شیک‌ ترین بوتیک‌ های زنانه در لیسبون

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/6/29
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

خانم‌هایی که به لیسبون سفر می‌کنند، حتماً بعد از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی دلشان می‌خواهد منظره خرید این شهر را نیز تجربه کنند. در این مقاله شیک‌ترین بوتیک‌های زنانه لیسبون را برایتان گرد آورده‌ایم.

تور اروپا

سفر به شهر رنگارنگ لیسبون در تورهای پرتغال

لیسبون شاید نتواند جای لندن و پاریس را بگیرد، اما فهرست مغازه‌های شیک موجود در این شهر باز هم می‌توانند باعث رضایت خاطر عاشقان خرید شوند. خیابان «آوگوستا» (Augusta) که شما را از «میدان کومِرسیو» (Praça do Comércio) به سمت مرکز تاریخی شهر هدایت می‌کند و خیابان «گارت» (Garrett) در «شیادو» (Chiado) پر از موقعیت‌های فوق‌العاده برای خرید هستند. در ادامه برخی از بوتیک‌های مد محبوب در لیسبون را به شما معرفی می‌کنیم تا در سفر خود به پرتغال، دچار سردرگمی نشوید.

1. فشن کلینیک

وقتی دچار یک موقعیت اورژانسی مد می‌شوید یا فقط می‌خواهید چند تکه لباس عالی بخرید، بد نیست به بوتیک شیک و باشکوه «فشن کلینیک» (Fashion Clinic) سر بزنید. این بوتیک در خیابان «لیبرداد» (Liberdade) با حال و هوای مد و فشن قرار داشته و می‌توانید روبه‌روی ورودی مترو پیدایش کنید. برخی برندهای مطرح بین‌المللی در این مغازه گلچین شده‌اند و همچنین طیف وسیعی از کالاهایی چون لباس، کفش و اکسسوار را می‌توانید در آن ببینید. اگر می‌خواهید برای کل خانواده خرید کنید بد نیست به شعبه دوم در همین خیابان و پلاک شماره ۱۹۲ سر بزنید وگرنه همین بوتیک می‌تواند هر خانمی را شیفته خود کند.

خرید در لیسبون

2. لانیدور

«لانیدور» (Lanidor) در سرتاسر لیسبون چند شعبه دارد. می‌توانید آن‌ها را در مرکز شهر در محله شیادو و همچنین میادین بزرگ خرید مانند مرکز «وسکو دا گاما» (Vasco da Gama)، «آمورِیراس» (Amoreiras) و مرکز خرید «کلمبو» (Colombo) پیدا کنید. شاید بتوان لانیدور را معروف‌ترین فروشگاه پرتغالی با شعبه‌هایی در دنیا دانست. این برند به خاطر ظاهر مدرن و معاصر و همچنین به نمایش گذاشتن لباس‌های زنانه‌ای برای تمام سنین شناخته شده بوده و حتی لباس‌های کوچک نیز دارد.

خرید در لیسبون

3. ساپاتاریا دو کارمو

گاهی خانم‌ها نیاز به خریدن یک یا دو جفت کفش واقعاً خوب دارند. فروشگاه بی‌نظیر و عالی «ساپاتاریا دو کارمو» (Sapataria do Carmo) کفش‌های دست ساز بی‌همتای پرتغالی را متناسب با نیاز مشتری عرضه می‌کند. چه به دنبال یک کفش رسمی اداری یا پوتینی برای پوشیدن با یک دامن زیبای کوتاه هستید، این فروشگاه می‌تواند تمام نیازهای شما حتی در سطح کتانی را پوشش دهد. در زمان بازدید به دکور قرن بیستمی اینجا هم توجه کنید.

خرید در لیسبون

4. آویدا پورتوگزا

اینجا بیشتر از یک بوتیک شبیه به جایی است که می‌توان هر چیزی را در آن پیدا کرد. «آویدا پورتوگزا» (A Vida Portuguesa) بوتیکی با اقلام ۱۰۰٪ پرتغالی بوده و نام آن را که معنی «زندگی پرتغالی» می‌دهد بسیار مناسب انتخاب کردند. جدای از روسروی، جواهر آلات، کیف دستی و کفش، می‌توانید لوازم آشپزخانه، کتاب، پارچه، صابون و حتی لوازم باغبانی هم در اینجا پیدا کنید. اگر به دنبال جای ایده آلی برای خریدن یادگاری بودید این فروشگاه را از دست ندهید.

خرید در لیسبون

5. گاردنیا

آیا به دنبال لباسی جالب برای گشت و گذار شبانه در شهر هستید؟ کفشی که به آن بیاید چطور؟ فروشگاه «گاردنیا» (Gardenia) در مرکز شهر و محله شیادو، پر از لباس‌های جوان پسند از طراحان مختلف است. می‌توانید انتظار دیدن برندهایی چون «کالوین کلاین»، «ورساچه» و برندهای نوظهور دیگر صنعت مد را داشته باشید. گاردنیا برای کسانی که به دنبال تیپ‌های معاصر هستند یکی از واجبات خرید محسوب می‌شود.

خرید در لیسبون

6. تو

مورد آخری که برایتان آورده‌ایم یک مغازه اکسسوار با تخصص در جواهرآلات و کیف دستی است. «تو» (Tous) را می‌توانید در خیابان گارت در محله شیادو پیدا کنید. این مغازه مجلل و زیبا به نام «اوریورساریا آلیانسا» (Ourivesaria Aliança) هم شناخته می‌شود اما زمانی که به دنبالش بودید باید برای یافتن نام «تو» بگردید. این بوتیک هم یکی دیگر از مغازه‌های قدیمی لیسبون است که در سال ۱۹۰۹ افتتاح شد. دیدن مغازه همانند جواهرآلاتی که به نمایش گذاشته خیره کننده و بسیار ارزشمند است.

خرید در لیسبون

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}