یئومیجی، از بهترین باغ های گیاه شناسی آسیا در کره جنوبی

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/11/5
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

باغ گیاه‌شناسی یئومیجی در جزیره جیجو، از سال ۱۹۸۹ میلادی به روی عموم باز شد و مجموعه‌ای خیره‌کننده از پوشش گیاهی استوایی و نیمه حاره‌ای را به نمایش می‌گذارد.

تور اروپا

سفر به ژاپن با تورهای آژانس مسافرتی ایوار

باغ گیاه‌شناسی «یئومیجی» (Yeomiji) که در تفریحگاه «جونگ‌مون» (Jungmun) در کره جنوبی واقع شده، یکی از بهترین باغ‌های گیاه‌شناسی آسیا بوده و اتمسفر جنوبی بی‌همتایی دارد. این باغ سرپوشیده بیش از ۲۰۰۰ گیاه نادر استوایی و نیمه حاره‌ای را در باغ گل، باغ نیلوفر آبی، باغ جنگل، باغ میوه‌های نیمه حاره‌ای، باغ کاکتوس و ساکولنت و پلتفرم تماشایش به نمایش گذاشته است. باغ روباز هم شامل باغ بومی جیجو و باغ‌های بومی کره‌ای، ژاپنی، ایتالیایی و فرانسوی می‌شود. قطار گردشی که گنجایش ۶۰ نفر را دارد، بین باغ سرپوشیده و باغ روباز، مجموعه گردشگری جونگ‌مون و «آبشارهای چئون جی یئون» (Cheonjeyeon Falls) حرکت می‌کند. منظره واضح و زیبایی از «کوهستان هالاسان» (Hallasan Mountain) و ساحل و جزیره «مارادو» (Marado) را هم می‌توانید از پلتفرم تماشایی که در ۳۸ متری واقع شده، نظاره کنید. گردش در این باغ و اطراف آن تقریباً ۹۰ دقیقه زمان خواهد برد. ساعت کاری مجموعه از ۹ صبح الی ۱۸ عصر بوده ولی آخرین بلیت‌ها تا ساعت ۱۷:۳۰ فروخته می‌شوند. البته این ساعت در زمستان به ۱۷ تغییر می‌کند. اگر قبل یا بعد از گردش در باغ گیاه‌شناسی یئومیجی قصد بازدید از جاذبه‌های اطراف آن را هم داشتید، می‌توانید از نقاطی که در ادامه برایتان آورده‌ایم دیدن کنید.

باغ گیاه شناسی یئومیجی در جیجو

موزه خرس عروسکی

از خرس عروسکی مونالیزا گرفته تا خرس‌های شام آخر، در «موزه خرس عروسکی» (Teddy Bear Museum Jeju) چیزهای بامزه و بغل‌کردنی زیادی را می‌بینید. این جاذبه می‌تواند برای خانواده‌هایی که با کودکان خود سفر می‌کنند جای مناسبی باشد. پیشنهاد می‌کنیم با خودتان ذره‌بین هم به همراه ببرید تا بتوانید کوچک‌ترین خرس عروسکی جهان را که تقریباً ۴.۵۵ میلی‌متر قد دارد، تماشا کنید.

موزه خرس تدی در جیجو

آبشارهای چئونجیون

آبشار چئون جی یئون که به «حوضچه خدایان» هم شناخته می‌شود، از ۳ قسمت تشکیل شده است. در حوالی آبشار پوشش گیاهی چشم‌نوازی را خواهید دید که شامل برخی گیاهان نادر هم می‌شود. در شرق آبشار غاری وجود دارد که آب سرد از سقفش پایین ریخته و اولین آبشار را تشکیل می‌دهد. آب در حوضچه‌ای جمع شده و از آنجا دو یا چند بار به پایین ریخته که آبشارهای بعدی را می‌سازند و پس از آن به دریا می‌رسند. در دره چئونجیون، بازدیدکنندگان می‌توانند از «پل سئونیمجیو» (Seonimgyo bridge) هم دیدن کنند. به این پل لقب «پل هفت حوری» را هم داده‌اند. این سازه، آبشار چئون جی یئون را به مجموعه گردشگری جونگ‌مون پیوند می‌دهد.

آبشارهای چئونجیون در جیجو

موزه زنده

«موزه زنده» (Alive Museum) یکی از موزه‌های جذابی است که باید حتماً برای تهیه سلفی‌های به یاد ماندنی به آن سر بزنید. این موزه پر از خطاهای بصری [جالب است و حتی راهنماهایی برای هدایت شما در بهترین مسیر وجود دارند. چه در یک آتشفشان در حال فوران قدم بگذارید یا از لبه یک برج آویزان شوید، می‌توانید بارها و بارها کارهایی نزدیک به غیرممکن را انجام داده و در آن حالت عکس یادگاری بگیرید.

موزه زنده در جیجو

پارک ملی هالاسان

کوه هالاسان پر غرور از مرکز جزیره جیجو سر برافراشته و شاید جزو به یادماندنی‌ترین نقاط این منطقه محسوب شود. این کوه به خاطر ارزش زمین‌شناسی که دارد، در بین دانشمندان بسیار معروف است و محوطه اطراف آن در سال ۱۹۷۰ به یک پارک ملی تبدیل شد که از ۳۶۸ دهانه آتشفشانی پارازیتی به نام «ارِئوم» (Oreum) در اطراف کوه اصلی تشکیل می‌شود. هالاسان به خاطر اکوسیستم عمودی‌ گیاهی‌اش که حاصل تنوع دمایی در آن است، شهر زیادی داشته و بیش از ۱۸۰۰ گونه گیاهی و ۴۰۰۰ گونه حیوانی در آن شناسایی شده‌اند. برای اکتشاف در گنجینه‌های کوهستان، می‌توانید یکی از مسیرهای کوهپیمایی آن را دنبال کنید.پارک ملی هالاسان در جیجو


صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}