در موزه سئوراساری با فرهنگ مردم فنلاند آشنا شوید!

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1395/12/21
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

در موزه‌ی جذاب سئوراساری می‌توانید درباره سبک زندگی فنلاندی و عادات مردمانش طی قرن‌ها، اطلاعاتی جامع و مفید کسب کنید. این موزه شامل ساختمان‌های تاریخی و قدیمی در یک جزیره بسیار زیبا به همراه جنگل‌های حفاظت شده و سواحل فوق‌العاده دیدنی است.

تور اروپا

سفر به هلسینکی در تور ۱۵ روزه کشورهای اسکاندیناوی

موزه روباز سئوراساری طیفی از سبک‌های گوناگون معماری و سبک زندگی‌های مختلف مناطق فنلاند را در بر می‌گیرد. این مجموعه شامل ۸۷ ساختمان مجزا است که به جزیره‌ای همنام موزه منتقل شده و زندگی روستایی اهالی فنلاند را از قرن ۱۸ تا قرن ۲۰ به نمایش می‌گذارند. با پیوستن به یکی از تورهای هدایت شده از کلیساها، مزارع و خانه‌های بزرگ بازدید کرده و نگاهی به رسوم و عادات دوران گذشته بیاندازید.

طی گردش در این مجموعه با کلیسای «کارونا» (Karuna) روبرو خواهید شد که قدیمی‌ترین سازه در موزه به حساب می‌آید. این ساختمان در سال ۱۶۸۵ ساخته شده و در سال ۱۹۱۲ به اینجا منتقل گردید. می‌توانید از نماها و تزئینات بدلی کلیسا که در ابتدا توسط مردی برای مصرف شخصی‌اش ساخته شدند نیز لذت ببرید.

موزه سئوراساری

هم‌زمانی که در حال کاوش در سیستم سنتی زراعت فنلاند هستید، از بناهای داخل مزرعه‌های «آنتی» (Antti )، «ایوارْس» (Ivars)، «کورسی» (Kurssi) و مزرعه «نیه‌مِلا» (Niemelä) نیز بازدید کنید. مورد آخر اولین گروه ساختمان موزه بود که در سال ۱۹۰۹ به اینجا آورده شد. از خانه اربابی «کاهیلوئوتو» (Kahiluoto) نیز دیدن کنید و ورودی قرمز رنگ، اسباب زیبا و تاریخ اشرافی آن را بیشتر بشناسید. با تماشای مناظر بی‌بدیل جنگلی که دور این ساختمان‌های زیبا را در بر گرفته‌اند روحتان را صیقل دهید. دیدن کلبه‌های چوبی سحرآمیز در زمستان، زمانی که با برف پوشیده می‌شوند با هیچ تجربه‌ای قابل قیاس نیست. این جزیره کرانه‌های کوچکی دارد که در آن‌ها قطعه زمین‌های سرسبزی پیدا می‌شوند. این زمین‌های دلنواز برای پیک‌نیک ایده‌آل هستند.

موزه سئوراساری

می‌توانید درباره شکل گیری موزه در سال ۱۹۰۹ از پروفسور «آکسِل اولای هیکِل» (Axel Olai Heikel) مطالبی مفید بشنوید. همچنین مغازه‌‌ای برای خرید کادو و سوغاتی نیز در این مجموعه وجود دارد. در میان علفزارهای سبز و روح‌بخش جزیره به گشت و گذار بپردازید و با صرف یک وعده غذا در رستوران سئوراساری یا کافه «آنتین کافه‌لیتِری» (Antin Kaffelitteri) خاطرات خوشی را رقم بزنید.

موزه سئوراساری همه روزه از صبح تا آخر بعد از ظهر باز است و هزینه ورودی آن شامل تخفیفی برای جوانان و خانواده‌ها هم می‌شود. دقت داشته باشید که قیمت بلیت در زمستان ارزان‌تر خواهد بود و اگر می‌خواهید در یک تور هدایت شده شرکت داشته باشید باید هزینه‌ بیشتری پرداخت کنید.

موزه سئوراساری

موزه در جزیره‌ای همنام خودش در کرانه غربی هلسینکی قرار دارد. برای دسترسی به آن می‌توانید سوار اتوبوس‌های مرکز شهر به سمت موزه شده و در کمتر از نیم ساعت به آنجا برسید. استفاده از ماشین شخصی و تاکسی نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}