آیا بهترین مناطق خرید فرانکفورت را می‌شناسید؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/5/15
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

هر چیزی که بخواهید بخرید در فرانکفورت وجود دارد و مناطق خرید متعددی نیز در شهر هستند که ما در این مقاله بهترین‌هایشان را جدا کرده و به شما معرفی می‌کنیم.

تور اروپا

سفر به شهر فرانکفورت در تورهای آلمان

در فرانکفورت پیشنهادهای خرید بی‌انتهایی روبه‌روی شما هستند که برای آن که بدانید برای کالای مورد نظر به کدام منطقه سر بزنید پیشنهاد می‌کنیم در این راهنما با ما همراه شوید. اگر در حوالی کریسمس به آلمان سفر کردید باید حتماً بازارهای معروف کریسمس این کشور را که مشتریان زیادی را از سرتاسر جهان به سمت خود می‌کشاند ببینید.

۱. زایل

«زایل» یا «سیل» (Zeil) معروف‌ترین خیابان خرید فرانکفورت محسوب شده که از انتهای قرن ۱۹ میلادی به عنوان مکانی برای خرید به آن رفت و آمد می‌کردند. در اینجا برخی از شناخته شده‌ترین برندهای بین‌المللی مانند آدیداس، سوارفسکی، کلوین کلاین و H&M را می‌بینید. دیپارتمنت استور معروف آلمان، یعنی «گالریا کافهوف» (Galeria Kaufhof) نیز در این خیابان قرار دارد.

بهترین مراکز خرید فرانکفورت

۲. سیل گالری

مرکز خرید «سیل گالری» (Zeilgalerie) در خیابان سیل قرار داشته و در سال ۱۹۹۲ افتتاح شد. این مرکز خرید ده طبقه، چهل و یک متر ارتفاع دارد و حدود هفتاد مغازه در آن فعالیت می‌کنند. اینجا پر از برندهای بین‌المللی و برندهای آلمانی است. اگر می‌خواهید از منظره شهری فرانکفورت لذت ببرید می‌توانید به تراس روی بام نیز سر بزنید. در سیل گالری از پوشاک، لوازم الکترونیکی و کافه تا مغازه‌های فروش موسیقی وجود دارد.

بهترین مراکز خرید فرانکفورت

۳. نویو کریم

منطقه حول خیابان «نویو کریم» (Neue Kräme) پر از قرن‌ها تاریخ است. در قرون وسطی مردم در اینجا لیوان، ظروف و سایر کالاهای خانگی می‌فروختند. کلیسای «بانوی ما» (Liebfrauenkirche) نیز دنیایی از آرامش و صلح را در کنار جمعیت کثیری که برای خرید در محوطه مشغول رفت و آمد هستند به شما هدیه می‌کند.

بهترین مراکز خرید فرانکفورت

۴. خیابان گوته

خیابان «گوته» پنجاهمین خیابان فرانکفورت محسوب می‌شود. مغازه‌های لوکس با آخرین مجموعه‌های طراحان برجسته بین‌المللی در این منطقه خودنمایی می‌کنند. گستره طراحان لباس از ارمنی تا ورساچه متغیر است. می‌توانید جواهرآلات گلچین شده از برندهای شاخصی مانند کارتیه یا تیفانی را نیز در اینجا پیدا کنید. علاوه بر این، خیابان چهار صد متری گوته در زمینه تجارت هنر، عینک و کالاهای خانگی نیز حرفی برای گفتن دارد.

بهترین مراکز خرید فرانکفورت

۵. خیابان کایزر

از نظر معماری، خیابان «کایزر» (Kaiser) یکی از آخرین بقایای خیابان‌های قدیمی فرانکفورت به شمار می‌رود. خانه‌های تاریخی آن به اوایل قرن ۱۹ بازمی‌گردند و بازدیدکنندگان دائما با تزئینات سر در سنگی آن‌ها به وجد می‌آیند. علاوه بر این در خیابان کایزر مغازه‌های خرده فروشی چند منظوره‌ای وجود دارند و بازار هفتگی جذاب، کافه‌های پیاده‌رو و رستوران‌ها نیز از سایر دیدنی‌های آن به حساب می‌آیند.

بهترین مراکز خرید فرانکفورت

۶. خیابان لایپزیگ

این خیابان با ترکیب رنگارنگ و چند ملیتی مغازه‌هایش، در منطقه‌ای که بیشتر در بین دانشجوهای فرانکفورت شناخته شده است قرار دارد. اگر به دنبال جایی برای خرید سوغاتی هستید، حتماً می‌توانید یک گزینه خوب در خیابان «لایپزیگ» (Leipziger) پیدا کنید. در اینجا مغازه‌های جواهر فروشی و اکسسوار زیادی وجود دارند که توسط طراحان نو ظهور اداره می‌شوند.

بهترین مراکز خرید فرانکفورت

۷. خیابان فرِسگاس

«فرسگاس» (Fressgass) یک خیابان خرید لوکس و گران قیمت در مرکز شهر فرانکفورت است. این خیابان یک محوطه پیاده رو پهن را شامل می‌شود که بین میدان اپرا و خیابان مبادله بورس قرار دارد. خیابان فرسگاس در امتداد مسیر «سیل» قرار داشته و با خیابان گوته موازی است. نام اینجا را مردم منطقه به صورت غیر رسمی در حوالی ۱۹۰۰ به آن دادند. علت این نام‌گذاری تعدد مغازه‌های با کیفیت محصولات غذایی، شیرینی فروشی و قصابی بود که خیابان را تبدیل به یک مقصد معروف برای خرید محصولات غذایی کرده بودند. البته امروز اینجا بیشتر به عنوان مکانی که بانکدارها برای صرف ناهار به آن می‌روند شناخته می‌شود. در سال ۱۹۷۷ نام این خیابان به صورت رسمی پذیرفته شد.

بهترین مراکز خرید فرانکفورت

۸. نورد وست زنتروم

مرکز خرید «نورد وست زنتروم» (NordWestZentrum) که به صورت مخفف به آن NWZ نیز می‌گویند، در سال ۱۹۶۸ به عنوان یک مرکز چند منظوره افتتاح شد. علاوه بر صد و پنجاه فروشگاه، دیپارتمنت استور و تأمین‌ کنندگان خدمات، این مجموعه حتی ایستگاه متروی اختصاصی و ایستگاه اتوبوس داخلی برای شش خط اتوبوسرانی دارد. امکانات اجتماعی و رفاهی متعدد دیگری نیز در مرکز تعبیه شده‌اند. نورد وست یک محوطه بیضی شکل با سیصد و نود متر طول و دویست و چهل متر عرض را تشکیل داده و یک جاده کمربندی نیز آن را احاطه می‌کند.

بهترین مراکز خرید فرانکفورت

۹. مونشنر

خیابان «مونشنر» (Münchener) به موازات خیابان کایزر امتداد می‌یابد و به وسیله تراموا می‌توانید خود را خیلی راحتی به آنجا برسانید. ساختمان‌های بلند با مغازه‌ها و رستوران‌های متعدد در طبقات پایین چشم شما را به خود خیره می‌کنند. این خیابان پر از بازدیدکنندگان بین‌المللی است که در کافه‌ها و رستوران‌ها مشغول استراحت و صرف غذا هستند. مغازه‌های کوچک اینجا گستره وسیعی از محصولات شامل لوازم خانگی، الکترونیکی یا جواهرآلات را عرضه می‌کنند.

بهترین مراکز خرید فرانکفورت

۱۰. بازارهای هفتگی

هر هفته فرانکفورت میزبان بازارهای متعددی می‌شود که نسبت به مغازه‌های دائمی شهر گزینه‌های جالب توجه و متنوع‌تری را ارائه می‌کنند. در این بازارها هر چیزی از میوه و سبزیجات تازه تا پنیر، گل و گیاه، وسایل خانه و عتیقه را می‌توانید پیدا کنید. از وقت خود استفاده کرده و در بین این کالاهای جذاب و دیدنی غرق شوید.

بهترین مراکز خرید فرانکفورت

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}