درباره هتل شناور آرکتیک بث در سوئد

آرزو اعظمی
  • آرزو اعظمی
  • 1396/11/3
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

به زودی قرار است جدیدترین هتل شناور کشور سوئد در سال 2018 افتتاح شود که یکی از بهترین نقاط برای تماشای شفق‌های قطبی به حساب می‌آید.

تور اروپا

لیست تور‌هایی که سوئد یکی از مقاصد آن‌هاست

اگر همیشه قصد داشتید به جایی سفر کنید که بتوانید پدیده‌ی زیبای شفق قطبی را از زاویه‌ای عالی تماشا کنید، هتل شناور «آرکتیک بث» (Arctic Bath Hotel) در سوئد، این امکان را برای شما به وجود می‌آورد. علاوه بر آن، می‌توانید از استخر و سونای ویژه‌ی این هتل نیز استفاده کنید و تجربه‌ی جدیدی در سفر به دست بیاورید. طراحی زیبا و امکانات این هتل باعث شده تا افراد زیادی چه در سوئد و چه در کشورهای دیگر، برای اتمام ساخت و آماده شدنش روزشماری کنند. سازندگان آن نیز وعده داده‌اند که احتمالاً تا پاییز سال 2018، این هتل زیبا آماده‌ی پذیرایی از مهمانان مشتاقش خواهد بود.هتل شناور سوئد

طراحان این هتل، همان طراحان خلاقی هستند که ایده‌ی «هتل درختی» (Treehotel) سوئد را نیز داده بودند. هتل آرکتیک بث، در طول تابستان بر روی «رودخانه‌ی لول» (Lule River) شناور است و در زمستان، روی سطح آب یخ زده‌ی این رودخانه قرار می‌گیرد. ویژگی اصلی این هتل، گرمابه‌ای است که درست در مرکز آن قرار دارد و مکان مناسبی برای لم دادن در آب‌های گرم آن در تابستان و زیر نور خورشید است. اگر خوش شانس باشید، شفق‌های قطبی را هم می‎توانید از همین نقطه مشاهده کنید. در فصل‌های دیگر، معمولاً دمای این بخش از 4 درجه بیشتر نمی‌شود و خیلی‌ها جرأت پریدن در آب نسبتاً خنک آن را ندارند. البته این موضوع هم راه حل دارد. اگر از طرفداران شنا در آب سرد نیستید، می‌توانید به یکی از سوناهای گرم و مطبوع این هتل بروید و در حمام بخار آن، خودتان را گرم کنید یا از کابین‌های گرم و دنج اطراف آن استفاده کنید که آن‌ها هم روی آب شناور هستند.هتل شناور آرکتیک بث

دیزاین داخلی کابین‌های این هتل، به زیباییِ طراحی «هتل درختی» سوئد است و در طراحی هر دوی آن‌ها از سبک «مینیمالیست اسکاندیناوی» استفاده شده است. این کابین‌ها از چوب ساخته شده‌اند و جداگانه داخل هر کدامشان، آتشدان مخصوص به خودتان را دارید که با سوزاندن چوب، تولید گرما می‌کنند. هتل درختی و آرکتیک بث، فاصله‌ی زیادی از هم ندارند و می‌توانید اقامتتان در سوئد را به دو شکل برنامه‌ریزی کنید و ماندن در 2 هتل غیرمعمولی که یکی روی آب شناور و آن یکی بالای درخت است را تجربه کنید.

هتل آرکتیک بث سوئد

گاهی تکه چوب‌های شناور در رودخانه‌ها، یکجا توقف می‌کنند و یک سد طبیعی را تشکیل می‌دهند. این موضوع باعث شده تا ایده‌ی ساخت هتل آرکتیک بث به ذهن طراحانش برسد. آن‌ها معتقدند که این هتل، نوعی یادآور و نمادی است که نشان می‌دهد نگهداری از جنگل‌ها، چقدر در پیشرفت آینده‌ی کشورشان تأثیر دارد. زمین 500 متر مربعی این هتل شناور شامل یک استخر مرکزی روباز (هم سرد و هم گرم)، رستوران، دوش حمام (هم در داخل و هم در هوای آزاد)، 2 رختکن، چندین سونا و اتاق‌های اسپا و ماساژ می‌شود. این هتل طبق استانداردهای زیست محیطی ساخته شده و طراحانش نهایت تلاش را کرده‌اند تا این بنا، کمترین تأثیر را بر روی محیط اطرافش داشته باشد و در عین حال، مسافران بتوانند آسمان پرستاره و شفق قطبی را از این هتل تماشا کنند.

آرکتیک بث سوئد

برای وارد شدن به هتل شناور آرکتیک بث، باید از یک راهروی چوبی عبور کنید. شاید بعد از شنیدن عبارت «هتل شناور»، این تصویر در ذهنتان نقش ببندد که با هر تکان یا قدم زدن افراد در آن، به شدت تکان می‎خورد و حتی از جایش هم حرکت می‌کند. باید بگوییم که از این لحاظ جای گرانی نیست؛ زیرا جای این هتل، کاملاً محکم است و وقت و بی‌وقت در آن تکان نمی‌خورید. با توجه به امکانات و موقعیت این هتل، پیش‌بینی می‌شود که مردم از آن استقبال بسیار خوبی کنند. ظاهراً ظرفیت خدمت رسانی به 12 نفر در این هتل وجود دارد؛ به همین دلیل قرار است بعد از آماده شدنش، از 6 ماه جلوتر رزرو اتاق در آن امکان‌پذیر باشد.

هتل شناور جدید سوئد

آرزو اعظمی آرزو اعظمی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}