بهترین مراکز خرید در سئول کجاست؟

آرزو اعظمی
  • آرزو اعظمی
  • 1396/10/5
  • 2 دیدگاه
{{selectedRate}}

بدون شک سئول، برای علاقه‌مندان به خرید و بازارگردی مثل بهشت می‌ماند؛ جایی که مغازه‌هایش تقریباً هر روز اجناسشان را عوض می‌کنند تا برای بازدیدکنندگان، خسته‌کننده نشوند.

تور اروپا

سفر به ژاپن در تورهای آژانس مسافرتی ایوار

مراکز خرید در کره جنوبی، فقط به فروشگاه‎های بزرگ زنجیره‌ای و چند طبقه محدود نمی‌شود. اکثر حراج‌های خیابانی، بوتیک‌ها و بازارهای متنوع آن در خیابان‌های اصلی و نزدیک به هتل‌های پنج ستاره قرار دارند. حتی در بعضی از مراکز خرید شهر سئول، آکواریوم و گالری‌های هنری نیز ایجاد کرده‌اند تا مردم در پایان روز بتوانند از طریق جشن‌های فرهنگی، نمایشگاه‌های هنری و اجرای موسیقی، خستگی‌شان را در کنند. اگر نمی‌خواهید بین این همه گزینه‌ی خریدی که پیش رویتان است سردرگم شوید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به لیست 8 مکان برتر خرید در سئول بیندازید که برای خرید می‌توانید مستقیم به سراغ آن‌ها بروید.

1. میانگ دونگ

بازار «میانگ دونگ» (Myeong-dong)، معروف‌ترین منطقه‌ی خرید در سئول به حساب می‌آید. دور تا دور این ناحیه را مغازه‌‌های خوراکی و لباس‌فروشی گرفته است که هم برندهای معروف بین‌المللی و هم مارک‌های کره‌ای را شامل می‌شوند. قیمت لوازم آرایشی در میانگ دونگ، تقریباً نصف قیمت آن‌ها در سنگاپور است. همچنین مغازه دارها، خیلی بیشتر با خریداران کنار می‌آیند و برای تست رایگان محصولات، خساست به خرج نمی‌دهند. علاوه بر آن، چندین رستوران و مکان گردشگری جالبی مثل «کلیسای کاتولیک میانگ دونگ» (Myeongdong Catholic Cathedral) و ساختمان «تئاتر میانگ دونگ» (Myeongdong Theatre) نیز در این منطقه قرار دارند که به تنوع تفریحات این بازار اضافه کرده اند.

بهترین مراکز خرید سئول

2. هونگ ده

بازار «هونگ‌ده» (Hongdae)، در خیابان دانشگاه هانگیک قرار دارد و مکان مناسبی برای خریدن وسایل گوناگون با قیمت مناسب است. بیشتر جمعیت این ناحیه را جوانان تشکیل می‌دهند؛ بنابراین حتی اگر قصد خرید هم ندارید، حتماً سری به این محله بزنید، زیرا احتمالاً فضای شاد و متفاوت و طراحی‌های روی دیوارها برایتان تجربه‌ی جدیدی خواهد بود. بازار آخر هفته‌های «فیری مارکت» آن که از ساعت 1 ظهر تا 6 عصر برپا می‌شود، طرفداران زیادی دارد؛ جایی که هنرمندان محلی، نقاشی‎ها، محصولات دست سازشان را به نمایش می‌گذارند. بعد از خرید نیز می‌توانید به پارک هانگ دائه بروید که معمولاً دانشجویان برای دیدن جشن‌ها، آنجا دور هم جمع می‌شوند.

بهترین مراکز خرید سئول

3. فروشگاه بزرگ لوته

یکی از شعبه‌های «فروشگاه بزرگ لوته» (Lotte Department Store)، در بازار میانگ دونگ قرار دارد. چه دنبال برندهای لوکس بین‌المللی باشید و چه برای خرید مارک‌های اصل کره با قیمت‌های مناسب به این منطقه آمده باشید، احتمالش کم است که دست خالی به هتل برگردید. از لباس و لوازم جانبی گرفته تا وسایل الکترونیکی و ورزشی، همه چیز در لوته پیدا می‌شود. همچنین، یک گالری هنری، غذاخوری و بازار «دیوتی فیری» (Duty Free) نیز در این فروشگاه بزرگ وجود دارد. بازارهای دیوتی فیری، این امکان را برای مشتریان ایجاد کرده‌اند تا خریدشان را به صورت رایگان، مستقیم به فرودگاه بفرستند و از آنجا با خود به خانه ببرند.

بهترین مراکز خرید سئول

4. دونگ دائمون

بزرگ‌ترین عمده فروشی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کره جنوبی را می‌توانید در بازار «دونگ دائمون» (Dongdaemun Market) سئول پیدا کنید. 26 مرکز خرید بزرگ و حدود 30 هزار مغازه در این ناحیه پراکنده شده‌اند که برج «دوتا» (Doota) و «میلیوره» (Migliore) از جمله مراکز خرید معروف آن هستند. همه چیز، از لوازم زنانه و مردانه گرفته تا سوغات و غذا و کتاب را می‌توانید در این بازار پیدا کنید. اگر تا صبح هم در این بازار بچرخید، مغازه‌ها تمامی ندارند؛ زیرا تازه از ساعت 10 شب به بعد، دست‌فروشان بساطشان را  پهن می‌کنند و بازار دونگ دائمون، تبدیل به میدان جشن و مد روز و اجراهای موسیقی می‌شود.

بهترین مراکز خرید سئول

5. مرکز خرید کوئیکس

«مرکز خرید کوئیکس» (COEX Mall)، در طبقه‌ی زیرین ساختمان «مرکز تجاری جهانی» در کره قرار دارد و بزرگ‌ترین مرکز خرید زیرزمینی آسیا به حساب می‌آید. علاوه بر مغازه‌های پوشاک و لوازم دیگر، موزه‌ی کیمچی، آکواریوم کوئیکس، یک رستوران بزرگ، سینما، سالن کنسرت و کتابخانه‌ی بزرگ استارفیلد» (Starfield Library) نیز در این مرکز خرید قرار دارند. یک سال بیشتر از تأسیس این کتابخانه نمی‌گذرد، اما دلیلی شده است تا خیلی از مردم، به جای خرید اینترنتی، حضوری به این مکان بیایند تا در حین نوشیدن قهوه، به خواندن کتاب مورد علاقه‌شان مشغول شوند و از وای‌فای رایگان نیز استفاده کنند.

بهترین مراکز خرید سئول

6. اینسادونگ

اگر به لوازم سنتی و دست‌ساز علاقه دارید، بهتر است بازارهای خیابان «اینسادونگ» (Insadong) را در صدر لیستتان قرار دهید. بیش از 100 مغازه‌ی عتیقه‌فروشی در این منطقه وجود دارد. از سفال و صنایع دستی گرفته تا لباس و کاغذ سنتی کره‌ای و تنقلات، همه را می‌توانید در این خیابان پیدا کنید و به عنوان سوغات، با خود به خانه بیاورید.

خرید در سئول

7. مرکز خرید مسناپولیس

مرکز خرید «مِسِناپولیس» (Mecenatpolis Mall)، مجتمع سرباز و بزرگی است که حدود 90 هزار متر مربع وسعت دارد. علاوه بر خرده فروشی‌ها و غذاخوری‌های متنوع آن، سینمای لوته، بالکونی‌های تراس‌دار، پل‌های شیشه‌ای و باغچه‌های روی پشت بام آن، مکان مناسبی را برای عکاسی ایجاد کرده‌اند.

بهترین مراکز خرید سئول

8. مرکز خرید گوتو

بیشتر ایستگاه‌های مترو در سئول، به مراکز خرید زیرزمینی راه دارند که «مرکز خرید گوتو» (Goto Mall)، یکی از بزرگ‌ترینِ آن‌ها است. گوتو را با نام «مرکز خرید زیرزمینی ترمینال گنگنام» (Gangnam Terminal Underground Shopping Centre) نیز می‌شناسند. انواع و اقسام مغازه‌ها در زمین 800 متری این مرکز خرید، پراکنده شده‌اند. در مقایسه با بازار میانگ دونگ که میان گردشگران، پرطرفدار است، مرکز خرید گوتو در بین مردم محلی، طرفداران بیشتری دارد. معمولاً بیشتر اجناس را می‌توانید با همان کیفیت اما با قیمت پایین‌‎تر در گوتو پیدا کنید.

بهترین مراکز خرید سئول

آرزو اعظمی آرزو اعظمی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}