در شهر گران کن هم رستوران های ارزان وجود دارد

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/6/26
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر به شهر زیبا و آفتابی کن در کشور دیدنی فرانسه سفر کردید و نمی‌خواستید برای رستوران‌های شیک و مجلل خرج کنید، می‌توانید از راهنمای ما درباره بهترین رستوران‌های اقتصادی این شهر استفاده کرده و تجربه‌های خوبی را از غذاهای لذیذ آن به دست آورید.

تور اروپا

سفر به شهر آفتابی کن در تورهای فرانسه

کن به خاطر جشنواره فیلم، مغازه طراحان برجسته و هتل‌های لوکسش شهرت دارد. معمولاً این شهر را به عنوان یک مقصد اقتصادی نام نمی‌برند اما راهنمای ما می‌تواند به شما در پیدا کردن رستوران‌هایی با قیمت اقتصادی کمک قابل توجهی کند.

۱. لَسیِت پروانسَل

غذا خوردن اقتصادی در کن معمولاً به معنی فاصله گرفتن از رستوران‌های واقع در کنار آب است اما رستوران «لسیت پروانسل» (L’Assiette Provencale) از این قاعده مستثنی بوده و با منوی ثابتی به قیمت ۲۵ یورو می‌توانید در آن از مناظر دلچسب ساحل و بندر لذت ببرید. پس اگر به دنبال یک رستوران دنج و ارزان کنار آب هستید در انتخاب این رستوران درنگ نکنید.

رستوران های اقتصادی کن در پاریس

۲. کروازِت کورنه

خیابان‌های کن پر از مغازه‌هایی برای خرید و رستوران‌ها و کافه‌هایی برای استراحت و صرف غذا هستند، اما یکی از اقتصادی‌ترین آن‌ها، «کروازت کورنه» (Croisette Corner) در یک شهربازی کوچک به نام «کروازت فان زون» (Croisette Fun Zone) است. این کافه با محیطی در فضای آزاد، کرپ‌های سنتی، کروسان، هات داگ و سالاد ارائه می‌کند. تمام غذاها به همراه سیب زمینی سرخ کرده و چیپس حاضر می‌شوند.

رستوران های اقتصادی کن در پاریس

۳. تَوِرن لوکولوس

رستوران «تورن لوکولوس» (Taverne Lucullus) در غذاهای «پروانسل آیولی» (Provençal aioli) و ماهی مدیترانه‌ای مهارت دارد. بهترین چیز درباره بازدید از این محل، تاپاس‌های کنی عالی به همراه نوشیدنی‌‌ها خواهد بود که شامل گل کدوی سرخ شده، فلفل قرمز کبابی و کوفته‌های پر ادویه می‌شود. این رستوران یک وعده غذای حسابی ناهار را تنها به ازای ۱۰ یورو ارائه می‌کند که معمولاً از سوپ ماهی تا ماهی کبابی با مایونز سیر متغیر‌ است. لوکولوس مشتریان متفاوتی دارد و در بین آن‌ها از فروشندگان محلی تا مالکان را پیدا می‌کنید.

رستوران های اقتصادی کن در پاریس

۴. کافه لو فکتوری

کافه «لو فکتوری» (Le Factory) در گذرگاه طاقی «گالری دو گره دَلبیون» (Galerie du Gray d’Albion) قرار داشته و به یکی از خیابان‌های خرید کن بسیار نزدیک است. این کافه دوست داشتنی برای یک غذای فوری یا ناهار سبک و آرام ایده آل خواهد بود. می‌توانید از غذاهای کلاسیک و خوشمزه‌ای مانند املت گوشت، سالاد سزار با فیله مرغ، پاستا، لازانیا و برگرهایی که با سیب زمینی سرخ کرده و سالاد آمریکایی ارائه می‌شوند لذت ببرید. گران‌ترین غذای اینجا از ۱۷ یورو تجاوز نمی‌کند.

رستوران های اقتصادی کن در پاریس

۵. فدرول پانینی

کافه رستوران راحت و افسونگر «فدرول پانینی» (Federal-Panini) در یک محیط دوستانه و صمیمی، پانینی‌های اصیل ایتالیایی را سرو می‌کند که همیشه تازه و خوشمزه هستند. در منو گستره متنوعی از پانینی‌ها و غذاهای دیگر را پیدا می‌کنید و حتی نوشیدنی‌ها نیز قیمتی مناسب دارند. طیف نوشیدنی‌های ایتالیایی هم بسیار قابل قبول بوده و اگر به دنبال جایی ساده و در عین حال شیک می‌گردید این رستوران را از دست ندهید.

رستوران های اقتصادی کن در پاریس

۶. لِپیکوریو

رستوران «لپیکوریو» (L'Epicurieux) در مرکز کن و بین دو خیابان خرید اصلی واقع شده است. این کافه رستوران در کنار نوشیدنی‌هایش غذاهای اصیل خانگی نیز ارائه می‌کند. می‌توانید از گوشت تازه و پنیر به عنوان استارتر آغاز کرده و برخی از غذاهای ویژه و مخصوص رستوران را نیز سفارش دهید که برای مثال می‌توانیم از گوشت دنده و پاستای ترافل نام ببریم. کارکنان لپیکوریو بسیار دوستانه برخورد کرده و می‌توانید غذا را بسته به سلیقه یا نیازهای رژیمی خود ویرایش کنید.

رستوران های اقتصادی کن در پاریس

سفر به شهر آفتابی کن در تورهای فرانسه

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}