کافه و رستوران‌های برتر پراگ را بشناسید

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/5/21
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

حتماً درباره زیبایی معماری پراگ مانند پل چارلز و ساعت نجومی آن بسیار شنیده‌اید، اما افق غذایی این شهر نیز ستودنی و ارزشمند است. با ما همراه شوید تا رستوران‌های برتر شهر دل انگیز پراگ را به شما معرفی کنیم.

تور اروپا

سفر به جواهر اروپا، شهر پراگ در تورهای جمهوری چک

غذا خوردن در ماه‌های گرم پراگ یک تجربه کاملاً متفاوت از زمستان‌های طولانی سپری شده در کافه‌ها و رستوران‌های دنج و گرم است. صرف غذا در خیابان‌ها یا یک تراس کنار رودخانه می‌تواند ارزش بالای آشپزی بین‌المللی این شهر را دو چندان کند. برای تجربه غذاهای معروف چک در بهترین رستوران‌ها و کافه‌های پراگ این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

1. کافه ساووی

منوی با کلاس اینجا برای هر کسی با ذائقه‌های متفاوت چیزی پیشنهاد می‌کند. علاوه بر خوردنی‌های بی‌نظیر می‌توانید از این مکان عالی برای تماشای مردم در حال عبور نیز استفاده کنید. تزئینات، لوستر و جلوه‌های سقف بسیار دیدنی هستند. پیشنهاد می‌کنیم برای صبحانه، تست فرانسوی را سفارش دهید؛ این غذا همواره به طرز غیر قابل انکاری لذیذ و دلپذیر است. سعی کنید بدون امتحان کردن سه شیرینی سنتی چک به نام‌های «وِنِچک» (venecek)، «وترِنیک» (vetrnik) و «لاسکونکا» (laskonka) از کافه ساووی (Savoy) خارج نشوید!

بهترین رستوران های پراگ

2. ماسوا کوبلیها

ماسوا کوبلیها (Maso a Kobliha) توسط مالکان «سانشو» (Sansho) و قصابی «جامعه گوشت واقعی» اداره شده و در ارائه دو شاخصه برتر غذایی این کشور یعنی گوشت و نوشیدنی تخصص دارد. اهالی شهر که عاشق غذا هستند معمولاً بعد از یک روز کاری، خود را به این مکان رسانده تا اوقات خوشی را رقم بزنند. غذاهای خوشمزه، خوش نمک و بینهایت سالم در اینجا انتظار شما را می‌کشند.

بهترین رستوران های پراگ

3. بازار مزرعه داران ناپْلافکا

مردم محلی عاشق آغاز کردن آخر هفته خود در بازار مزرعه داران «ناپلافکا» (Naplavka) هستند که در کنار رودخانه مولدوا قرار دارد؛ پس اگر با جمعیت کثیری روبه‌رو شدید جا نخورید. هر چند بین فروش محصولات فصلی، غذاهای گرم برای صبحانه، قهوه عالی، مناظر شگفت انگیز قلعه پراگ و اجراهای موسیقی زنده نیز به تجربه لذت بخش شما اضافه می‌کنند. توصیه می‌کنیم کوکتل‌های قهوه «موراویان گیشا» (Moravian Geisha) در غرفه «بروبار» (Brewbar) را امتحان کنید.

بهترین رستوران های پراگ

4. لا دِگوستاسیون

یک تیم از آشپزهای جوان، با پیشبند و کفش کتانی که توسط سر آشپز «ساهایداک» (Sahajdák) هدایت می‌شوند، غذاهای کلاسیک خوشمزه کشور چک را در قالبی مدرن و مجلل برای مهمانان آماده می‌کنند. منوی شش الی یازده قسمتی رستوران لا دِگوستاسیون (La Degustation) می‌تواند با نوشیدنی‌های چک یا خارجی همراه شود. اگرچه طراحی داخلی اینجا با لوستر پر زرق و برقش به نظر لوکس بودن را فریاد می‌زند اما حال و هوای داخل آن به طرز غافلگیر کننده‌ای خودمانی و راحت است.

بهترین رستوران های پراگ

5. صبحانه‌ های اِسکا

این رستوران در یک کارخانه قدیمی تغییر کاربری یافته در منطقه «کارلین» (Karlin) قرار دارد و با گرفتن عناصر دستور پخت‌های سنتی چک و گرداندن آن‌ها حول محوری جدید و مدرن، به منظره غذایی پراگ گوهر ارزشمندی را افزوده است. ناهار و شام‌های اینجا فوق‌العاده هستند اما اوج درخشش «اسکا» (Eska) به خاطر برانچ‌های آخر هفته به وجود آمد. در این رستوران می‌توانید صبحانه‌هایی مفصل و بی‌همتا را سفارش دهید و در انتها با نوشیدن یک فنجان قهوه به سراغ ماجراجویی‌های آخر هفته خود بروید.

بهترین رستوران های پراگ

6. بهترین فست فودهای سیستِرز

ساندویچ‌های روباز کلاسیک چک یا همان «چلِبیچکی» (chlebíčky) توسط «مارتا استوارت» (Martha Stewart) در این رستوران کوچک دوباره به صورتی مدرن بازسازی می‌شوند. بر عکس تمام فست فودهایی که شما را دچار عذاب وجدان می‌کنند، باید بدانید که در سیسترز (Sisters) از مواد سرخ شده یا مضر استفاده نکرده و تنها از مواد تازه و با کیفیت استفاده می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم که حتماً سالاد کلاسیک سیب زمینی را امتحان کنید.

بهترین رستوران های پراگ

7. بهترین برگرهای دیش

اگر واقعاً نیاز به امتحان کردن یک برگر عالی دارید، برای سفارش یک اسموکی برگر مسیرتان را به سمت «دیش» (Dish) کج کنید. مطمئن باشید که این غذا به همراه سیب زمینی سرخ شده شما را بسیار ذوق زده می‌کند. مغازه‌های برگر فروشی در پراگ بسیار محبوب هستند و به همین خاطر توصیه می‌کنیم حتماً از قبل جای خود را رزرو کنید. مطمئن باشید برگری که در اینجا امتحان می‌کنید یک تجربه به یادماندنی خواهد شد.

بهترین رستوران های پراگ

8. کوتو کرودو

این غذاخوری ایتالیایی در هتل «چهار فصل» و مشرف به رودخانه مولدوا قرار دارد. در اینجا سر آشپز «لئوناردو دی کلمنته» (Leonardo Di Clemente) بر روی منوی بی‌نظیری از غذاهای سنتی و لذیدی مانند گوشت گوساله با میوه جونیپر بری یا گوشت کبوتر کبابی با دارچین و پوره شاه بلوط نظارت می‌کند. نوشیدنی‌های بسیار متنوع و دلپذیری نیز به دقت با غذای شما همراه می‌شوند.

بهترین رستوران های پراگ

9. هرگتوا چیهلنا

رستوران هِرگِتوا چیهِلنا در کنار رودخانه مولدوا و مشرف به پل چارلز قرار داشته و تراس آن برای یک عصر نسبتاً گرم پراگی بسیار ایده آل خواهد بود. غذاهای داخل منو معمولی هستند و گلچینی از غذاهای بین‌المللی را نیز در آن می‌بینید که به طور کل اینجا را تبدیل به مقصدی دوست داشتنی و محبوب بین زوج‌ها و بازدیدکنندگان کرده است. اردک سوخاری با کلم و اشتهاآورهای خرچنگ بسیار مورد پسند بوده و تمام چیزهایی که سفارش می‌دهید را با یک نوشیدنی عالی به پایان ببرید. باید از قبل برای میزهای داخل تراس جا رزرو کنید.

بهترین رستوران های پراگ

10. کاسترول

آیا برای غذا سفر می‌کنید؟ پس حتماً باید به رستوران «کاسترول» (Kastrol) سر بزنید زیرا آن‌ها بهترین غذاهای گوشتی چک را به مهمانان خود ارائه کرده و آن را با یک نوشیدنی گوارا همراه می‌کنند. البته یکی دیگر از جذابیت‌های اینجا قیمت بسیار مناسب آن بوده که شاید حتی عدد روی صورتحساب را باور نکنید. حال و هوای محلی و غذاهای اصیل، ترکیبی از تمام چیزی هستند که در طی سفر باید تجربه کرد.

بهترین رستوران های پراگ

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}