یادگار‌های دوران کودکی در دیزنی‌لند شانگهای

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/1/29
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

دیزنی‌لند شانگهای، با بزرگ‌ترین قلعه در بین دیزنی‌لند‌های جهان، هتل‌های موضوعی و سرزمین‌های جذاب، صنعت گردشگری این شهر را رونق داده است. گردشی در بین جاذبه‌های معروف اینجا خاطرات شیرینی را برایتان رقم می‌زند.

تور اروپا

سفر به شانگهای تاریخی در تور ۱۵ روزه دور چین

دیزنی‌لند شانگهای یک تم پارک با کیفیت جهانی و ۶ سرزمین موضوعی است: جزیره ماجراجویی، باغ‌های تخیل، خیابان میکی، سرزمین فردا، جزیره گنج و فانتزی لند که همگی حول یک قلعه داستانی و افسونگر، بزرگ‌ترین و بلندترین قلعه دیزنی‌لند جهان ساخته‌ شده‌اند. مهمانان از جاذبه‌های هیجان‌انگیز متعدد و نمایش‌های دیدنی زنده که بسیاری از آن‌ها برای اولین بار در این دیزنی‌لند اجرا شدند لذت خواهند برد.

درباره دیزنی‌ لند شانگهای

دیزنی‌لند شانگهای یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی در این شهر و تاریخ چین به شمار می‌رود. افتتاح این جاذبه برجسته آغاز تحولی عظیم در صنعت گردشگری شانگهای بود و افق صنعت این کشور را تغییر داد. مهمانان بسیاری به سمت این جاذبه سرگرم کننده سرازیر می‌شوند. ساخت تم پارک دیزنی در ۸ آوریل سال ۲۰۱۱ آغاز شده و محوطه از ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ پذیرای میهمانان بود. هزینه‌ای که برای ساخت این تم پارک بزرگ شد، حدود ۵/۵ بیلیون دلار بود. طراحی این پارک به صورتی انجام شد که عناصر دیزنی‌لند به طور قابل تمایزی با فرهنگ چینی هماهنگ شوند.

دیزنی لند شانگهای

هتل‌های موضوعی و تخیلی دیزنی‌لند در نزدیکی این تم پارک بزرگ قرار دارند. هتل دیزنی‌لند شانگهای یک سازه باشکوه برگرفته از سبک معماری آرنوو بوده و رد جادوی دیزنی و تخیلات آن را در ساختمان خواهید دید. هتل داستان اسباب بازی‌‌ها نیز مهمانان خود را در دنیایی برگرفته از انیمیشن‌های داستان اسباب‌بازی‌ها غرق می‌کند.

دیزنی تاون یک منطقه بین‌المللی مخصوص خرید، غذاخوری و سرگرمی در نزدیکی ورودی دیزنی‌لند شانگهای است. تئاتر بزرگ والت دیزنی در همین منطقه قرار دارد. یکی از قسمت‌هایی که باید حتماً از آن بازدید کرد فروشگاه دیزنی با محصولات متنوعی از کالاهای طراحی شده اختصاصی برای دیزنی‌لند شانگهای است. همچنین پارک ستاره آرزو با باغ‌های زیبا و مسیری برای پیاده‌روی و دریاچه‌ای دیدنی با بیش از ۴۰ هکتار مساحت، نماهایی شگفت‌انگیز از غروب‌های چشم‌نواز را به نمایش گذاشته و مهمانان را شگفت زده می‌کند.

دیزنی لند شانگهای

برخی از سرزمین‌ های اصلی پارک

خیابان میکی: اینجا در ورودی پارک قرار داشته و با الهام از شخصیت‌های کلاسیک کارتن‌های دیزنی مانند میکی موس، مینی موس، دونالد داک و سایر شخصیت‌های فیلم‌های دیزنی مانند راتاتویی طراحی شده است. تندیس «داستان سرایان» که والت دیزنی جوان و میکی موس را به تصویر می‌کشد نیز در انتهای خیابان میکی و روبه‌روی باغ‌های تخیل قرار دارد.

دیزنی لند شانگهای

باغ‌های تخیل: اینجا با ۴/۵ هکتار مساحت، قطب اصلی پارک به حساب می‌آید. باغ‌های چینی با ۱۲ حیوان طالع بینی چینی که توسط شخصیت‌های دیزنی به تصویر کشیده‌ شده‌اند را در اینجا خواهید دید. جاذبه‌هایی مثل دامبو فیل پرنده، چرخ و فلک فانتازیا، ابر قهرمان‌های ماروِل در باغ‌های تخیل انتظار شما را می‌کشند.

دیزنی لند شانگهای

فانتزی لند: بزرگ‌ترین سرزمین موضوعی مخصوص انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی است. اینجا به شاهزاده‌های فیلم‌های دیزنی اختصاص دارد و قلعه آن از تمام قلعه‌های دیزنی‌لندهای جهان بزرگ‌تر می‌باشد. در اینجا طی قایق سواری در زیر قلعه می‌توانید صحنه‌هایی از فیلم‌های گیسو کمند، علاءالدین، مولان، پری دریایی کوچولو و دیو و دلبر را تماشا کنید.

دیزنی لند شانگهای

جزیره گنج: سرزمین جزیره گنج بر اساس فضای یک بندر قرن هجدهمی اسپانیایی در یک جزیره کارائیبی طراحی شده که توسط کاپیتان جک اسپارو تسخیر شده است. جاذبه‌های اصلی اینجا برگرفته از داستان سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب و شخصیت‌های اصلی آن خواهد بود.

دیزنی لند شانگهای

جزیره ماجراجویی: این قسمت تمرکز بر روی جهانی گمشده با گنج‌های پنهان است. در اینجا می‌توانید اجراهای آکروباتیک تارزان را تماشا کنید.

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}