برترین بوتیک‌ های فشن در وین

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/5/29
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر شما هم جزو عاشقان مد و فشن هستید و یکی از اصلی‌ترین دلایل سفرتان به اروپا خرید کردن است، شهر وین با بوتیک‌های شیک خود یکی از مقصد‌های فراموش نشدنی در بین تجربه‌هایتان خواهد بود.

تور اروپا

از کانسپت استورهای پیشگام و مغازه‌های عتیقه وین در اتریش گرفته تا گالری‌های فشن جدی‌ و حرفه‌ای‌تر، این شهر برای هر ذائقه‌ای گزینه مناسبی پیدا می‌کند. در این مقاله به معرفی بهترین بوتیک‌های مد وین می‌پردازیم که در آن‌ها می‌توانید از یک لباس تا یک تیپ کاملاً جدید را خریداری کرده و به کمدتان حال و هوای تازه‌ای بدهید.

۱. وی باندیتس

بوتیک «وی باندیتس» (We Bandits)، مد کره جنوبی و اسکاندیناوی را با هم تلفیق کرده و پوشاکی بسیار مدرن و بی‌همتا را با قیمتی نه چندان گران به مشتریان عرضه می‌کند. این بوتیک در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های وین در منطقه ۷ به نام «نویبائو گاسه» (Neubaugasse) قرار دارد و هم لباس‌ بانوان و هم آقایان را به فروش می‌رساند. در بین محصولات عرضه شده اینجا برند‌های برتر کره جنوبی به چشم می‌خورند. در کنار پوشاک، گستره چشمگیری از هدایا و اکسسوار نیز در وی باندیتس پیدا می‌کنید که از کتاب تا کوله پشتی متغیر هستند.

خرید در شهر وین

۲. بورگاسه ۲۴

کانسپت استور شیک «بورگاسه ۲۴» (Burggasse 24) سلیقه و مد قدیمی وینی را به نمایش می‌گذارد. می‌توانید در فضای زیبای آن با طراحی جذابی که از درختان نخل و مبلمان چشمگیر تشکیل شده پرسه بزنید. این فروشگاه سحر انگیز برخی از باشکوه‌ترین لباس‌های گلچین شده و شیک را به فروش می‌رساند. این کانسپت استور خود را آمیزه‌ای از سبک گذشته با سلیقه امروزی توصیف می‌کند و خریداران امکان ندارد بدون یک لباس بی‌همتا و خیره کننده از آن خارج شوند. می‌توانید در کافه فروشگاه توقف کرده و یک نوشیدنی یا اسنک کوچک نیز میل کنید.

خرید در شهر وین

۳. اونیکاتِسِن

فروشگاه زیبا و فکر شده «اونیکاتسن» (Unikatessen) به قدری جذاب طراحی شده که نمی‌توان بدون سرک کشیدن به داخلش از آن گذشت. اونیکاتسن خود را یک کانسپت استور معرفی می‌کند و در منطقه پر شور چهارم قرار گرفته است. در اینجا هم طراحی‌های به سبک قدیمی و هم آثار معاصر به فروش می‌رسد و همچنین اکسسوارهای وسوسه کننده‌ای نیز در آن پیدا می‌شود. تمام این موارد گلچین شده و با بهترین کیفیت هستند.

خرید در شهر وین

۴. سانگ

فروشگاه منحصر به فرد «سانگ» (SONG) در منطقه رو به رشد ۲ قرار داشته و ترکیبی از لباس‌های گلچین شده و اکسسوارهای اورجینال را به فروش می‌رساند. این فروشگاه به زیبایی و هنرمندانه چیدمان شده و دیوارهای ساده و خالی آن در کنار مبلمان قدیمی‌اش بسیار دلپذیر هستند. در این بوتیک برندهای شاخصی مانند «آنا پورنا» (Anna Purna)، «ایزاک رینا» (Isaac Reina) و «لولو گینس» (Lulu Guinness) حضور داشته و در کنار آن‌ها نام‌هایی جدید و جذاب نیز به نمایش گذاشته شده‌اند.

خرید در شهر وین

۵. آیگنزینیه

اینجا یک گالری مد بین‌المللی و آوانگارد است که روشن فکران و اهالی فشن به دنبالش هستند. در بوتیک «آیگنزینیه» (Eigensinnig) تنها لباس‌هایی خوش دوخت و تمیز، برجسته با رنگ‌بندی‌ خاص سفید تا مشکی آویزان شده‌اند و می‌توانید آن را در منطقه هفتم وین پیدا کنید. آیگنزینیه خود را بوتیکی حامی هنر اصیل می‌داند و این ادعا از همان بدو ورود نیز کاملاً آشکار است. این بوتیک شاخص در سال ۲۰۱۲ توسط «استفانی هوفر» (Stephanie Hofer) و «تونی ترامتزینی» (Toni Tramezzini) افتتاح شد و از آن روز تاکنون گلچینی از آثار هنری بی‌همتا و با سلیقه را به فروش می‌رساند.

خرید در شهر وین

۶. ناخبارین

بوتیک «ناخبارین» (Nachbarin) در خیابان «گومپندورفر» (Gumpendorfer) در ناحیه‌ای پیشگام از منطقه ۶ قرار دارد که پر از کافه‌ها و فروشگاه‌های مستقل است. این بوتیک به عنوان یک فروشگاه شیک و زیبا به صورتی متمایز خودنمایی می‌کند و گستره‌ای دلپذیر از لباس‌های زنانه و اکسسوار را برای فروش به نمایش می‌گذارد. برای کسانی که نیاز به لباس جدید برای موقعیتی ویژه دارند این بوتیک یک مقصد عالی محسوب می‌شود.

خرید در شهر وین

۷. کاوف هاوس وال

بوتیک مد و فشن «کاوف هاوس وال» (Kaufhaus Wall) در یکی از جذاب‌ترین محله‌های وین یعنی «نوی بائو» قرار دارد و در ارائه لباس‌هایی به سبک آوانگارد شناخته می‌شود. مالکان این فروشگاه حدود ۲۰ سال پیش آن را افتتاح کردند و در آن زمان اینجا هم یک آرایشگاه و هم مکانی برای فروش لباس محسوب می‌شد. امروزه این بوتیک خود را به تمامی وقف فشن کرده و آثار برخی از مطرح‌ترین طراحان در کنار نام‌های نوظهور در آن حضور دارند. تمام فضای داخلی فروشگاه بسیار تمیز و شیک است.

خرید در شهر وین

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}