رستوران‌ های دریایی بی نظیر در لیسبون

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/7/5
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

لیسبون جدای از جاذبه‌های فرهنگی تاریخی، بوتیک‌ های لوکس و شیک و زیبایی‌های طبیعی، برای کسانی که به غذای دریایی علاقه دارند هم یک بهشت به حساب می‌آید. برای آشنایی با بهترین رستوران‌های دریایی این شهر با ما همراه شوید.

تور اروپا

سفر به شهر رنگارنگ لیسبون در تورهای پرتغال

شهر لیسبون نه تنها پایتخت پرتغال است که یک مقصد عالی برای عاشقان غذای دریایی هم به شمار می‌رود. به عنوان یک شهر ساحلی، رستوران‌های آن غذای تازه دریایی مانند شاه میگو، صدف، میگو، خرچنگ و غیره را ارائه می‌کنند. فهرست رستوران‌های ما تجربه‌ای لذت بخش و عالی از بهترین غذاهای دریایی را برای شما تضمین خواهد کرد.

1. سروژاریا رامیرو

رستوران «سروژاریا رامیرو» (Cervejaria Ramiro) طی سال‌ها توانسته با غذاهای دریایی فوق‌العاده‌اش در بین اهالی لیسبون جایگاهی افسانه‌ای پیدا کند. امروزه گردشگران هم به همان اندازه طرفدارش هستند و ما هم آن را به عنوان رستورانی ایده آل برای لذت بردن از بهترین گلچین غذاهای دریایی پرتغال توصیه می‌کنیم. کابینت‌های شیشه‌ای فضای داخلی رستوران، غذاهای دریایی را به نمایش گذاشته و بهترین کیفیت و تازگی غذاها را تضمین می‌کنند.

رستوران های دریایی لیسبون

2. سی می

بر خلاف رستوران‌های سنتی غذای دریایی لیسبون، «سی می» (Sea Me) یک گزینه مدرن و جوان پسند است. فضای داخلی شهری رستوران با منوی الهام گرفته شده از غذای آسیایی، آن را تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌های غذای دریایی کلاسیک شهر می‌کند. منوی بی‌همتای اینجا از سوشی تازه تا ساشیمی و حتی غذاهای ابداعی تنوع دارد. شما هم می‌توانید خود را برای یک غافلگیری لذیذ آماده کنید.

رستوران های دریایی لیسبون

3. دوکا پِیشی

رستوران «دوکا پیشی» (Doca Peixe) در اسکله «سانتو آمارو» (Santo Amaro) واقع شده و نام خود را از موقعیت مکانی و غذای اصلی ویژه‌اش می‌گیرد. ماهی‌های تازه این رستوران مستقیماً از بازار ماهی شهر آورده می‌شوند. مهمانان دوکا پیشی می‌توانند علاوه بر انتخاب از بین گستره وسیع ماهی‌های مختلف، نوع آماده سازی و طبخ آن را نیز انتخاب کنند. از کباب روی ذغال گرفته تا تنوری شدن در نمک و فر، گزینه‌ای برای هر کس وجود دارد.

رستوران های دریایی لیسبون

4. گامبرینوس

رستوران «گامبرینوس» (Gambrinus) در قلب مرکز شهر لیسبون واقع شده است و از زمان افتتاح در دهه ۱۹۳۰ تا کنون توانسته بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ غذایی این شهر شود. نام اینجا را از قدیس حامی شهر، گرفته‌اند و طراحی داخلی‌اش شامل عناصر معمول یک رستوران با سالن غذاخوری اصلی چوبی می‌شود. غذاهای ویژه و خوشمزه گامبرینوس شامل صدف بخارپز یا سوپ صدف بوده و مهمانان می‌توانند آشپزهای رستوران را حین آماده سازی غذاهای شب تماشا کنند.

رستوران های دریایی لیسبون

5. فراده دوس ماریس

رستوران «فراده دوس ماریس» (Frade dos Mares) یک عضو جدید و جذاب منظره غذایی شهر لیسبون به شمار می‌رود. این رستوران با ترکیبی موفق از آشپزی پرتغالی، غذاهای دریایی و گیاهی، توانسته یک منوی متنوع مناسب تمامی ذائقه‌ها را فراهم کند. پس هر سلیقه غذایی که داشتید می‌توانید روی اینجا حساب کنید.

رستوران های دریایی لیسبون

6. ۱۰۰ مانیراس

تمام مواد اولیه‌ای که در غذاهای رستوران «۱۰۰ مانِیراس» (100 Maneiras) استفاده می‌شود از بازار محلی تهیه شده و همه وعده‌هایی که سفارش می‌دهید تازه و خوشمزه هستند. منوی پر تنوع و قابل توجه مانیراس طبق برنامه‌ای منظم تغییر می‌کند و مهمانان همواره با غذاهای ابداعی‌اش غافلگیر می‌شوند. این رستوران یک تجربه غذایی فوق‌العاده در محیطی شیک و آرام را برایتان گارانتی می‌کند.

رستوران های دریایی لیسبون

سفر به شهر رنگارنگ لیسبون در تورهای پرتغال

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}