بلندترین هتل های جهان را بشناسید

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/7/19
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

در زمینه مرتفع‌ترین هتل‌های جهان، امارات متحده عرب صدر فهرست را به خود اختصاص می‌دهد و پس از آن برخی کشورهای آسیایی و خاورمیانه‌ای دیگر هم به چشم می‌خورند.

تور اروپا

هتل‌های بسیار مجلل و باابهت تنها جایی شیک برای اقامت شما نیستند، آن‌ها نقطه‌های برجسته‌ای از افق شهری را هم می‌سازند و گردشگرانی که توان پرداخت هزینه‌های بالای این همه امکانات لوکس را داشته باشند به خود جذب می‌کنند و سایرین با نگاهشان آن‌ها را دنبال خواهند کرد. بسیاری از مواردی که در زیر می‌بینید، در صنعت هتل‌داری به ارتفاعاتی باورنکردنی رسیده‌اند و به نظر می‌رسد محدوده‌شان مدام در حال بالا و بالاتر رفتن است. این هتل‌ها مناظری خیره‌کننده از زاویه دید پرنده را به مهمانان پیشنهاد می‌کنند.

کالینان ساوث تاور در چین

همانطور که می‌دانید، هنگ کنگ شهری است که در دنیا به خاطر برج‌های سر به فلک کشیده‌اش شهرت دارد و جای تعجب نیست که دهمین هتل این فهرست باشد. اگر چه بیشتر این ناحیه مسکونی است، اما قسمت هتل «کالینان ساوث تاور» (Cullinan South Tower) دهمین هتل بلند دنیا با ۶۸ طبقه و ۲۷۱ متر در آسمان رتبه‌بندی شده است.

بلندترین هتل های دنیا

هتل و برج بین المللی ترامپ اوشن کلاب در پاناما

در سال ۲۰۱۱، «ترامپ اوشن کلاب» (Trump Ocean Club) با ۷۰ طبقه در آسمان، به عنوان بلندترین ساختمان پاناما سیتی شناخته شد. جدای از اتاق‌های هتل، خود ساختمان از سوئیت‌های خصوصی، یک کازینو و مرکز خرید تشکیل شده است. هتل و برج بین‌المللی ترامپ اوشن کلاب، به خاطر کپی کردن دیزاین برج‌العرب دبی محکوم شد که خود آن هم در این فهرست حضور دارد.

بلندترین هتل های دنیا

میلنیوم پلازا در امارات

«میلنیوم پلازا» (Millennium Plaza) اولین هتل دبی است که جزو ۱۰ هتل بلند جهان خواهید دید. این هتل در قلب دبی واقع شده و از سال ۲۰۱۱ از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در اینجا اتاق‌هایی لوکس و امکاناتی فوق‌العاده در اختیارتان هستند که در ۶۶ طبقه پراکنده شده‌اند. این برج حدود ۳۰۰ متر ارتفاع دارد.

بلندترین هتل های دنیا

ماریوت هتل ووکسی مایوئه در چین

«ووکسی» (Wuxi) شهری در سواحل شرقی چین است و یکی از سریع‌ترین متروپولیس‌های جهان به شمار می‌رود. این شهر در افق خیره‌کننده خود، ساختمانی ۶۸ طبقه به ارتفاع ۳۰۳ متر را در بر گرفته است که «ماریوت هتل ووکسی مایوئه سیتی» (Wuxi Maoye City Marriott Hotel) در آن قرار دارد. ساخت هتل بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴ اتفاق افتاد و زمانی که به پایان رسید، به یکی از بلند‌ترین برج‌های شهر تبدیل شد.

برج بایوکه ۲ در تایلند

«برج بایوکه ۲» (Baiyoke Tower II) هتلی ۸۴ طبقه است که در بانکوک قرار دارد. این هتل توانسته عنوان بلندترین ساختمان کشور را به خود اختصاص دهد. سکوی تماشای گردان آن مناظری پانورامیک و خیره کننده را از طبقه آخر به مهمانان هدیه می‌کند. فاز اصلی ساخت این هتل در سال ۱۹۹۷ انجام شد و آتن را در سال ۱۹۹۹ به آن اضافه کردند که در نهایت ارتفاعش را به ۳۲۸ متر رساند. به طور کل از همان سال هتل را مورد بهره‌برداری قرار دادند و در آن زمان بلندترین هتل جنوب شرق آسیا نیز به شمار می‌رفت.بلندترین هتل های دنیا

هتل برج های جومیرا در امارات

«هتل برج‌های جومیرا امارات» (Jumeirah Emirates Towers Hotel) با ۵۶ طبقه‌اش در شهر دبی واقع شده است. این هتل ۴۰ سوئیت لوکس دارد و توسط گروه بین‌المللی جومیرا اداره می‌شود. این هتل در بین پنجاه هتل مرتفع دنیا دسته بندی شده است.

بلندترین هتل های دنیا

برج العرب در امارات

هزینه ساخت برج معروف دبی، یعنی برج العرب، حدود ۱ بیلیون دلار بود. ساخت این برج را در سال ۱۹۹۴ آغاز کرده و در سال ۱۹۹۹ به پایان رساندند. شکل ظاهری آن به یک کشتی شبیه است. در پشت بام این ساختمان یک هلی پد برای فرود هلیکوپتر در نظر گرفته‌اند و مناظری خیره کننده را هم به مهمانان پیشنهاد می‌کند. این ساختمان ۲۸ طبقه دوبل هم دارد که ۲۰۲ سوئیت را در بر گرفته‌اند.

بلندترین هتل های دنیا

رز ریحان در امارات

«رز ریحان» (Rose Rayhaan) ساختمانی ۷۲ طبقه در خیابان «شیخ زیاد» (Sheikh Zayad) است. این برج، سومین هتل بلند جهان بوده و به خاطر شکوه و لوکس بودنش شهرت دارد. این هتل نوشیدنی الکلی به مهمانان ارائه نمی‌کند و به شیوه‌ای طراحی شده که به گل رز شباهت داشته باشد. برای ساخت آن حدود ۱۸۰ میلیون دلار هزینه شد و توسعه دهنده آن «گروه سرمایه گذاری بین‌المللی بنیان» بود. در اینجا ۴۸۲ اتاق، سوئیت و پنت هاوس وجود دارد. رز ریحان به طور رسمی از دسامبر سال ۲۰۰۹ پذیرای مهمانان شد و دکوری مدرن و خدمات تفریحی مختلف را در اختیارشان می‌گذارد.

بلندترین هتل های دنیا

هتل چهار فصل کوالالامپور

ساخت «هتل چهار فصل» (Four Seasons Place) اگر چه هنوز به طور رسمی به پایان نرسیده است، اما به زودی جایگاه دومین هتل بلند جهان را از آن خود خواهد کرد. این هتل در نزدیکی برج‌های دوقلوی پتروناس واقع شده و به راحتی می‌تواند شهرت خود را رقم بزند. این برج نه تنها اتاق‌های هتل که واحد‌های مسکونی خصوصی و فضای تجاری هم دارد. این هتل اولین شعبه از این برند در آسیای جنوب شرقی است.

بلندترین هتل های دنیا

جی دابلیو ماریوت مارکیس دبی تاورز در امارات

«جی دابلیو ماریوت مارکیس دبی تاورز» (JW Marriott Marquis Dubai Towers) بلندترین هتل جهان است و ۷۷ طبقه دارد. این هتل اقامتگاه‌هایی را به مهمانان پیشنهاد می‌کند که ۱/۸ بیلیون دلار ارزش دارند و ۱۶۰۸ اتاق برای انتخاب پیش رویشان می‌گذارد. این برج‌ها به صورت قرینه ساخته شده‌اند و منظره خوبی از خلیج تجاری برج خلیفه و دریا دارند. پودیومِ برج‌ها خودش از فضاهای عمومی شامل قسمتی برای رستوران‌ها و فضاهای کاربردی تشکیل شده است. ساخت این هتل در سال ۲۰۱۲ به پایان رسید.

بلندترین هتل های دنیا

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}