بهترین رستوران ها و پینچوس بارها در سن سباستین

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/10/7
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شهر سن سباستین می‌تواند به نوعی بهشت شکم‌گردان باشد، زیرا به آن لقب پایتخت غذایی اروپا را نیز داده‌اند. به سختی می‌توانید تجربه‌ای ناخوشایند در رستوران‌های این شهر داشته باشید.

تور اروپا

سفر به شهر سن سباستین در تورهای اسپانیا

سن سباستین در اسپانیا، به عنوان پایتخت غذای اروپا شهرت زیادی رقم زده است. یکی از معروف‌ترین قسمت‌های افق غذایی این شهر، «پینچوس‌ها» (Pintxos) هستند که غذاهای لذیذ و با کیفیتی را شامل می‌شوند. بازدیدکنندگان می‌توانند با خوراکی‌های وسوسه‌انگیزی در هر گوشه شهر خود را سرگرم کنند. اگر چه امکان رویارویی با غذای بی کیفیت و بد در اینجا خیلی نادر است، باز هم تلاش کردیم فهرستی از ۱۰ رستوران برتر سن سباستین را برایتان گرد‌آوری کنیم تا بهترین تجربه را طی بازدیدتان رقم بزنید.

۱. آرزاک

رستوران «آرزاک» (Arzak) در بیرون از مرکز شهر واقع شده و شهرتش را به خاطر مهارت‌های سرآشپز قهارش «خوان ماری آرزاک» (Juan Mari Arzak) به دست آورده است. مطمئناً مهارت بی‌نظیر او را در آشپزی بومی باسک تحسین خواهید کرد. نوآوری‌های او غذاهای سنتی را با طعم‌های مدرن ترکیب می‌کنند. آرزاک شاخصه‌های آشپزی خود را در دهه اخیر توسعه داده و در تمام این مدت تلاش کرده تا در اعماق غذاها، به آشپزی اسپانیایی وفادار بماند. در غذاهای منو‌ی این رستوران طعم‌هایی وسوسه‌انگیز و دلپذیر انتظارتان را می‌کشند. آرشیو عطری اینجا بیش از ۱۵۰۰ ادویه گوناگون را در خود جای می‌دهد. رستوران آرزاک، چهار نسل است که به صورت خانوادگی اداره شده و منوی فیکس آن‌ از غذایی هفت قسمتی تشکیل می‌شود.

بهترین رستوران های سن سباستین

۲. بار اسپرت

رستوران «بار اسپرت» (Bar Sport) در محله قدیمی سن سباستین واقع شده و بیشتر مردم محلی از وجود آن باخبر هستند. همانطور که از اسم اینجا حس می‌شود، در زمان رویدادهای مهم ورزشی بین اهالی محل بسیار محبوب بوده و البته در طول هفته‌ هم می‌توانید از پینچوس‌های آن لذت ببرید. این رستوران اصیل، به خاطر طیف وسیع تاپاس‌ها و برخورد صمیمانه کارکنانش شهرت پیدا کرده است. می‌توانید در اینجا از پینچوس‌های سنتی در محیطی سر زنده لذت ببرید و البته قیمت‌های قابل قبولی هم جلوی آن‌ها می‌بینید. در بار اسپرت تجربه‌ای سنتی از غذاخوری‌های باسک را خواهید داشت.

بهترین رستوران های سن سباستین

۳. لا کوچارا د سان تلمو

رستوران «لاکوچارا د سان تِلمو» (La Cuchara de San Telmo) به خوبی آشپزی مدرن باسک را معرفی می‌کند. بر خلاف سایر رستوران‌های مخصوص تاپاس، پینچوس‌ها روی پیشخوان ردیف نشده‌اند، اما می‌توانید از روی تخته سیاهی که پشت پیشخوان وجود دارد سفارش دهید و خوراکی تازه و خوشمزه‌ای برایتان آماده می‌شود. این رستوران شهرت خود را به خاطر بهترین پینچوس‌هایی که در شهر درست می‌کند به دست آورد. حال و هوای آن نیز بسیار صمیمی و خودمانی بوده و همیشه محیطی سرزنده و پر جنب و جوش دارد.

بهترین رستوران های سن سباستین

۴. کوکوتسا

رستوران «کوکوتسا» (Kokotxa) غذاهای سنتی معمول را با شعاری تحت عنوان «آشپزی با شخصیت» (cuisine with personality) ارائه می‌کند. نام این رستوران از قسمتی از آرواره ماهی گرفته شده است که در آشپزی باسک غذای خوشمزه‌ای به شمار می‌آید. این رستوران همان‌طوری که از نامش برمی‌آید، غذاهای خوشمزه‌ای را با خدمات حرفه‌ای و صمیمانه همراه می‌کند. در چیدمان خودمانی محیط، بازدیدکنندگان می‌توانند از منویی که بسته به موجودی تازه بازار طراحی شده چیزی انتخاب کنند. در منو قسمتی برای تازه‌ترین ابداعات هم وجود دارد. می‌توانید با خیال راحت خود را برای غذاهایی تازه، پر از طعم و عطر فوق‌العاده و در محیطی آرام و دوست داشتنی آماده کنید.

بهترین رستوران های سن سباستین

۵. افوئگو نگرو

رستوران «اَفوئِگو نِگرو» (A Fuego Negro) با دیوارهای تیره و نورپردازی دراماتیکش یک محیط جذاب برای صرف شام است. اینجا بیشتر شبیه به بارهای مدرن چند ملیتی می‌ماند؛ اما بازدیدکنندگان می‌توانند در آن از غذاهای مدرن و سنتی باسک لذت ببرند. در منوی لذیذ رستوران، گزینه‌های متنوعی شامل خوراکی‌هایی با قیمت‌های مختلف از ارزان تا گران‌ قیمت را می‌بینید. در پینچوس‌های زیبای افوئگو نگرو هم اجرای حرفه‌ای و تکنیک‌های مختلف علم آشپزی را لمس خواهید کرد. اینجا نه تنها در بین انبوه عظیم تاپاس بارهای شهر می‌درخشد، بلکه محیط جوان‌پسند و طراحی داخلی خاصش هم تجربه‌ای عالی بر جای می‌گذارند.

بهترین رستوران های سن سباستین

۶. لا وینیا

رستوران «لا وینیا» (La Viña) در یکی از شلوغ‌ترین مسیرهای پینچوس قرار داشته و برای امتحان کردن آشپزی سنتی باسک گزینه‌ای شگفت انگیز است. سر آشپز این رستوران در سال ۲۰۱۳ توانست به شهرت آن کمک کند. پینچوس‌های نوآورانه و رو به رشدش در کنار طیف وسیع غذاهای سنتی هر روز بیش از پیش محبوبیت کسب می‌کنند. طراحی داخلی قدیمی و ساده این رستوران به دور از هرگونه تجمل و تظاهر است. اینجا در بین مردم محلی شهرت خاصی داشته و شاید بیش از همه چیزکیک‌های آن طرفدار داشته باشند. برخی ادعا می‌کنند بهترین چیزکیک‌های شهر را باید در اینجا پیدا کرد. در رستوران لا وینیا، افسون فرهنگ غذایی باسک را به چشم خواهید دید.

بهترین رستوران های سن سباستین

۷. زروکو

این رستوران جوان‌پسند، برخی از بهترین غذاهای ابداعی و ساخته‌شده بر اساس علم آشپزی را به مهمانان ارائه می‌کند. رستوران «زِروکو» (Zeruko) برای شکم‌گردان شجاع و ماجراجو، تجربه‌ای عالی و بی‌همتا را رقم می‌زند. تنوع پینچوس‌های این رستوران مثال زدنی است. شاید برخی از مردم به غذاهای سنتی‌تر علاقه داشته باشند اما این غذاها هم حقیقتاً بی‌همتا و به یادماندنی هستند. کارکنان، بسیار مؤثر و صمیمانه برخورد کرده و شما را برای انتخاب از بین غذاهای متنوع و پینچوس‌ها راهنمایی می‌کنند. می‌توان به سادگی ادعا کرد که زروکو با دکوراسیون بسیار زیبایش، در شهر بی‌مثال بوده و برای چشمان هر کسی یک لذت بی‌پایان است.

بهترین رستوران های سن سباستین

۸. بار مارتینز

«بار مارتینز» (Bar Martínez) در محله پر جنب و جوش «کاسکو ویخو» (Casco Viejo) قرار داشته، ولی به خوبی از بین تعداد زیاد رستوران‌های آن قد علم کرده و خودنمایی می‌کند. محیط دلچسب آن برای پایان بردن یک تور پینچوس در شهر ایده‌آل بوده و طیف وسیعی از پینچوس‌های سرد و گرم را به مشتریان ارائه می‌کند. در کنار تاپاس بارهای مدرنی که در حوالی آن یافت می‌شوند، اینجا اندکی شما را در زمان به عقب می‌برد. برای تجربه فرهنگ غذایی باسک اینجا را هم نباید از دست داد.

بهترین رستوران های سن سباستین

۹. بار لا سپا

«بار لا سِپا» (Bar La Cepa) یک کسب و کار خانوادگی است که تلاش می‌کند پایه و اساسی که بر آن استوار شده را حفظ کند. اینجا شامل یک بار و رستوران بوده و یک تجربه غذایی کامل را برایتان فراهم می‌کند. جدای از طیف وسیع پینچوس بارهایی که روبرویتان قرار می‌گیرند، می‌توانید منوی روزانه نسبتاً ارزان و عالی ۱۸ یورویی را هم سفارش دهید. حال و هوای این رستوران سنتی بوده و برای کسانی که به دنبال جایی برای غذاهای بدون گلوتن هستند، گزینه‌ای ایده آل محسوب می‌شود.

بهترین رستوران های سن سباستین

۱۰. بار نستور

اینجا با پینچوس‌های تازه و آماده‌اش توانسته در بین سایر تاپاس بارها خودنمایی کند و در این رقابت شهرتی به هم بزند. «بار نِستور» (Bar Nestor) همان طور که از نامش مشخص است، بیشتر شبیه یک بار غذا بوده و تنها یک میز سرتاسری دارد. گفته می‌شود که بهترین غذاهای گوشتی شهر را می‌توان در اینجا تجربه کرد. بازدیدکنندگان طیف وسیعی از گوشت‌ها را پیش روی خود می‌بینند که با سالاد گوجه سنتی همراه می‌شوند. بار نستور برای عاشقان استیک یک بهشت خوش عطر و طعم خواهد بود.

بهترین رستوران های سن سباستین

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}