با این خوراکی های خوشمزه در لندن، اینستاگرام‌ تان را رنگارنگ کنید

نیلوفر عباسیان
  • نیلوفر عباسیان
  • 1396/10/2
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر شما هم عاشق خوراکی‌های جذاب هستید و در شبکه‌های اجتماعی هم فعالیت دارید، جالب است بدانید این خوراکی‌های خوش ‌طعم و خوش عکس در لندن شبکه‌های اجتماعی همه‌ی گردشگران را با تصاویر و هشتگ‌های خود پرکرده‌اند.

تور اروپا

شما هم در سفر به لندن، با این خوراکی‌ها می‌توانید رنگ و طعم دیگری به پروفایل اینستاگرام خود بدهید. در این مطلب با هفت مورد از خوراکی‌های پرطرفدار در پایتخت انگلیس، از بستنی‌های ابری تا وافل‌های عجیب و فوق‌العاده آشنا می‌شوید.

۱. ابر بستنی، میلک ترین

اگر عاشق شیرینی هستید و البته صبور، به «میلک ترین» (Milk Train) که یک کافه‌ی بسیار پرطرفدار است، بروید. این مکان در محله‌ی «کاونت گاردن» (Covent Garden) قرار دارد و بستنی‌هایی می‌سازد که یک ابر شیرین پنبه‌ای جالب دور آن‌ها را احاطه کرده و از بستنی‌های تایوانی الهام گرفته‌ شده‌اند. شما می‌توانید یک طعم پایه مانند وانیل، ماچا یا هوجیچا که از انواع چای سبز هستند را انتخاب کنید و سپس ابر شیرین پنبه‌ای که دور آن می‌پیچد را تماشا کنید و در آخر توت فرنگی، پاپ کورن یا بیسکویت اورئو روی آن می‌گذارند. مواظب باشید که بستنی هنگام عکاسی با موبایل از دستتان نیفتد!

خوراکی های اینستاگرامی

۲. ساندویچ ماکارون بستنی، یولکین

«یولکین» (Yolkin) دو خوراکی پرطرفدار یعنی ماکارون و بستنی را به شکل ساندویچ کنار هم در آورده است. این فروشگاه موقت در محله‌ی کاونت گاردن، طعم‌های غیرمعمول متنوع و رنگارنگی را عرضه می‌کند؛ مانند ماچا، کنجد سیاه، ماکارون‌های رنگارنگ و تنقلات دیگری مانند اسنیکرزها و اسکیتلزها. فهرستی از طعم‌های موجود هر سه شنبه اعلام می‌شود و فروشگاه تنها شنبه‌ها و یکشنبه‌ها باز می‌شود تا زمانی که همه‌ی محصولات به فروش برسند که معمولاً هم از ظهر تا اواسط بعد از ظهر طول می‌کشد. از آن‌جایی که این فروشگاه به صورت موقت برپا می‌شود، آدرس ثابتی ندارد.

خوراکی های ایسنتاگرامی

۳. وافل مخروطی، بابل رپ

هشتگ‌های فروشگاه «بابل‌رپ» (Bubblewrap) در قلب محله‌ی چینی‌ها، طوفانی در اینستاگرام به پا کرده است. برخی از مردم ساعت‌ها منتظر می‌مانند تا دستشان به این وافل‌های تخم مرغی-حبابی‌ شکل برسد که روی آن ژلاتو و شیرینی‌هایی مانند نوتلا و کارامل نمکی قرار گرفته است. این خوراکی خوشمزه و بزرگ از چین نشأت گرفته و در آن‌جا هم طرفداران زیادی دارد. یکی از سه طعم‌ این خوراکی جذاب یعنی ساده، کاکائویی و ماچا را می‌توانید انتخاب کنید و یک شیرچای به سبک هنگ کنگ هم کنار آن میل کنید.

خوراکی های اینستاگرامی

۴. دونات، کراس تاون

با یک لبخند شیرین به فروشگاه دوناتِ «کراس تاون» (Crosstown) بروید که شعبه‌ی اصلی آن فروشگاه کوچکی در خیابان «برادویک» (Broadwick) در منطقه‌ی «سوهو» (Soho) لندن است و شعبات متعدد دیگر در سراسر شهر دارد. دونات‌ها هر روز تازه تولید شده و همه‌ی مرباها، فیلینگ‌ها و تاپینگ‌ها هم به صورت خانگی تهیه می‌شوند. شما می‌توانید یک دونات کلاسیک با روکش وانیلی یا ترکیب‌های جذاب‌تر مانند توت و کره بادام یا چای ماچا سفارش دهید. از جمعه تا یکشنبه دونات‌ مخصوص گیاهخواران هم به فروش می‌رسد.
خوراکی های اینستاگرامی

۵. کاپ کیک، پگی پورشن

در همسایگی «بلگراویا» (Belgravia) هر روز سرها به سمت فروشگاه صورتی رنگ «پگی پورشن» (Peggy Porschen) می‌چرخد. ورودی این فروشگاه با طاق گل بسیار زیبا و دوچرخه‌ی قدیمی صورتی تزئین شده و صدها نفر از عابران هر روز در کنار آن می‌ایستند و عکس می‌گیرند. در داخل فروشگاه هم کیک‌ها به همین اندازه تحسین برانگیز هستند که می‌توانید از بین کاپ کیک‌های رنگارنگ، کیک‌های اسفنجی چند لایه، ماکارون‌ها و کاپ کیک‌های توت فرنگی برای یک سلفی در بیرون فروشگاه انتخاب کنید.
خوراکی های اینستاگرامی

۶. کاسه پوکه، آهی پوکه

نوبت به این رسیده که کمی طعم استوایی را در کاسه‌ پوکه‌های رنگارنگ رستوران «آهی پوکه» (Ahi Poké) در «فیتزرویا» (Fitzrovia) بچشید. این خوراکی با ترکیبی از ماهی خام، سبزیجات تازه و برنج یا «کینوا» (Quinoa) همان قدر که به درد جذابیت اینستاگرام شما می‌خورد، برای سلامت شما هم مفید است. می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و کاسه‌ی مخصوص خودتان را با مواد پایه‌ی ماهی تُن «یلوفین» (YellowFin) یا آهی، سالمون، میگو یا قارچ طعم‌دار و رنگین کمانی از تاپینگ‌های سبزیجات و سس‌های خوش‌طعم مانند «پونزو» (Ponzu) شیرین، «سیراچا مایو» (Siracha Mayo) و چیلی سیاه بسازید. این فروشگاه کوچک شبیه کلبه ساحلی ساخته شده و با کاشی‌های آبی و تخته‌های اسکی دکوراسیون شده است.

خوراکی های اینستاگرامی

۷. برگر، پتی و بان

اگر می‌خواهید حسابی در اینستاگرام دهان فالوئرها را آب بیندازید، عکسی از برگر تازه‌ی «پتی و بان» (Patty & Bun) پست کنید. این برگر یکی از بهترین ساندویچ‌های گوشتی لندن را عرضه می‌کند و به همین دلیل دیدن صف در جلوی آن در تمام روز عادی است؛ جالب اینکه به عنوان یک فروشگاه موقت شروع به کار کرد و به این موفقیت رسید. پیشنهاد ما برای سفارش «آری گلد» (Ari Gold) است که نان پتی گوشت انگلیسی، پنیر، کاهو، گوجه، پیاز ترشی، کچاپ و سس مایوی دودی خانگی را در نان «بان بریوچه» (brioche bun) قرار داده است. درکنارش هم می‌توانید مقداری سیب زمینی سرخ‌شده با پوست مرغ نمکی سفارش دهید.

خوراکی های اینستاگرامی

نیلوفر عباسیان نیلوفر عباسیان
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}