در هامبورگ به این رستوران ها سر بزنید

ساناز محمدی
  • ساناز محمدی
  • 1396/5/7
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

هامبورگ، نه تنها دومین شهر بزرگ آلمان، بلکه یکی از بزرگ‌ترین بنادر اروپا و میزبان رستوران‌های متعددی است که به خاطر تنوع، خلاقیت و کیفیت بالای غذاهایشان، شهره عام و خاص هستند. 

تور اروپا

سفر به شهر هامبورگ در تورهای آلمان

هامبورگ این شهر پر از گوناگونی و شگفتی، در محل تلاقی دو رودخانه «آلِستر» (Alster) و «البه» (Elbe) واقع شده و دارای رستوران‌های متنوعی است. چه بخواهید طعم لذیذ غذاهای دریایی را بچشید یا یک تجربه شگفت‌انگیز صرف غذا در بیرون را امتحان کنید، رستوران‌های این شهر شما را ناامید نمی‌کنند. در اینجا به معرفی 10 تا از بهترین رستوران‌های هامبورگ می‌پردازیم.

1. رستوران هِرلین

رستوران «هرلین» (Haerlin) با دو ستاره کتاب راهنمای میشلن، بسیار شناخته شده است و با بازدید از آن متقاعد خواهید شد که ارزش امتحان را دارد. یکی از منوهای خلاقانه این رستوران را که بر اساس روش آشپزی کلاسیک فرانسوی طبخ می‌شود، انتخاب کنید و از فضای داخلی جذاب این رستوران لذت ببرید و البته اجازه بدهید که تیم کمال‌گرای این رستوران شما را حسابی سر ذوق بیاورند. شما می‌توانید از کمی قبل‌تر میزی را که دید مستقیم به رودخانه «آلِستا» دارد، رزرو کنید.

هامبورگ

2. رستوران استانسیا اشتیکس

رستوران «استانسیا اِشتیکس» (Estancia Steaks)، مکانی برای عاشقان غذاهای گوشتی است. اگر علاقه‌مندید که یک استیک گریل شده عالی را امتحان کنید، این رستوران آماده پذیرایی از شما است و استیک سفارشی شما را با ترکیبی از بهترین ادویه‌جات، سس‌ها و البته نوشیدنی‌ها سرو خواهد کرد. جزئیات مربوط به آشپزی که توسط کارکنان مودب این رستوران به شما گفته می‌شود، تجربه چشیدن طعم لذیذ استیک‌های این رستوران را برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

هامبورگ

3. رستوران لیمان

اگرچه نمی‌توان به طور دقیق، نواحی مجاور منطقه «مولکام» (Mühlenkamp) را نواحی دریایی نامید، اما این رستوران دنج، محلی ایده‌آل برای تجربه حال و هوای ساحلی است. رستوران لیمان (Liman) برای صرف شام با دوستان یا خانواده و البته گذراندن یک شب رمانتیک بسیار مناسب است. «لیمان» بیشتر برای غذاهای دریایی‌ شناخته می‌شود. برای چشیدن ترکیبی از همه غذاهای این رستوران، می‌توانید یکی از سینی‌های مخلوط این رستوران را سفارش بدهید و اگر هم می‌خواهید یک وعده غذایی باکیفیت و البته مقرون‌به‌صرفه را میل کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً غذای مخصوص این رستوران را که در فاصله روزهای دوشنبه تا جمعه هر هفته بین ساعات 12 شب تا 3 بامداد سرو می‌شود، امتحان کنید.

هامبورگ

4. رستوران بِکا

طیف گسترده غذاهای این رستوران لبنانی از غذاهای گوشتی گرفته تا غذاهای دریایی و سبزیجات، شما را به مشتری دائم بدل خواهد کرد. اگر نمی‌دانید که ابتدا کدامیک از غذاها را سفارش بدهید، می‌توانید به‌عنوان شروع مقدار کمی از تمامی غذاها را بچشید یا غذای پرطرفدار این رستوران یعنی «مَکلوبی» (makloube) را امتحان کنید، غذایی که با یک سس ماست خوشمزه سرو می‌شود. حتماً هنگام غذا خوردن حواستان باشد که برای صرف دسرهای وسوسه‌انگیز این رستوران جای کافی ذخیره کرده باشید.

هامبورگ

5. رستوران لیف

رستوران لیف (LEAF) که آمیزه‌ای از غذاهای بین‌المللی و آلمانی را سرو می‌کند، اثبات کرده است که هرچند یافتن جایی درخور یک گیاه‌خوار حرفه‌ای کار دشواری است، اما قابل حصول است. حتی اگر گیاهخوار هم نباشید، با این رستوران دنج و درجه‌یک عاشق غذاهای گیاهی خواهید شد. منوی این رستوران که از مواد اولیه ارگانیک تایید شده تشکیل می‌شود، با طیف وسیعی از غذاهای نوآورانه حسابی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. وقت خود در این رستوران برای دریافت یک تجربه منحصربه‌فرد از انواع طعم‌های گوناگون و پیچیده صرف کنید تا خاطره‌ای به‌یادماندنی از غذا خوردن در این رستوران برای خود بسازید.
هامبورگ

6. رستوران اَلت هِگُلَندا فیشِشتوبه

رستوران « اَلت هِگُلندا فیشِشتوبه» (Alt Helgoländer Fischerstube- اتاق ماهیگیر قدیمی هِلگُلند) که یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های دریایی هامبورگ است در کنار یک اسکله زیبا در سمت راست بازار ماهی هامبورگ واقع شده است. مواد اولیه تازه این رستوران که به طور روزانه از دریا تهیه می‌شود، این رستوران را تبدیل به بهترین مکان برای صرف باکیفیت‌ترین و تازه‌ترین غذاهای دریایی می‌کند. غذاهایی که به  روش‌های آشپزی سنتی، رنگ و لعابی مدرن می‌دهند. با نگاه کردن به دکوراسیون فوق‌العاده این رستوران می‌توانید داستان‌های گذشته آن را مرور کنید و با رفتن به تراس این رستوران حال و هوای بی‌نظیر بندرگاه شما را سرمست خواهد کرد.

هامبورگ

7. رستوران دال فَبرو

زمانی که دوست دارید مدتی از غذاهای محلی فاصله بگیرید، این رستوران ایتالیایی همیشه بهترین انتخاب ممکن است. این رستوران همیشه غذاهای با دقت انتخاب شده را با بهترین شیوه ممکن ارایه می‌دهد. فضای داخلی زیبا، حال و هوای رمانتیک، نوشیدنی‌های دلچسب و البته خدمات عالی، این رستوران را تبدیل به مناسب‌ترین مکان برای زوج‌ها و جشن‌های ویژه کرده است.

هامبورگ

8. رستوران مَن وا

اگرچه انتخاب یکی از غذاهای لذیذ این رستوران کار دشواری است اما تمامی سینی‌های این رستوران ارزش امتحان کردن را دارند. این رستوران همیشه شما را با طیفی از درجه‌یک ترین غذاها غافلگیر می‌کند. رستوران «من وا» (Man Wah)‌ که همیشه مملو از مردم محلی و گردشگران است به خوبی دلیل محبوب بودن خود را توضیح می‌دهد. حتماً غذاهای چینی و غذای مخصوص رستوران را هم مزه کنید.

هامبورگ

9. رستوران ای وارینا

در طول رستوران‌گردی ماجراجویانه خود در هامبورگ، ممکن است آوازه محله پرتغالی‌های هامبورگ به گوشتان رسیده باشد. این محله سرزنده که با کوچه و خیابان‌های باریکش شناخته می‌شود، میزبان چندین رستوران پرتغالی است. رستوران «ای وارینا» (A varina) به خاطر فضای دل‌نشین و البته غذاهای دریایی‌اش شناخته می‌شود.

هامبورگ

10. رستوران آکادیمیا

آنچه غذاهای یونانی و مدیترانه‌ای را از انواع آلمانی آن‌ها متمایز می‌کند، سادگی مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها، استفاده از روغن زیتون و مهم‌تر از همه عناصر اجتماعی غذا خوردن در بیرون از خانه است. همه این‌ها صرف غذا در رستوران را تبدیل به فرصتی مناسب برای ملاقات با دوستان و خانواده و هم‌صحبت شدن با آن‌ها می‌کند. همراه با عزیزان خود از صرف غذا در این رستوران لذت ببرید و با صرف پیش‌غذاها و نوشیدنی‌های فرح‌بخش آن تجربه صرف غذا در یک رستوران یونانی را تکمیل کنید.

هامبورگ

ساناز محمدی ساناز محمدی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}