسافر آزادانه از صندلی ایمن آن آویزان است و همین‌طور «سوپر اسپلش» (Super Splash) که چه بخواهید و چه نخواهید یک دوش سرحال کننده نصیب شما می‌کند. به غیر از این‌­ها، امکانات موجود برای نوجوانان نسبتاً محدود است اما همچنان صدای فریاد و هیجان در سراسر پارک به گوش می‌­رسد.

دریم ورلد بانکوک

عکس ­‌های رویایی ثبت کنید

غیر از سواری­‌های مهیج، بخش­‌های جالب دیگری نیز در سراسر پارک وجود دارند: «دریم ورلد پلازا»، «باغ­ رویایی» و «سرزمین خیالی». دریم ورلد پلازا ناحیه‌­ای است که ورودی پارک را در بر می‌­گیرد و شبیه خیابان اصلی دیزنی‌­لند ساخته شده است؛ فروشگاه‌­ها و ساختمان­‌های آن نیز شکلی فانتزی دارند. باغ رویایی منظره‌ی دلپذیری دارد و از زیبایی­‌های طبیعت الهام گرفته است. این ناحیه دریاچه‌ی زیبایی را در کنار دریم ورلد پلازا در بر می­‌گیرد و صحنه‌ی فوق‌­العاده‌­ای را مجسم می­‌کند. آخر هفته‌­ها، نمایش پرطرفداری به نام «رنگ دنیا» در این قسمت اجرا می­‌شود. از جاذبه­‌های اصلی این قسمت عجایب هفتگانه­‌ی دنیا و باغ عشق هستند که مکان‌های خوبی برای ثبت عکس به حساب می‌آیند. باغ عشق، همیشه بین زو‌ج‌­ها پرطرفدار است و دست در دست هم در آن قدم می‌­زنند و از لحظات عاشقانه‌­شان عکس­‌های زیبا ثبت می‌کنند. در سوی دیگر، یک مجسمه‌ی غول‌پیکر در حالت غرق شدن قرار دارد که تا نیمه در زمین فرو رفته و مکان جالبی برای عکس­‌های دسته­‌جمعی است.

دنیای رویایی بانکوک

نگران خورد و خوراک نباشید

خوراکی­‌هایی که در پارک عرضه می‌­شود قطعاً متناسب با سلیقه‌ی کودکان است. در دریم ورلد فست فود پرطرفدار به سبک آمریکایی، پشمک و بستنی در سراسر غرفه­‌های پارک عرضه می‌­شوند، به علاوه‌­ی خوراکی‌­ های تایلندی مانند سام تام و پد تای که همه‌­ی این‌­ها را می‌­توانید با قیمتی بسیار پایین‌­تر از آنچه که در تم پار‌ک‌­های اروپایی می‌یابید، تهیه کنید. انتخاب دیگر شما رزرو یک تور یک‌روزه است که شامل یک ناهار بوفه‌­ای می­‌شود و از استاندارد بالاتری برخوردار است.

دنیای رویایی بانکوک

رژه­‌ ها و نمایش­‌ های دریم ورلد را از دست ندهید

نمایش­‌های متعددی در طول روز اجرا می­‌شوند، مانند نمایش حیوانات و نمایش شیرین­‌کاری که سرگرم­‌کننده هستند و در بعد از ظهر یک رژه در مسیرهای پارک خواهد بود. این رژه یکی از برجسته­‌ترین قسمت­‌های یک روز در دریم ورلد است که نباید از دستش بدهید. صف بی­‌پایانی از شخصیت‌­های کارتونی مشهور، عروسک­‌های بامزه و دلقک­‌هایی که می‌­رقصند و موجب شادمانی کودکان و پدر و مادرهایشان می­‌شوند.

رژه نمایش دریم ورلد

بهترین وقت بازدید را انتخاب کنید

اکثر بازدیدکننده‌­های دریم ورلد توریست‌­ها هستند اما جمعیت در آخر هفته‌­ها که افراد محلی هم به پارک می‌­آیند، افزایش پیدا می­‌کند. در نتیجه توصیه می­‌شود در طول هفته از پارک دیدن کنید، هرچند حتی در شنبه‌­ها هم صف­‌های سواری­‌های پرطرفدار به ندرت بیش از ده دقیقه طول می‌­کشد. بازدید از دنیای رویایی از برجسته‌­ترین روزهای خاطره‌انگیز سفر برای همه خواهد بود.

ترن هوایی دریم ورلد

نیلوفر عباسیان نیلوفر عباسیان
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}