ده رستوران برتر لوکزامبورگ

الهام غایب
  • الهام غایب
  • 1396/10/3
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

لوکزامبورگ که بین سه غول آشپزی اروپا یعنی فرانسه، آلمان و بلژیک قرار گرفته دارد پر از رستوران‌های فوق‌العاده‌ای است که حتما باید یک بار به آن‌ها سر زد.

تور اروپا

 اگرچه بسیاری از رستوران‌های لوکزامبورگ غالباً غذاهای فرانسوی سرو می‌کنند، اما ارائه‌ی منوهای محلی و بین‌المللی درجه یک هم رو به افزایش است. خوراک‌های لذیذ محلی معمولاً به صورت فصلی ارائه شده و شامل ماهی، کلم ترش، سوسیس کبابی، پنکیک سیب زمینی و دسرهای سیب می‌شوند. بنابراین در ادامه با ده مورد از بهترین رستوران‌های لوکزامبورگ شما را آشنا می‌کنیم.

۱. چیگری

رستوران «چیگری» (Chiggerri) رنج وسیعی از غذاها را به عاشقان غذا ارائه می‌دهد. در طبقه‌ی پایین این رستوران-کافه با استایل فرانسوی وجود دارد که با فانوس‌های مراکشی دکور شده است.در بالای پله‌‌‌ها نیز رستورانی کلاسیک اما با دکور تقریباً بومی می‌بینید که لذت خوردن غذا در چنین فضایی را دو چندان می‌کند.

بهترین رستوران های لوکزامبورگ

۲. کلرفونتن

 «کلرفونتن» (Clairefontaine) که غذای فرانسوی سرو می‌کند، در بالا‌شهرِ لوکزامبورگ قرار دارد. این رستوران درجه یک طی سال‌ها به پاتوقی واقعی در شهر تبدیل شده و فضای آن گزینه‌ای عالی برای برگزاری مناسبت‌های خاص محسوب می‌شود. در این رستوران علاوه بر منوی مخصوص سرآشپز، سینی مزه، خرچنگ و حلزون هم وجود داشته و غذاها با خلاقیت هر چه تمام‌تر تزئین می‌شوند.

بهترین رستوران های لوکزامبورگ

۳. لو سود

این رستوران فوق‌العاده در سال ۲۰۰۸ در مرکز شهر افتاح شد که به جاذبه‌های توریستی اصلی لوکزامبورگ بسیار نزدیک است. منوی رستوران «لو سود» (Le Sud) شامل غذاهای کلاسیک فرانسوی و لوکزامبورگ می‌شود. این کافه رستوران در فضایی گرم و صمیمی قرار دارد و مشتریان می‌توانند با یک آسانسور شیشه‌ای به تراس وسیع آن رفته و در روزهای گرم تابستان از چشم‌انداز رو‌به‌رویشان به همراه یک نوشیدنی لذت ببرند.

بهترین رستوران های لوکزامبورگ

۴. ملانگ سوری

«ملانگ سوری» (Ma Langue Sourit) که ستاره میشلن دارد، مملوء از طعم‌های لذیذ و دلچسب است و تجربه‌ای فوق‌العاده را برای شما رقم می‌زند. همچنین شنبه‌ها می‌توانید شانس شرکت در کلاس‌های آشپزی آن که به آموزش سه نوع غذا می‌پردازند را داشته باشید. منوی شام و عصرانه‌ی این رستوران، از آشپزی فرانسوی با کمی تغییرات الهام گرفته شده است. منوها به صورت هفتگی تغییر می‌کنند و غذاها با مواد اورگانیک محلی طبخ می‌شوند. دکوراسیون گرم و صمیمی و مجموعه‌ی جذاب نقاشی‌ها بر روی دیوار، احساسی منحصر به فرد ایجاد می‌کندکه تلفیقی از صمیمیت و لوکس بودن این رستوران را به رخ می‌کشد. 

بهترین رستوران های لوکزامبورگ

۵. گرین آرت کافه

شاید لوکزامبورگ بهشتی برای عاشقان غذا باشد، اما به گیاهخواران توجه چندانی نشده است. «گرین آرت کافه» (Green Art Café) که در کنار «موزه ملی هنر و تاریخ» قرار دارد، انواع غذا، سالاد و پاستا و پیراشکی با دورچین‌های مختلف را برای گیاهخواران ارائه می‌دهد. این کافه رستوران بهترین انتخاب برای صرف یک ناهار سالم و بازدید از موزه یا گشتن اطراف شهر است. در فصل تابستان هم می‌توانید ناهار را زیر آسمان آبی در تراسی زیبا نوش جان کنید.بهترین رستوران های لوکزامبورگ

۶. آکوا

در برخی از کشورها بهترین رستوران‌ها را اغلب می‌توان در هتل‌ها یافت. رستوران «آکوا» (Aqua) هم از این امر استثنا نیست. این رستوران که در هتل «ملیا لوکزامبورگ» (Melia Luxembourg) قرار دارد، نمادی از سادگی کلاسیک، سرویس‌دهی درجه یک، فضای آرامش‌بخش و غذای باکیفیت است. منوی مدیترانه‌ای آن که از خوراک‌های اسپانیایی الهام گرفته‌اند، با تزئیناتی خلاقانه به مشتریان ارائه می‌شود.

بهترین رستوران های لوکزامبورگ

۷. کاماکورا

رستوران «کاماکورا» (Kamakura) محفلی ژاپنی در قلب لوکزامبورگِ اروپایی است و الهام‌بخش فرهنگ شرقی محسوب می‌شود. فضای داخلی آن مینیمیالیستی و بدون هیاهو بوده و به سرو گوشت تازه و خوراک ماهی مشهور شده است. دو منوی سنتی و نوآورانه‌ی دارد که در آن‌ها سوشی و تمپورای بسیار لذیذی در کنار سایر غذاها سرو می‌شود. کاماکورا به عنوان بهترین رستوران ژاپنی در لوکزامبورگ، جایگاه خاصی میان مهاجران ژاپنی دارد و حتی کتابی به زبان ژاپنی در مورد غذاها و رسوم ژاپن چاپ کرده‌ است.
بهترین رستوران های لوکزامبورگ

۸. تو سیکس تو

در شمال غربی لوکزامبورگ، تعداد زیادی رستوران وجود دارند که منوهای جالبی از غذاهای سبک، خوشمزه و ارزان ارائه می‌دهند. رستوران «تو سیکس تو» (Two6Two)  را با مدیریت سرآشپز ارشد «جولیان ال» (Julien Elles) برای غذاهای کلاسیک و خوشمزه‌اش می‌شناسند. خوراک‌های فرانسوی و لوکزامبورگی این رستوران ترکیبی از سنت و نوآوری است که با نوشیدنی‌های ارزان سرو می‌شوند. به علاوه، مشتریان می‌توانند غذای خود را در فضایی به شکل عرشه کشتی در طبقه اول نوش جان کنند. بهترین رستوران های لوکزامبورگ

۹. مکنهک

در نگاه اول شاید این رستوران خیلی خاص به نظر نرسد؛ اما غذاهای این رستوران فرصتی فوق‌العاده برای آن دسته از افرادی است که به دنبال غذای محلی با کیفیت بوده و حتی حاضرند حدود ده کیلومتر به سمت جنوب شهر لوکزامبورگ سفر کنند! «مکنهک» (Meckenheck) در ساختمانی روستایی و بازسازی‌شده قرار دارد که در هوایی فرح‌بخش می‌توانید از غذایتان لذت ببرید. قیمت غذاهای نیز نسبت به کیفیت مواد سالم محلی که استفاده می‌کنند، بسیار عالی است.
بهترین رستوران های لوکزامبورگ

۱۰. لو پیژونیه

این رستوران دوست‌داشتنی که توسط یک خانواده اداره می‌شود، دارای منویی از غذاهای فرانسوی و فصلی بوده و در روستای «بشرَژ» (Bascharage)، در بیست کیلومتری غرب لوکزامبورگ واقع شده است. رستوران «لوپیژونیه» (Le Pigeonnier) به معنای «کبوترخانه»، فقط از محصولات محلی در غذاهای خود استفاده می‌کند. غذاهای لذیذ گوشتی شامل گوشت گوساله، گوشت گاو و پرندگان با تزئینات و طعم لذیذی سرو شده و تجربه‌ی یک طعم جدید و هیجان‌ انگیز را تضمین می‌کنند. دیوارهای سنگی و فضای داخلی گرم و صمیمی آن، حس خانگی بودن غذاها را به ذهن مشتری القا می‌کند. بهترین رستوران های لوکزامبورگ

الهام غایب الهام غایب
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}