در اروپا برای شنیدن بهترین اجراهای موسیقی به کجا برویم؟

مریم صمدی
  • مریم صمدی
  • 1396/9/21
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر شما هم جزو عاشقان موسیقی هستید، پیشنهاد می‌کنیم با خواندن این مطلب، با بهترین تجربیات موسیقیایی در اروپا آشنا شوید و سفرتان به اروپا را با بهترین خاطرات رقم بزنید.

تور اروپا

موسیقی در قلب هر کشور، شهر و فردی در اروپا جای دارد. در طول سفر به اروپا، سبک‌های موسیقی که پیدا می‌کنید می‌تواند به طرز قابل توجهی متفاوت ظاهر شود. از کنسرت‌های موسیقی راک مدرن تا اجراهای کلاسیک اپرا، مطمئن باشید که طیف وسیعی از اجراها در انتظار شماست. این مطلب را مطالعه کنید تا با بخشی از اجراهای موسیقی در مناطق مختلف اروپا آشنا شوید.

۱. اتریش، نمایش خیمه شب بازی

نمایش «اشک‌ها و لبخندها» از نمایش‌های کلاسیک اروپایی محسوب می‌شود. اگر به اتریش سفر می‌کنید، خودتان را به این نمایش جذاب دعوت کنید. با این تفاوت که در شهر سالزبورگ، ستاره‌های نمایش همگی عروسک‌های خیمه‌شب بازی هستند. این نمایش، تصویری فراموش‌نشدنی از یک اجرای کلاسیک جاویدان را ارائه می‌دهد.

نمایش خیمه شب بازی سالزبورگ

۲. بلژیک، فستیوال موسیقی تومارولند

جشنواره‌ی تومارولند (Tomorrowland)‌ در بلژیک یکی از بزرگترین و مشهورترین فستیوال‌های موسیقی است. نوازندگان معروف موسیقی الکترونیک از سراسر دنیا به اینجا می‌آیند تا نمایشی باشکوه برای هزاران نفر از طرفدارانشان برگزار کنند.‌

۳. ایتالیا، تئاتر سان کارلو

اگر در شهر ناپل هستید،‌ به هیچ وجه نباید یک اپرای اصیل و معتبر را در این تالار زیبا از دست بدهید. نمایش «سان کارلو» (Teatro di San Carlo) یکی از بهترین‌ها در کشور ایتالیا است که عالی‌تری اجراهای اپرا با حضور بهترین خوانندگان برگزار می‌شود.

تئاتر سان کارلو

۴. رومانی، رقص محلی کلوشری

مردم کشور رومانی با آهنگ‌های محلی رقصی سنتی به نام «کلوشَری» (Calusari) اجرا می‌کنند که برای سال‌های مدیدی بخش جداناپذیر از فرهنگ نسل‌های مختلف بوده است. اگر در رومانی بودید، حتما به دیدن این این اجرا و موسیقی زیبا بروید و حرکات هماهنگ آن‌ها را تماشا کنید.

رقص محلی رومانی

۵. استونی، فستیوال موسیقی دریاچه لیگو

در «فستیوال دریاچه‌ی لیگو» (Leigo Lake Music Festival) در استونی، می‌توانید از اجرای نوازندگان بسیار متبحر لذت ببرید که از موسیقی جاز تا قطعه‌های کلاسیک چایکوفسکی را می‌نوازند. در عین حال، منظره‌ی شگفت‌انگیز دریاچه به عنوان پس زمینه‌ در کنار موزیکی که می‌شنوید، همه چیز را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

فستیوال موسیقی دریاچه لیگو

۶. اسلواکی، تئاتر ملی 

«تئاتر ملی اسلواکی» (Slovak National Theatre) در براتیسلاوا، یک مکان عالی برای تماشای اجراهای درجه یک موسیقی در اسلواکی به شمار می‌آید. از سال ۱۸۸۶ میلادی، این مکان هم برای برگزاری نمایش‌های باله استفاده شده است و هم کنسرت‌های اپرا.

تئاتر ملی اسلواکی

۷. لیتوانی، اپرای ملی

«اپرای ملی لیتوانی» (Latvian National Opera) طی ۹۰ سال گذشته، سازنده‌ی نمایش‌هایی خاطره‌انگیز از اپرا و باله بوده است. البته اینجا فقط یک مکان برای تماشای نمایش اپرا نیست. خانه‌ی اپرای لیتوانی یکی از نمادهای فرهنگی این کشور هم به حساب می‌آید.

اپرای ملی لیتوانی

۸. فرانسه، فیلارمونی

«فیلارمونی لوکزامبورگ» (Philharmonie Luxembourg)،‌ هم یک اعجاز معماری است و هم یک محل عالی برای برگزاری کنسرت. در طول سال، این سالن کنسرت در لوکزامبورگ برای بیش از ۴۰۰ اجرای متفاوت از ارکسترها، موسیقی مجلسی و تک‌نوازی جاز آماده می‌شود.

فیلهامونی لوکزامبورگ

۹. نروژ، فستیوال موسیقی وینجراک

جشنواره موسیقی جذاب نروژ، با عنوان «وینجراک» (Vinjerock) شناخته شده و هر سال در ماه جولای در «یوتنهایم» (Jotunheim) برگزار می‌شود. علاوه بر لذت بردن از اجراهای «راک ‌اند‌ رول» در جشنواره، بسیاری از شرکت‌کنندگان زمانی را برای پیاده‌روی، ماهی‌گیری و قایقرانی قبل و بعد از اجراها در نظر می‌گیرند و به این ترتیب خاطره‌ی شیرین‌تری از این سفر برای خود می‌سازند. 

وینجراک نروژ

۱۰. پرتغال، موسیقی کاسادا

«کاسادا موزیک» (Casada da Musica) در پرتغال،‌ یک سالن مدرن کنسرت است که میزبان برخی از پرشورترین اجراهای اروپایی محسوب می‌شود. طراحی منحصر به فرد سالن کنسرت، به هرکدام از اجراها اجازه‌ی درخششی بی‌نظیر می‌دهد. این سالن موسیقی که نسبتاً جدید محسوب می‌شود، به سرعت به یکی از سالن‌های مورد علاقه‌ی اروپاییان تبدیل شده است. 
خانه موسیقی پورتو

مریم صمدی مریم صمدی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}