چطور یک روز کریسمس را در لندن بگذرانیم؟

مریم صمدی
  • مریم صمدی
  • 1396/10/6
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

از بازارهای مخصوص کریسمس، خرید‌های شب عید گرفته تا پیست‌های باشکوه پاتیناژ، جشن‌های رویایی، نورپردازی‌های فوق‌العاده،‌ همه و همه کریسمس در لندن را به یاد ماندنی می‌کند.

تور اروپا

اگر سفری یک روزه به لندن در انگلیس را برنامه‌ریزی می‌کنید یا فقط احساس می‌کنید به یک جشن کریسمس خاطره‌انگیز نیاز دارید، با پیشنهاد سرگرم‌کننده‌ی ما، با برخی از بهترین‌ کارهایی که می‌توان در کریسمس لندن انجام داد، آشنا شوید و سفرتان را به بهترین شکل برنامه‌ریزی کنید.

فضای جشن کریسمس را در این شهر بزرگ در سفری جادویی با برنامه‌هایی همچون خرید از بهترین فروشگاه‌ ها، بازدید از بازارهای سنتی، اسکیت روی یخ، نمایش‌های کریسمس و چراغانی شهر، لمس کنید.

صبح | در کریسمس لندن خرید کنید

صبح زود از هتل بیرون بزنید تا قبل از شلوغی، به یکی از نقاط پر طرفدار خرید کریسمس در جشن معرکه‌ی «وست اِند» (West End)، برسید. درحالی که هدایایتان را انتخاب می‌کنید، محو تماشای نمایشگاه‌های فصلی و دکوراسیون کریسمسی آن‌ها در خیابان آکسفورد و خیابان‌های اطراف آن همچون «ریجنت» (Regent) ‌و «باند» (Bond) خواهید شد. برای خرید اقلام لوکس و جذاب به بوتیک‌های مستقل در «کوناوت ویلج» (Connaught Village) می‌توانید سر بزنید.

مشهورترین فروشگا‌ه‌های لندن، یعنی «سلفریجز» (Selfridges) و «لیبرتی» (Liberty) هر دو میزبان مغازه‌های خاص کریسمس هستند. در سلفریجز، توپ‌های کوچکی تزئینی با طرح پرچم انگستان و البته بسیاری دیگر از وسایل کریسمس را پیدا خواهید کرد و در لیبرتی می‌توانید حلقه‌های گل سنتی و بیسکوییت‌های کراکر رنگارنگ را خریداری کنید.

در «هملیز» (Hamleys)، در خیابان ریجنت مجموعه‌ای متنوع و شگفت‌انگیز از اسباب‌بازی به فروش می‌رسد. در فروشگاه معروف «تاپ‌شاپ» (Topshop) در «اکسفورد سرکِس» (Oxford Circus) هم می‌توانید خریدهایی از آخرین مدهای جذاب و مقرون به صرفه داشته باشید. فقط یادتان نرود که ساعات کاری فروشگاه‌های بزرگ در لندن در روزها یکشنبه کاهش می‌یابد.

کریسمس در لندن

ظهر | ناهار بخورید و شاد باشید

آماده‌ی ناهار خوردن هستید؟ در خیابان «سنت کریستوفر» (St Christopher's Place) خوب از خودتان پذیرایی کنید. بیش از ۲۰ رستوران و کافی‌شاپ در این محل که کنار خیابان آکسفور قرار دارد،‌ پیدا خواهید کرد. پیشنهاد دیگر این است که به «کینگلی کورت» (Kingly Court) در «کارنابی» (Carnaby) سری بزنید و غذاهای خوشمزه‌ای را از سراسر جهان نوش جان کنید. اگر مشکلی با خرج کردن زیاد و منوهای گران‌قیمت ندارید، روزتان را با یک چای انگلیسی در یکی از رستوران‌های لوکس لندن یا هتل‌های زیبایش بهتر کنید. بعضی از آن‌ها چای‌‌های خاص با تم کریسمس به شما پیشنهاد می‌دهند. اگر به دنبال غذایی هستید که در حال قدم زدن بخورید، از روی رودخانه رد شوید تا یک غذای گرم و خوشمزه از یکی از غرفه‌های وسوسه‌انگیز در «بازار باروُ» ( Borough Market) بخرید.
کریسمس در لندن

بعد از ظهر | از بازارهای کریسمس و بابانوئل دیدن کنید

بعد از میل کردن ناهار، زمان قدم زدن در کنار رود تماشایی «تیمز» (Thames) است ‌جایی که می‌توانید با اشتها بلوط برشته شده بخورید و از تزئینات کریسمس در مسیرتان لذت ببرید. در مرکز «ساوث بَنک» (Southbank) به دنبال هدایای جالب در میان خانه‌های چوبی در بازارهای کریسمس بگردید و با خوردن نوشیدنی‌های گرم لحظات خوشی برای خود بسازید. اگر با کودکانتان برای بازدید لندن آمده‌اید،‌ می‌توانید بابانوئل و همراهانش را در یکی از خانه‌های آن‌ها در لندن ملاقات کنید. بچه می‌توانند نامه‌های خود را که می‌خواهند به قطب شمال بفرستند، در زمان دیدن بابانوئل در «فروشگاه اسباب بازی هملیز» به او بدهند یا می‌توانند در کافی‌شاپ «رین‌فورست» (Rainforest) با بابانوئل دیداری داشته باشید. از طرفی نیز می‌توانید نمادهای برجسته‌ی لندن را از روی رود تیمز و سوار بر کشتی کروز مخصوص کریسمس ببینید و با همراهی بابانوئل اوقات خوشی را بگذرانید.

کریسمس در لندن

شب | به نمایش کریسمس یا پاتیناژ بروید

با تاریک شدن هوا به «کاونت گاردن» (Covent Garden) زیبا بروید. منطقه‌ای که در زمان جشن‌های کریسمس به پناهگاه زمستانی تبدیل می‌شود؛ درخت کریسمس غول‌آسا را در «پیازای» (Piazza) معروف ببینید یا چراغ‌های کریسمس که در کاونت گاردن می‌درخشند را قبل از اینکه چیزی برای خوردن پیدا کنید، نظاره کنید. انتخاب‌های زیادی برای صرف شام خواهید داشت. «اُپرا کوآرتر» (Opera Quarter) و «سنت مارتین کُرتیارد» (St Martin's Courtyard) در کاونت گاردن، مملوء از رستوران‌های متنوع و بعضاً مقرون به صرفه است. اگر دنبال یک کار هیجان انگیزتر هستید، لباس گرم بپوشید، اسکیت‌هایتان را بردارید و در یکی از پیست‌های پاتیناژ پر زرق و برق لندن در فضای باز یا زیر نور مصنوعی ساختمان‌های باشکوه، شروع به اسکیت سواری روی یخ کنید. پیست‌های مهم لندن شامل «سامرست هوس» (Somerset House)‌، موزه تاریخ طبیعی (Natural History Museum) و «برج لندن» است. برای داشتن یک تجربه‌ی کامل در جشن کریسمس، در پیست پاتیناژِ «سرزمین عجایب زمستانه» (Winter Wonderland) در هاید پارک لندن هم چرخی بزنید. بعد از آن یک ساندویچ سوسیس خوشمزه در «باوارین ویلج» (Bavarian Village) میل کنید و در بازار کریسمس پرسه بزنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

کریسمس در لندن

مریم صمدی مریم صمدی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}