تجربه شکم گردی در بهترین رستوران‌های نیس

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/5/8
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شهر نیس در سواحل جنوب شرقی فرانسه قرار داشته و یکی از زیباترین شهرها و مقاصد لوکس تعطیلات در این کشور به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید غذاهای لذیذ این شهر را در رستوران‌ها امتحان کنید با ما همراه باشید.

تور اروپا

سفر به شهر خوش منظر نیس در تورهای فرانسه

شاید مهم‌ترین شاخصه شهر نیس سواحل شگفت انگیز مدیترانه‌ای آن باشد که معماری‌هایی فریبنده از قرون وسطی را در خود جای داده است. میراث فرهنگی هنری غنی این شهر چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت. منظره رستوران‌های نیس هم به همین اندازه شگفت انگیز و وسوسه کننده بوده و اگر در این مقاله با ما همراه باشید، برخی از بهترین رستوران‌های این شهر دلربا را برایتان توصیف می‌کنیم تا بتوانید بهترین تجربه شکم گردی در نیس را رقم بزنید. اگر درباره غذاهای فرانسوی اطلاعی ندارید توصیه می‌کنیم قبل از سفر به مقاله اختصاصی این موضوع سر بزنید.

۱. رستوران لو شانتکلر

اگر به دنبال یک تجربه عالی غذا خوری در نیس هستید، رستوران «لو شانتکلر» (Le Chantecler) را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در هتل «نگرسکو» (Negresco) واقع شده است. این رستوران در غذاهای کلاسیک فرانسوی تخصص داشته و با دو ستاره میشلن توسط سر آشپز بومی، «ژان دنی ریوبلان» (Jean-Denis Rieubland) اداره می‌شود. منو پر از خلاقیت‌های لذیذ بوده و می‌توانید بین غذاهای اختصاصی سر آشپز و غذای ویژه روز، اکتشافی هیجان انگیز داشته باشید. هر غذا به دقت با نوشیدنی مخصوصی هماهنگ شده است. طراحی داخلی بی‌نظیر و با شکوه رستوران حال و هوای قرن ۱۸ را به مهمانان القا کرده و صورتی چشمگیر دیوارها، لوسترهای خیره کننده و نقاشی‌های زیبا در کنار هم فضایی مجلل را خلق می‌کنند. هر چند غذا خوردن در این رستوران از نظر اقتصادی بسیار گران تمام می‌شود اما تجربه تکرار نشدنی آن به هزینه‌ای که دارد می‌ارزد.

رستوران های نیس فرانسه

۲. لو وَن کتخ

اینجا یک رستوران شیک برای سر حال آوردن مهمانان است. رستوران «لو ون کتخ» (le Vingt4) یک دروازه بی‌نظیر به آشپزی فرانسه محسوب می‌شود. منوی روز و شب جدا بوده و به صورتی مختصر گلچینی از غذاهای معاصر و هوس‌انگیز را به مهمانان ارائه می‌کنند. برای شروع، ماهی کاد سرخ شده با سس گوجه پرتغالی، اردک با سس انگور یا همبرگرهای خانگی توفو را پیشنهاد می‌کنیم. هر غذا با دقت و مهارت به همراه دو گزینه نوشیدنی ارائه می‌شود. طراحی داخلی مدرن رستوران از کاناپه‌های راحت، صندلی و میزهای چوبی و آثار هنری مدرن تشکیل شده است. اگر خوش شانس بودید می‌توانید از اجرای موسیقی زنده یا رونمایی از آثار هنرمندان بومی نیز لذت ببرید.

رستوران های نیس فرانسه

۳. لا روستید

رستوران محبوب «لا روستید» (La Roustide) پیشنهادات جذابی در زمینه غذاهای کلاسیک فرانسوی برای مهمانان خود داشته و به خاطر تنوع غذاهایی با پایه ترافل (نوعی قارچ مدیترانه‌ای) مشهور است. این رستوران شش گونه مختلف ترافل‌های بومی را در بسیاری از دستور پخت‌های خود به کار می‌گیرد. از سیب زمینی تنوری با قارچ ترافل و ماهی پورگی با تارتار و ترافل تا عدس و خامه زده شده و ترافل را می‌توانید در منوی اینجا پیدا کنید. برای آن دسته افرادی که خیلی به امتحان کردن این قارچ مدیترانه‌ای علاقه‌ای ندارند، غذاهای دیگری نیز وجود دارد. این رستوران بسیار دقیق بوده و جوی آرام و صمیمی را برای مشتریان فراهم کرده است. رنگ غالب طراحی داخلی، تنالیته‌های زمینی بوده و مبلمان آن از سنگ و چوب ساخته شده‌اند.

رستوران های نیس فرانسه

۴. اولیویرا

این رستوران در محله قدیمی نیس واقع شده و بر روی غذاهای مدیترانه‌ای با بهترین تنوع روغن زیتون بومی تمرکز دارد. «اولیویرا» (Oliviera) در سال ۲۰۰۰ تأسیس شد. در اینجا هر غذا را با روغنی که با دقت انتخاب کرده‌اند طبخ می‌کنند تا عطر و طعمی خاص داشته و به دستور پخت آن پیچیدگی بدهند. تارتار با روغن زیتون متعلق به نواحی آلپ بوده و «اوبرژین اولیویرا» (Aubergine Oliviera) نیز که از بادمجان، پنیر بز، فلفل قرمز گریل شده و نوعی روغن زیتون خاص تهیه می‌شود نیز از غذاهای دیگر منوی این رستوران به شمار می‌رود. بعد از صرف غذا می‌توانید یک روغن زیتون را از فروشگاه رستوران انتخاب کرده و برخی از دستور پخت‌های خوش عطرشان را در خانه امتحان کنید.

رستوران های نیس فرانسه

۵. کیسوکه ماتسوشیما

این رستوران توسط سر آشپز «کی ماتسوشیما» اداره شده که یکی از معروف‌ترین و خلاق‌ترین سر آشپزهای شهر نیس به شمار می‌رود. رستوران «کیسوکه ماتسوشیما» (Keisuke Matsushima) توانسته یک ستاره میشلن را در رزومه خود به ثبت برساند و یک بهشت غذاهای لذیذ معاصر محسوب می‌شود. منوی ابداعی اینجا تلفیقی شگفت انگیز از آشپزی فرانسه و ژاپن را که بر اساس مواد اولیه موجود فصل طراحی شده‌اند به مشتریان ارائه می‌کند. در این رستوران هم وعده‌های غذایی با نوشیدنی‌های مناسب همراه می‌شوند. بازدیدکنندگان و بومیان منطقه به یک اندازه به این مکان علاقه داشته و با توجه به فاصله اندکی که از دریا دارد می‌توانید برای ناهار یا شام در آن توقفی داشته باشید.

رستوران های نیس فرانسه

۶. کافه رستوران لو سژور

کافه رستوران «لو سژور» (Le Séjour) مکانی شیک‌، آرام و حرفه‌ای برای غذا خوردن است و هنر زندگی کردن فرانسوی را از طریق کیفیت آشپزی جشن می‌گیرد. این رستوران به صورت خانوادگی گردانده می‌شود و منوی آن غذاهای کلاسیک و مدرنی از آشپزی فرانسه را به مهمانان پیشنهاد می‌کند که همگی به زیبایی تزئین می‌شوند. رستوران لو سژور، در یک خانه مدرن افسونگر قرار دارد که تمام تلاش خود را به کار گرفته تا حس «در خانه بودن» را برای مهمانان بازسازی کند. در طراحی داخلی، آباژور، کتاب، گلدان‌های گل، قاب عکس و سایر اثاثیه خانگی را می‌توانید ببینید. بعد از یک غذای دلچسب می‌توانید به ایوان رفته و یک فنجان قهوه یا سالاد میوه میل کنید و از نور آفتاب لذت ببرید.

رستوران های نیس فرانسه

۷. له پِشور

این رستوران موقعیتی عالی در بندر نیس داشته و معنی نام آن «ماهیگیران» است. اگر عاشق غذاهای دریایی هستید اینجا مقصدی ایده آل برای شما خواهد بود. در رستوران «له پشور» (Les Pêcheurs) گستره‌ای از غذاهای وسوسه کننده با ماهی‌های تازه روز را می‌بینید. بر اساس فصل، ماهی‌های به کار رفته در غذاهای منو تغییر می‌کنند. سقف چوبی، ستون‌ها و دیوارهای آبی رنگ، به همراه یک آکواریوم بزرگ ماهی در دیوار پشتی، طراحی داخلی این رستوران را قابل توجه می‌کنند. اگر بخواهید غذای خود را در فضای باز میل کنید، می‌توانید به تراس دل انگیز رستوران رفته و نمای پر جنب و جوش و زیبای بندر را با ساحل صخره‌ای پس زمینه تماشا کنید.

رستوران های نیس فرانسه

۸. لا روسِتیسری

اگر عاشق گوشت هستید، رستوران «لا روستیسری» (La Rossettisserie) برای شما یک بهشت است. غذاهای اینجا وعده‌های بزرگی از گوشت و مرغ طبخ شده با دستور پخت‌های سنتی خانوادگی را تشکیل می‌دهند. خود را برای یک جشن گوشتخواری آماده کنید! از گوشت بره و گوساله تا ران اردک را در منوی رستوران پیدا می‌کنید و هر غذا به همراه سیب زمینی تنوری یا آب‌پز و سایر سبزیجات ارائه می‌شود. برای مهمانان ماجراجو بخشی فوق‌العاده از رستوران با فضای غار شکل، دیوارهای سنگی، درهای قوسی و لوسترهای شمعی باستانی را پیشنهاد می‌کنیم.

رستوران های نیس فرانسه

۹. لا تراس

در لا تراس (La Terrasse) حقیقتاً بهترین کیفیت آشپزی را دریافت می‌کنید. شما در تراسی واقع در طبقه دهم هتل «لو مریدین» (Le Méridien) پشت میز خود نشسته و به تماشای مناظر شگفت انگیز کوهستان و دریا می‌پردازید. علاوه بر این با حسی از برتری نسبت به افرادی که در گردشگاه انگلیسی‌ ها در حال رفت و آمد هستند می‌توانید به تماشای عبور و مرور مردم نیز بنشینید. در کنار رستوران، یک استخر و کافه نیز وجود دارد. در غذاهای داخل منو مانند طراحی داخلی رستوران، سادگی و دقت خاصی به چشم می‌خورد. در این میان ماهی‌های سرخ یا کباب شده، سینه مرغ با آویشن و سایر غذاهای دریایی به چشم می‌خورند.

رستوران های نیس فرانسه

۱۰. لاکیاردو

خانواده «لاکیاردو» (L’Acchiardo) در سال ۱۹۲۷ به نیس مهاجرت کردند و رستورانی را در محله قدیمی افتتاح نمودند که هنوز هم نوادگانشان در آن مشغول کار هستند و اخیراً با اندکی تغییرات و توسعه فضا، این رستوران را بهبود بخشیده‌اند. خوشامدگویی گرمی از مهمانان به زبان انگلیسی انجام می‌شود و سپس می‌توانید به صرف غذاهای لذیذ مشغول شوید. کیفیت غذاهایی که در منو می‌بینید بسیار بالا و ستودنی است.

رستوران های نیس فرانسه

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}