بهترین بوتیک‌ های لوکس تسالونیکی را می‌ شناسید؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/6/28
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر از آتن خسته شدید، می‌توانید به شهر زیبای تسالونیکی بروید و جدای از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی متعددش، از بوتیک‌های لوکس آن دیدن کرده و از بین لباس‌ها و اکسسوارهای بی‌همتای گلچین شده، خریدهای جذابی داشته باشید.

تور اروپا

سفر به شهر تسالونیکی در تورهای یونان

تسالونیکی دومین شهر بزرگ کشور یونان بوده و اغلب به آن «بانوی شمال» نیز می‌گویند. این شهر باشکوه، دیدنی و هنری (این شهر برخی از بهترین نوازندگان، هنرمندان و نویسندگان را به دنیا عرضه کرد)، یکی از بزرگ‌ترین مقاصد خرید لوکس هم به شمار می‌رود. در ادامه شما را با بهترین بوتیک‌های لوکس موجود در تسالونیکی آشنا می‌کنیم. تسالونیکی برای خرید در آخر هفته‌ای که می‌خواهید اندکی منظره را عوض کرده و از آتن فاصله بگیرید ایده‌ آل خواهد بود.

1. کاترینا یونیدیس

بوتیک «کاترینا یونیدیس» (Katerina Ioannidis) یکی از برترین برندهای جواهرآلات است که توسط فردی به همین نام تأسیس شد. با توجه به این که وی که از خانواده‌ای جواهرساز با سابقه طولانی از استانبول بود، انتظاری جز انتخاب این شغل از وی نمی‌رفت. یونیدیس جواهرهای بی‌همتایی به تعداد محدود طراحی می‌کرد و موفق شد به عنوان یکی از برترین طراحان جواهر کشور برای خود شهرتی رقم بزند. برای توقف در مغازه او و خریدن یکی از آثار بی‌همتا و تک ساختش درنگ نکنید.

مراکز خرید تسالونیکی

2. هیونیدیس

وقتی صحبت از مد می‌شود معمولاً همه آقایان را فراموش می‌کنند پس ما تلاش کردیم در این مقاله تعادل را برقرار کنیم. «هیونیدیس» (Hionidis) یک فروشگاه مد اعلا و درجه یک بوده و یکی از بهترین مقاصد خرید در تسالونیکی محسوب می‌شود. در اینجا برندهایی چون «گیوِنچی»، «پیِر بَلمن» ( Pierre Balmain)، «دیسکوئِرد» (Dsquared) و «پل اسمیت» حضور دارند که هیونیدیس را تبدیل به یک مرکز اساسی برای خریدهای لوکس مخصوص آقایان می‌کند.

مراکز خرید تسالونیکی

3. اینترویستا

«اینترویستا» (Intervista) شاید یکی از بهترین مراکز خرید در تسالونیکی باشد. این فروشگاه شیک و مد روز با دو طبقه پر از برندهای معروف فشن آقایان و خانم‌ها، می‌تواند نیازهای خرید شما را به خوبی برطرف کند. اگر برایتان سوال شد که چه برندهایی را می‌توانید در اینجا ببینید، می‌توانیم از «مارک جاکوبز»، «بِربِری»، «رالف لورن» و «مونکلر» نام ببریم. پس منتظر چه هستید؟ به سمت این قطب مد تسالونیکی حرکت کنید و عطش خرید خود را برطرف نمایید.

مراکز خرید تسالونیکی

4. ناتی ماتی

داستان‌های رویایی خود را زندگی کنید. اگر سبک فشن مورد علاقه شما بیشتر تأکید روی جنبه رمانتیک دارد، «ناتی ماتی» (Nati Mati) برای شما بسیار مناسب خواهد بود. در این فروشگاه چیزهای زیبایی از برندهای «تیبی»، «پل اند جو»، «سَس اند باید»، «آندرئا اسمیت» و «اِلا لونا» پیدا می‌کنید. نتیجه این گردهمایی برندها، مجموعه‌ای رنگارنگ از لباس‌ها و اکسسوارهای بی‌همتا بوده که برای خلق یک تیپ شیک و خاص مناسب هستند.

مراکز خرید تسالونیکی

5. بوتیک بریژیت

بوتیک «بریژیت» (Brigitte) حاصل خلاقیت «نانسی مارکوپلو» (Nancy Markopoulou) بوده و در مرکز تجاری تسالونیکی قرار دارد. در این بوتیک دخترانه و دوست داشتنی کیف، کفش و اکسسوارهای خلاق و زیبایی به نمایش در آمده‌اند. بریژیت برای پیدا کردن لباس‌هایی که چشم همه را خیره کند عالی خواهد بود. صاحب این بوتیک خود شخصاً همه چیز را از بین کارهای طراحان یونانی و خارجی انتخاب می‌کند.

مراکز خرید تسالونیکی

6. ویتزیدیس

این بوتیک هم یکی دیگر از مقاصد مناسب آقایان محسوب می‌شود. «ویتزیدیس» (Bitzidis) با بیش از ۴۰ سال تجربه به خوبی می‌داند چه چیزهایی به مردان ظاهری جذاب می‌دهد. تخصص اینجا در پوشاک و کفش مردانه بوده و مطمئن باشید برای دریافت خدمات و انتخاب‌هایی مناسب خودتان جایی به این خوبی پیدا نمی‌کنید.

مراکز خرید تسالونیکی

7. پنی سابادو

اینجا فروشگاه اختصاصی طراح مد معروف، «پنی سابادو» (Penny Sabbado) است که خانم‌ها می‌توانند طراحی‌های او را در یک بوتیک مینیمال در خیابان شیک و مدرن «میتروپولئوس» (Mitropoleos) پیدا کنند. اگر به این بوتیک سر می‌زنید خود را برای امتحان کردن طراحی‌های غیرمعمول، جسورانه و خاص آماده کنید. کارهای سابادو مناسب کسانی است که به درخشیدن و دیده شدن علاقه دارند.

مراکز خرید تسالونیکی

8. استایل فکس

در «استایل فکس» (Style Fax) گلچینی از بهترین برندهای مد را پیدا می‌کنید. اینجا یکی از معروف‌ترین قطب‌های فشن تسالونیکی به شمار می‌رود. موسس این بوتیک «آنا کاپسالی» (Anna Kapsali)، تلاش می‌کند تا بهترین آثار طراحان مد یونانی مانند «ماری کاترانتزو» (Mary Katrantzou) و «یوانا کوربلا» (Ioanna Kourbella) را به نمایش بگذارد. یکی از بهترین امتیازهایی که در این بوتیک به دست می‌آورید، مشاوره از یک طراح مد خواهد بود که البته برای این کار باید حتماً از قبل هماهنگ کنید.

مراکز خرید تسالونیکی

9. پَغل موا

بوتیک «پغل موا» (Parle Moi) محصول تلاش‌های «تامارا گاوتادزه» (Tamara Ghavtadze) است. این طراح برای خانم‌های شیک و صاحب سبک لباس طراحی می‌کند و اکثر چیزهایی که در بوتیک می‌بینید ملهم از سبک شخصی خودش هستند اما اثر تأثیرگذاران بزرگی چون «مک کوئین» و «مانیش آرورا» (Manish Arora) هم در این بین به چشم می‌خورند. مجموعه شخصی خود این طراح را نیز می‌توانید در مغازه‌اش ببینید.

مراکز خرید تسالونیکی

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}