آیا بهترین کافی شاپ های پراگ را می شناسید؟

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1398/7/15
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

پراگ یکی از شهرهای زیبا و تاریخی اروپا است. کافه‌ها و کافی‌شاپ‌های پراگ بسیار زیاد هستند که پیشنهاد می‌شود در سفر به این شهر زیبا حتما سری به آن‌ها بزنید.

تور اروپا

پراگ، پایتخت کشور جمهوری چک، مهد فرهنگ و تاریخ این کشور است و اغلب در لیست ۱۰ شهر زیبای جهان قرار می‌گیرد. زمانی‌که صحبت از کافه و کافی‌شاپ به میان می‌آید، پراگ حرف زیادی برای گفتن دارد. کافه‌های زیادی در سراسر شهر پراگ پراکنده شده‌اند. در این کافه‌ها می‌توانید بهترین اسپرسو و نوشیدنی‌های سنتی چک را با کیک‌ها و پنکیک‌های خوشمزه میل کنید. در این مقاله با بهترین کافی شاپ‌های پراگ آشنا شوید.

موج سالک کاوی

این کافه کمی دورتر از مرکز شهر قرار دارد اما این مسافت چیزی از محبوبیت آن کم نکرده است. کافه موج سالِک کاوی (Muj Salek Kavi) یکی از کافه‌های محبوب مردم محلی در روزهای تعطیل محسوب می‌شود؛ به‌گونه‌ای که در روزهای آخر هفته باید حتما پیش از رفتن به کافه جای خود را رزرو کنید.

از مرکز شهر تا کافه با تراموا تنها ۱۰ دقیقه زمان می‌برد. علاوه‌بر سرو قهوه‌های عالی، این کافی‌شاپ به شما این امکان را می‌دهد که دانه‌ی قهوه را خودتان انتخاب کنید. صبحانه‌ها و برانچ‌های فوق‌العاده‌ای در این کافه سرو می‌شوند؛ از صبحانه‌ی سنتیِ انگلیسی گرفته تا پنکیک‌هایی با غلات کامل با تاپینگ‌های دلخواه‌تان، صرف صبحانه در این کافی‌شاپ تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای‌تان خواهد بود.

این کافه در محلی آرام و زیبا و در خیابانی پوشیده‌ از درخت قرار گرفته است. در فصل تابستان مشتریان می‌توانند از میزهای فضای باز استفاده کنند.

کافه های پراگ

فرندز کافی هاوس

همان‌طور که از نام این کافی‌شاپ پیدا است، فرِندز کافی هاوس (Fiends Coffee House) مکانی ایده‌آل برای دورهمی‌های دوستانه و صرف یک فنجان قهوه است. این کافه در محله‌ی نیو تاون یا نووه مِستو (Nove Mesto) قرار دارد و فضای داخل آن بسیار روشن و بزرگ است. فضای داخلیِ کافه با قاب عکس، شمع، گل و گلدان، کتابخانه و یک فواره‌ی کوچک تز‌ئین شده است و فضای آن را بسیار شبیه به فضای یک خانه می‌سازد. به‌علاوه، در فرندز کافی هاوس می‌توانند قهوه‌های رُست‌شده‌ی محلی را با ساندویچ‌ها و کیک‌های خوشمزه میل کنند.

کافه های پراگ

ای ام ای اسپرسو بار

این کافه‌ی شیک با فضای مینیمالیستی و اسکاندیناویاییِ خود از یکی از بهترین دستگاه‌های اسپرسو در جهان استفاده می‌کند. این دستگاه را می‌توانید تنها در یکی دیگر از کافی‌شاپ‌های پراگ پیدا کنید. با استفاده از این دستگاه اسپرسوساز، قهوه را از روسترهای مختلف اروپایی تهیه و آن‌ را با بهترین ساندویچ‌ها، سوپ روز و کولاچی (Kolachee) سرو می‌کنند. در این کافه رویدادهای تستِ قهوه هم برگزار می‌شوند که به دلیل کیفیت عالیِ قهوه‌ها شهرت زیادی دارند.

کافه های پراگ

کافه لانژ

این کافه در نزدیکی رودخانه‌ی ولتاوا (Vltava)  قرار گرفته است. افرادی که عاشق قهوه هستند باید حتما یک‌بار هم که شده به این کافی‌شاپ سر بزنند. این کافه اغلب با عنوان «خانه‌ی بهترین قهوه‌ی شهر» شناخته می‌شود. علاوه‌بر قهوه می‌توانید انواع غذاهای سالم و نوشیدنی‌های متنوع را در این کافه میل کنید. اگر فضای بیرون را ترجیح می‌دهید، می‌توانید یکی از میزهای روی تراس باغ را انتخاب کنید. این تراس مکانی ایده‌آل برای صرف برانچ با دوستان و خانواده است.

کافه های پراگ

کافه بوهم

آنچه کافه بوهم (La Boheme Café) را متمایز می‌سازد، ظاهر جذابش است. این کافه جایی قرار گرفته است که پیش از این یک مغازه‌ی مبلمان بود. فضای داخلی این کافه به‌صورت سفارشی طراحی شده است و فنجان‌های قهوه‌ی این کافه دارای طرح‌های زیبایی هستند. در طبقه‌ی همکف کافه و در طبقه‌ی بالا روسترهای قهوه قرار گرفته‌اند. کافه بوهم به‌دلیل سرو نوشیدنی‌های خاصِ قهوه، چای‌های مخصوص و پای‌های خوشمزه شهرت زیادی دارد.

کافه های پراگ

کافه ساووا

این کافه که به زیبایی به سبک کافه‌های پاریس طراحی شده است، از مرکز شهر فاصله‌ی چندانی ندارد. کافه ساووا (Café Savoy) با سقف‌های بلند و نقاشی‌شده، در کنار رودخانه و در نزدیکی پِترین پارک (Petrin Park) قرار گرفته است. در طبقه‌ی دوم این کافه می‌توانید از تماشای منظره‌ی زیبای شهر لذت ببرید. صبحانه‌های این کافه بسیار معروف است و به سه دسته‌ی انگلیسی، فرانسوی و کنتینانتال تقسیم می‌شوند.

کافه های پراگ

کافه ایمپریال

این کافه‌ی زیبا و لوکس با طراحی آرت دِکو، مکانی ایده‌آل برای آن دسته از افرادی است که به‌دنبال صرف غذای عالی در محیطی بسیار زیبا هستند. در حالی‌که فضای داخلی کافه مشتریان را به دوران جذاب دهه‌ی ۲۰ میلادی می‌برد، قهوه‌، صبحانه و کیک‌های خوشمزه‌ی کافه ایمپریال (Imperial Café) که در ظروف بسیار زیبایی سرو می‌شوند، تجربه‌ای عالی برای مشتریان به‌وجود می‌آورند. کافه ایمپریال در نزدیکیِ محله‌ی قدیمیِ پراگ قرار گرفته است.

کافه های پراگ

دن نوس

کافه‌ دن نوس کوچک و دنج در محله‌ی قدیمیِ پراگ پنکیک‌های فوق‌العاده‌ای سرو می‌کند. پنکیک‌های این کافه عنوان بهترین پنکیک‌های شهر را به خود اختصاص داده‌اند. در این کافه انواع شیرینی‌جات، از شیرینی‌های بدون گلوتن گرفته تا بدون لبنیات، برای مشتریان سرو می‌شوند. کافه دِن نوس (Den Nos) بسیار شلوغ می‌شود اما کارکنان بسیار مهربان و صاحب کافه بسیار مهمان‌نواز است. در این کافه لیمونادها و نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه‌ای سرو می‌شوند.

کافه های پراگ

چوکو کافه او سرون ژیدل

چوکو کافه او سِروِن ژیدل (Choco Café U Cervene Zidle) مکانی ایده‌آل برای عاشقان قهوه و شکلات است. این کافه‌ی کوچک بین محله‌ی قدیمی و رودخانه‌ی ولتاوا قرار گرفته است. در این کافه هات‌چاکلت‌های خوشمزه ای سرو می‌شود. در منوی غذاییِ کافه می‌توانید انواع کیش (quiche)، سالاد و بروسکتا را ببینید.

هات‌چاکلت شکلات آب‌شده‌ی سنتیِ چک است و با هات‌چالکتِ انگلیسی تفاوت دارد. این هات‌چاکلت به‌تنهایی یا با خامه‌ی زده شده، میوه یا بستنی به‌عنوان تاپینگ سرو می‌شود.

کافه های پراگ

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}