بهترین رستوران های گرانادا با غذاهای متنوع

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/10/24
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شهر تاریخی گرانادا در کشور زیبا و دوست داشتنی اسپانیا، تنوع غذایی حیرت انگیزی را پیش روی بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

تور اروپا

سفر به شهر کوهپایه‌ای گرانادا در تورهای اسپانیا

گرانادا شهری غنی از فرهنگ و تاریخ است. تأثیر عرب‌ها روی این شهر فراموش نشدنی بوده و هر دو فرهنگ بومی و عربی را در غذاهای اینجا می‌توانید ببینید. تنوع فرهنگی ذکر شده در تجربه غذایی بازدیدکنندگان نقش بسیار مهمی داشته و از غذاهای مراکشی تا اسپانیایی، رستوران اقتصادی تا لوکس، گزینه‌های مختلفی را پیش رویشان می‌گذارد. در این مقاله شما را با ۱۰ رستوران برتر گرانادا آشنا می‌کنیم.

۱. ترا بار

«ترا بار» (Terra Bar) رستورانی مدرن است که نه تنها آشپزی بین‌المللی را به مشتریان ارائه کرده که میزبان نمایشگاه‌هایی برای حمایت از هنرمندان محلی و برخی رویدادها مانند شب سوشی تا برگرهای اعلا یا تبادل زبانی هم می‌شود. ترا بار در منطقه‌ای تاریخی و قدیمی واقع شده و به خیابان‌های مرکزی گرانادا هم نزدیک است. اگر به دنبال جایی برای به پایان بردن روز بعد از اکتشاف شهر هستید، می‌توانید روی اینجا حساب کنید. منوی رستوران اگرچه خیلی متنوع و وسیع نیست، اما غذاهایی بی‌همتا را به شما پیشنهاد می‌کند که شامل طعم‌های آسیایی، غذاهای سنتی اسپانیا و غیره شده و در آن‌ها اصالت و کیفیت خاصی به چشم می‌خورد. آشپزها همیشه از روغن زیتون بکر استفاده نموده و برای مهمانان گیاه‌خوار، خام‌خوار و حساس به گلوتن هم غذاهای ویژه‌ای دارند.

رستوران های گرانادا

۲. ال کلائوسترو

رستوران «اِل کلائوسترو» (El Claustro) به عنوان بخشی از هتل «پالاسیو د سانتا پائولا» (Palacio de Santa Paula) در ساختمانی تاریخی در مرکز گرانادا واقع شده و یک تجربه شام لوکس را در بنایی با معماری تماشایی به مشتریان پیشنهاد می‌کند. می‌توانید هم‌زمان شام از منظره حیاط قرن شانزدهمی یک صومعه هم لذت ببرید و از طیف وسیع غذاهای منو که از محصولات محلی شامل انبه، آووکادو و سایر مواد بومی تهیه می‌شوند سفارش داده و از آشپزی اندلسی با تأثیرات و پیچیدگی‌های مدرن، خاطره‌ای به یادماندنی رقم بزنید. این تجربه بسیار معنوی و آرامش‌بخش بوده و در قلب یک صومعه تاریخی اتفاق می‌افتد. البته نمی‌توان انکار کرد که قیمت‌ها کمی بالا هستند.

رستوران های گرانادا

۳. باغ‌های زورایا

باغ‌های «زورایا» (Zoraya) در قلب محله تاریخی «البایسین» (Albaicin) واقع شده که خیلی از «میرادور د سان نیکولاس» (Mirador de San Nicolás) دور نیست. اینجا با خیابان‌های باریک و خانه‌های زیبای روی تپه‌های مشرف به الحمرا احاطه شده و محوطه داخل آن خود به تنهایی یکی از دلایل مهم سر زدن به این رستوران است. منوی استاندارد باغ‌های «زورایا» شامل یک اجرای فلامنکو هم می‌شود و در بین غذاها از گوشت فرآوری‌شده با پنیر بز یا کباب‌های خوش‌طعم ایبریایی و دسرهای گوناگون پیدا خواهید کرد.

رستوران های گرانادا

۴. سین مونتادیتوس

شاید «سیِن مونتادیتوس» (Cien Montaditos) خیلی هم در گرانادا بی‌همتا نباشد، اما باز به هر حال باید حتماً از آن دیدن کرد. این رستوران در ساندویچ‌های محبوب اسپانیایی یا «بوکادیوس» (bocadillos) مهارت ویژه‌ای داشته و طیف وسیعی از مدل‌های مختلف این ساندویچ را به مشتریان عرضه می‌کند. اندازه‌ این لقمه‌ها کمک می‌کند که خیلی نگران کالری مصرفی خودتان نباشید و از آن‌ها لذت ببرید. توصیه می‌کنیم تعداد زیادی از مدل‌های مختلف این ساندویچ‌ها را سفارش دهید تا به خوبی با این خوراکی محبوب بومی آشنا شوید. اگر بعد از خوردن آن‌ها هنوز هم جا داشتید، از سالاد و چیپسی که کنار منو وجود دارد یا از نوشیدنی‌های گوناگون هم سفارش دهید.

رستوران های گرانادا

۵. بودگاس اسپادافور

رستوران «بودگاس اسپادافور» (Bodegas Espadafor) در حوالی «ویا کولون» (Via Colón) قرار داشته و به سال ۱۹۱۰ میلادی تعلق دارد. دیوارهای این رستوران با مجموعه‌ای از پوسترهای قدیمی پوشیده شده و حال و هوای آن اصالت روزگاران قدیم را منعکس می‌کند. تاپاس‌های اینجا رایگان بوده و تنوع انتخاب‌ها برای شام زیاد خواهد بود. مردم محلی و گردشگران به یک اندازه از این رستوران استقبال می‌کنند؛ پس توصیه می‌کنیم برای آن که صندلی گیرتان بیاید قبل از ساعت‌های شلوغی بروید. منو شامل غذاهای اصیل ساده و محبوب اسپانیایی می‌شود و البته غذاهای دریایی از سالاد اختاپوس تا میگو هم برای علاقه‌مندان وجود دارد.

رستوران های گرانادا

۶. روتا دل آزافران

رستوران «روتا دل آزافران» (Ruta del Azafrán) در پایین الحمرا واقع شده و برای مسافرانی که به تاریخش علاقه دارند جای ایده‌آلی محسوب می‌شود. تمام غذاها توسط یک تیم کاملاً مجهز در آشپزخانه درست می‌شوند و ترکیبی از فرهنگ‌ها شامل غذاهای عربی و بین‌المللی را به همراه غذاهای اصیل اندلسی در آن پیدا می‌کنید. غذاهای معروف اینجا شامل جوجه، بره، استیک و غیره هستند. این رستوران بسته به درخواست مشتریان برای گروه یا افراد غذاهای حلال هم ارائه می‌کند و کسانی که رژیم گیاه‌خواری دارند می‌توانند روی آن حساب کنند. در اینجا برای هر کسی چیزی وجود دارد.

رستوران های گرانادا

۷. بار آویلا

«بار آویلا» (Bar Avila) یک تاپاس بار سنتی خانوادگی است که از سال ۱۹۶۷ آغاز به کار کرد و شاید بتوان ادعا کرد که به بهترین نحو فرهنگ اسپانیایی را منعکس می‌کند. این رستوران در مرکز شهر بوده و منوی فوق‌العاده‌ای دارد. اینجا همیشه پر از مردمی است که از دکوراسیون مینیمالش ناراحت نیستند. بار آویلا افسونی دوستانه داشته و محیطی آرام و راحت را برای مشتریانش فراهم می‌کند. اگر به دنبال جایی کوچک، دوستانه و بسیار اسپانیایی بودید، اینجا را از دست ندهید.

رستوران های گرانادا

۸. بیگیز

«بیگیز» (Biggies) برای یک صبحانه دلچسب جایی عالی است و به خاطر تاپاس‌هایش محلی‌ها هم آن را بسیار توصیه می‌کنند. چه دنبال جایی برای نوشیدن یک فنجان قهوه باشید یا بخواهید در رستوران آرام و عالی چند ساعتی را سپری کنید، می‌توانید روی بیگیز حساب کرده و از محیط کاملاً بومی آن لذت ببرید. البته اینجا هیچ شباهتی به آن رستوران‌های معروف و لوکس ندارد.

رستوران های گرانادا

۹. لا استریا د الویرا

این رستوران خانوادگی در منطقه البایسین گرانادا، کرپ، پن‌کیک و سایر خوراکی‌های شیرین و خوشمزه تازه روز را به مشتریان ارائه می‌کند. البته غذاهای سالم مدیترانه‌ای هم در منوی اینجا می‌بینید. منوی اسپانیایی معمول رستوران شامل سالادهای سنتی، املت اسپانیایی و «پائِیا» می‌شود. ارزش‌های محلی و اهمیتی که برای پرهیز از فست فود وجود دارد، رستوران «لا استریا د الویرا» (La Estrella de Elvira) را جایی عالی برای تجربه غذای سنتی اسپانیا در گوشه‌ای کوچک از گرانادا کرده است. در منوی اینجا هم گزینه‌هایی برای گیاه‌خواران و خام‌خواران به چشم می‌خورد.

رستوران های گرانادا

۱۰. تاخینه الویرا

رستوران «تاخینه الویرا» (Tajine Elvira) بهترین غذاهای مراکشی ارزان را در گرانادا به مشتریان ارائه می‌کند. این رستوران تأثیرات عربی این شهر را به خوبی منعکس کرده و منویش شامل غذاهای سنتی مراکش از «کوس‌کوس» گرفته تا «تاگین» می‌شود. البته چای سنتی فراموش نشدنی و شیرینی‌های این کشور را هم می‌توانید در تاخینه الویرا امتحان کنید. اگر به دنبال رستورانی با حال و هوای دوستانه، غذاهای خانگی و محیطی راحت و خودمانی می‌گردید، می‌توانید به بهترین نحو از غذاهای این رستوران لذت ببرید.

رستوران های گرانادا

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}