چطور در ۲۴ ساعت دوسلدورف را به خوبی بگردیم؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/10/3
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر به زودی عازم شهر دوسلدورف در آلمان هستید و تنها یک روز برای اقامت در آن فرصت دارید، لازم نیست نگران محدودیت زمانی خود باشید، زیرا در این راهنما شما را از صبح تا پایان آن روز همراهی می‌کنیم تا بتوانید بهترین تجربه را از همین ساعات اندک داشته باشید.

تور اروپا

سفر به شهر دوسلدورف در تورهای آلمان

شهر دوسلدورف با معماری‌ تاریخی و مدرن، راین باشکوه، باغ‌ها و پارک‌های متعدد، هنر خیابانی، گستره بی‌پایانی از گالری، موزه و سالن‌های کنسرت، به اندازه کافی جاذبه‌هایی که مسافران را چندین روز سرگرم کند، در خود جای داده است. هر چند بازدیدکنندگانی که تنها ۲۴ ساعت برای گردش و تجربه در این شهر پر جاذبه در اختیار دارند، باید تنها به دیدن نقاط برجسته اصلی آن کفایت کنند.

صرف صبحانه آلمانی

یک روز شلوغ باید با یک صبحانه مفصل آلمانی شروع شود. خوشبختانه دوسلدورف پر از مکان‌هایی برای صرف یک صبحانه لذیذ و عالی است که نان و شیرینی‌هایی خوشمزه، تخم مرغ، سوسیس، ساندویچ، قهوه و غیره را برای آغاز یک روز زیبا به مسافران ارائه می‌کنند.

صبحانه آلمانی

بازدید از محله قدیمی

بعد از صرف صبحانه، چه با یک تور راهنما باشید یا برای خودتان به گردش بروید، حین بازدید از دوسلدورف نباید از دیدن محله قدیمی غافل شوید. در محله قدیمی چند موزه عالی وجود دارند که شامل موزه فیلم، موزه هنر و مجموعه هنری «نوردرِن- وست فالن» (Nordrhein-Westfalen) می‌شود. تئاتر دوسلدورف و سالن کنسرت هم دیدنی هستند. علاوه بر این موارد، ساختمان تاریخی کلیسای «سنت لامبرتوس» (St. Lambertus)، کلیسای «سنت آندریاس» (St. Andreas) و آب‌نمای معروف «چرخ‌و‌فلک زن» (Radschlägerbrunnen) هم از دیدنی‌های دیگر میدان قلعه هستند.محله قدیمی دوسلدورف

بندر رود راین و قایق سواری

گردشی بی‌دغدغه در سواحل رود «راین» هم یکی از دیگر کارهایی محسوب می‌شود که باید حتماً موقع اقامت در دوسلدورف انجام دهید. مناظر این نواحی شما را خیره می‌کند. قایق‌های مخصوص کروز هم وجود دارند که می‌توانید با آن‌ها از بندر راین به گردش آبی بروید. مسافرانی که زمان محدودی دارند، می‌توانند از یک کروز ۴۵ دقیقه‌ای یا یک ساعته بهره استفاده کنند تا شهر را از زاویه‌ای متفاوت ببینند.

بندر رود راین

گردش در محله مدرن مدین هافن

«مِدیِن هافن» (Medienhafen) که اندکی از محله قدیمی فاصله دارد، جدیدترین قسمت دوسلدورف را تشکیل می‌دهد. این قسمت از بندر، هنوز هم افسون تاریخی خود را حفظ کرده، اما خیره کننده‌ترین معماری‌ پیشرو را نیز در آن پیدا می‌کنید. سه ساختمان «گِری» (Gehry) در میان آن‌‌ها شهرت بسیاری یافته‌اند. تمام بازدیدکنندگان مدین هافن، باید به «برج راین» (Rheinturm) که نمادی از افق شهری دوسلدورف شده، سر بزنند. البته بد نیست بدانید که بیشترین رستوران‌های مختلف هم در همین محله قرار دارند؛ پس می‌توانید برای ناهار هم روی آن حساب کنید.

ساختمان گری در دوسلدورف

تجدید قوا در هوف گارتن

دوسلدورف فضای سبزی زیادی در خود جای داده که از میان آن‌ها، «هوف گارتن» (Hofgarten) از همه قدیمی‌تر است. برای آن که از چندین ساعت پیاده‌روی و شلوغیِ شهر خلاص شوید و تجدید قوا کنید، می‌توانید به این واحه سر سبز بروید و اگر هوا گرم بود، در زیر سایه‌ی خنک درختانش استراحت کنید.

هوف گارتن دوسلدورف

خرید در کونیگ سالی

خیابان «کونیگ سالی» (Königsallee) یکی از باشکوه‌ترین خیابان‌های خرید اروپا به شمار رفته و با اندکی پیاده‌روی از هوف گارتن می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. خرید یا حتی تماشا کردن ویترین‌های این خیابان چیزی نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت. کونیگ سالی پر از بوتیک‌های لوکس، بهترین رستوران‌ها و هتل‌هایی است که دو طرف خیابان را اشغال کرده‌اند. حتی با وجود درختان بلند دو طرف و کانالی که از وسط بلوار عبور می‌کند، پیاده‌روی هم در آن جذاب می‌شود. بعد از چند ساعت گشت و گذار و خرید، شاید بد نباشد در یکی از چندین کافه دوست داشتنی این بلوار توقف کرده و به تماشای دنیای اطراف بپردازید.

خیابان کونیگ سالی در دوسلدورف

بازگشت به محله قدیمی برای شام

مسافرانی که هنوز هم بعد از این‌همه گردش انرژی زیادی دارند، باید به سمت محله قدیمی باز گردند و خود را برای یک شام لذیذ آماده کنند که فرصتی عالی برای درک زندگی روزمره شهر را فراهم می‌کند. تفرجگاه راین، به ویژه در شب که ساختمان‌ها نورانی می‌شوند، زیبایی خاصی دارد. محله قدیمی هتل‌های عالی زیادی هم دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند بعد از تفریح و گردش شبانه تا دیروقت، یک از آن‌ها را برای استراحت برگزینند.

محله قدیمی دوسلدورف

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}