آشنایی با محله های جذاب لندن

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/9/29
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

آیا به زودی پروازتان در لندن فرود می‌آید؟ آیا نمی‌دانید برای اکتشاف شهر از کجا شروع کنید؟ ما با معرفی جذاب‌ترین محله‌های لندن اندکی شما را در این راه همراهی کرده‌ایم تا بدانید کدام منطقه‌ها برایتان جالب‌تر هستند.

تور اروپا

یکی از بهترین چیزها درباره لندن، این است که همیشه در حال رشد بوده و محله‌های آن دائماً در حال تغییر هستند. این که آن‌ها چقدر جذاب به نظر می‌رسند بسته به ارتباط‌هایی که سیستم حمل و نقل ایجاد کرده و نرخ اجاره‌ها، تفاوت می‌کند. لندن شرقی که آخرین مد هر چیزی را در خود دارد، به نظر نمی‌رسد که هنوز رو به افول گذاشته باشد، ولی محله‌های جذاب و دیدنی در این شهر اصلاً کم نیستند.

جهت مشاهده تورهای انگلیس آژانس مسافرتی ایوار روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.eavar.com/tour/category/%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3/

پکهام

بیست سال قبل، «پِکهام» (Peckham) را به عنوان محله‌ای جذاب و متنوع نمی‌شناختند؛ اما امروزه این ناحیه یکی از جذاب‌ترین‌های جنوب لندن به شمار رفته و صحنه هنری رو به رشدش نیز به این امر کمک کرده است. در اینجا می‌توانید تعداد زیادی کافه شیک برای صرف برانچ‌های عالی را پیدا کنید و فروشگاه‌های مستقل جالبی هم در حوالی خیابان «بِلِندن» (Bellenden) وجود دارند که تماشایشان خالی از لطف نیست. بیش از همه‌ی این‌ موارد، احساس همبستگی و اجتماعی بودن این محله توجه را جلب می‌کند.

محله پکهام لندن

دالستون

محله «دالستون» (Dalston) برای سال‌های متمادی به عنوان یک محله جذاب شناخته می‌شده و هنوز هم معروف است. در آخر هفته‌ها خیابان‌های اینجا پر از بچه‌هایی می‌شود که از خارج از شهر برای رفتن به کلوب‌های این محله به دالستون آمده‌اند؛ اما هنوز هم حس و حال هنری منطقه حفظ شده و خطوط حمل و نقل زمینی آن زیاد هستند. برای کشف کافه‌ کتاب‌ها باید از خیابان اصلی «کینگزلند» (Kingsland) فاصله بگیرید.
اثر لئوناردو در محله دالستون در لندن

استوک نیوینگتون

محله «استوک نیوینگتون» (Stoke Newington) بخش شمال غربیِ منطقه «هاکنی» (Hackney) را در برمی‌گیرد. این محله علیرغم آن که اندازه بزرگی ندارد، اما فضای سبز و باز زیادی را در خود جای می‌دهد. می‌توانید علاوه بر گردشی دلچسب در این پارک‌ها و فضاهای سبز، از کلیساهای قدیمی هم دیدن کنید. این محله تقریباً از تمام متروها و سیستم‌های حمل و نقل سطح زمین دوری کرده و حال و هوای خاصی دارد. فستیوال اختصاصی ادبیات اینجا هم جالب توجه است.
محله استوک نیوینگتون در لندن

کینگز کراس

محله «کینگز کراس» (King’s Cross) در شمال لندن قرار داشته و ایستگاه قطاری به همین نام هم در آن وجود دارد. اینجا ایستگاه پایانی یکی از مسیرهای بزرگ ریلی بین لندن و شمال است. این منطقه از اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی وارد جریان نوسازی و تغییر ظاهری شد. بازسازی ایستگاه کینگز کراس نقشی مهمی در توسعه مجدد مناطق شمالی داشت. در این محله می‌توانید تعداد زیادی گالری، کافه، باغ‌های عمومی، دفتر مرکزی برندهای چند ملیتی مانند «گاردین» و «گوگل» را ببینید. یک دریاچه طبیعی برای شنا کردن هم در کینگز کراس وجود دارد. در این محله یکی از بهترین سیستم‌های حمل و نقلی که ممکن است در لندن ببینید را تجربه خواهید کرد.

محله کینگز کراس در لندن

والتامستو

محله «والتامْستو» (Walthamstow) که زمانی جز نواحی بدنام لندن به شمار می‌رفت، از قیمت‌ گران خانه‌های محله هاکنی بهره‌مند شده و مردمی که چیزی بیشتر برای زندگی می‌خواستند، به این محله خلاق و مد روز نقل مکان ‌کردند. در اینجا فستیوال‌های محلی، موزه لامپ نئونی، فستیوال‌های هنری و یک شبکه رو‌به‌رشد که از هنرمندان جدید منطقه حمایت می‌کند، وجود دارد. از اینجا تا خیابان آکسفورد تنها نیم ساعت فاصله است.
محله والتامستو در لندن

کنزال رایز

ستاره‌های پاپ انگلیسی زمانی که می‌خواهند خانه‌ای بزرگ در خیابان‌های سرسبز داشته باشند و هنوز هم بتوانند به لندن مرکزی رفت و آمدی راحت داشته باشند، به کجا نقل مکان می‌کنند؟ «کنزال رایز» (Kensal Rise) جواب این سوال است. این محله به خوبی شمال لندنِ مد روز را منعکس می‌کند و سینماهای مستقل و کلوپ چهره‌های مشهور، یعنی «پارادایس بای کنزال گرین» (Paradise by Kensal Green) هم در آن قرار دارند.

محله کنزال رایز در لندن

هاکنی ویک

نمی‌توان فهرستی از محله‌های جالب لندن تهیه کرد و از «هاکنی ویک» (Hackney Wick) نام نبرد. اینجا خواهر هنری‌تر هاکنی بوده و مجموعه‌ای از انبارهای ردیف‌شده در طول کانال «ریجنت» (Regent) و محوطه پارک المپیک را در بر می‌گیرد. طی دهه‌ی اخیر، هاکنی ویک پر از گالری‌های هنری، کلوپ‌ها، رستوران‌ها و گروه‌های دیگر شده است. روی هم رفته برای گذراندن یک روز تابستانی زیبا می‌توانید روی آن حساب کنید.

محله هاکنی ویک در لندن

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}