بهترین هتل های فرهنگی دبی

    صبا صفری
    • صبا صفری
    • 1397/7/30
    • 0 دیدگاه
    {{selectedRate}}

    اگر جزو کسانی باشید که در سفرتان به دبی جاذبه‌های فرهنگی را ترجیح می‌دهید، بهترین هتل‌ها را در این زمینه به شما معرفی خواهیم کرد.

    تور اروپا

    دبی اکنون به لحاظ معماری و صنعتی شدن، یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌رود. گردشگران همیشه از دیدن شگفتی‌های خیره کننده‌ای که می‌بینند حیرت زده می‌شوند. این جاذبه‌ها معمولاً ساختمان‌های مدرن و سازه‌ها یا مؤسسات قدیمی هستند که تاریخ طولانی این شهر را که روزی یک صحرای بی‌حاصل بود به نمایش می‌گذارند. بین ماجراجویی‌هایتان، حتماً نیاز دارید که اقامتگاهی راحت و مناسب هم داشته باشید تا خستگی این گردش‌ها را از تن بیرون کنید. در این راهنما به معرفی ۱۰ هتل فرهنگی دبی پرداخته‌ایم.

    هتل رافلز

    «رافلز» (Raffles) در قلب شهر دبی واقع شده و افسون و کاریزمای خود را با سبک‌های آسیایی و عناصری مصری ترکیب کرده تا طراحی داخلی شیک و باشکوهی را برای مهمانانش فراهم کند. این هتل بیش از ۲۵۰ اتاق بزرگ داشته و اتاق‌های استانداردش با انواع امکانات مجلل و بالکون، به آن‌ها اجازه خواهد داد تا از مناظر دیدنی اطراف نهایت لذت را ببرند. در رافلز با مهمانان مانند اعضای خاندان سلطنتی برخورد شده و آن‌ها این امکان را دارند که در راحتی یک اسپای منحصر به فرد و اتاق‌های ریلکسیشن تجدید قوا کنند.

    هتل های دبی

    هتل ساحلی جومیرا

    هتل ساحلی «جومیرا» (Jumeirah) بهشتی غیر قابل اغماض است که با سازه موج مانندی که به خلیج فارس اشراف دارد، مهمانان زیادی را به خود جلب می‌کند. می‌توانید در یکی از ۶۱۸ اتاقی که طراحی داخلی بی‌همتایی با منظره تماشایی خلیج دارند اقامت کنید. از خدمات دقیق و عالی گرفته تا تنوعی از رستوران‌های فوق‌العاده که قوه چشایی هر کسی را شگفت زده می‌کنند، هتل جومیرا یک بلیط یک طرفه به بهشت محسوب می‌شود. مرکز غواصی نوآورانه «پاویلیون» (Pavilion) شانس امتحان کردن غواصی و تجربه دنیای زیر دریا را به مهمانان داده و حتی می‌توانید تحت نظر مربیان رسمی دوره ببینید. چه یک آماتور باشید یا یک حرفه‌ای، مطمئن باشید چیزی برای سرگرمی پیدا خواهید کرد.

    هتل های دبی

    موون پیک هتل

    سفرهای ابن بطوطه در قرن چهاردهم، تأثیرات شدیدی روی دکوراسیون هتل «موون پیک» (Movenpick) داشته است. سوئیت‌های با این تم، معماری خیره کننده و امکانات حیرت آور اینجا تجربه اقامتتان را بهبود داده و می‌توانید در یکی از هشت رستوران باشکوهش که غذاهایی از سرتاسر جهان را ارائه می‌کنند شام بخورید. سالن‌های ریلکس و آرام هم خستگی گردش را از تنتان در می‌آورند. اگر باید حین سفر حتماً مراقب هیکلتان باشید، می‌توانید از باشگاه دولوکس با امکانات ورزشی مدرن استفاده کنید. هتل موون پیک ساختمانی معاصر با اشارات سنتی است.

    هتل های دبی

    آرت هتل ایکس وی ای

    «آرت هتل ایکس وی ای» (XVA Art Hotel) به دور یک حیاط ساخته شده و دنیایی قدیمی و آرام به دور از اتمسفر شلوغ شهر است که شما را به قسمت تاریخی‌تر دبی می‌برد. این اقامتگاه، با طراحی داخلی سنتی و عناصر روستایی که هر اتاق را کامل می‌کنند، برای تجربه‌های خصوصی و آرام در آمبیانس صلح آمیز ایده آل بوده و اگر دنبال شامی رمانتیک هم بودید، می‌توانید روی دو رستوران آن با غذاهای متنوع خاورمیانه‌ای حساب کنید. آرت هتل با دکور زیبایی که عصاره محله‌های «باستاکیا» (Bastakia) را به نمایش می‌گذارد، حس و حالی شبیه به خانه، در کشوری غریبه را به مهمانان می‌دهد.هتل های دبی

    کامفرت این

    «کامفرت این» (Comfort Inn) در خیابان «ال ریجا» (Al Rigga) در مرکز شهر دیرا واقع شده و تا فرودگاه تنها پنج دقیقه با ماشین فاصله دارد. در این هتل طیفی از گزینه‌های غذایی باورنکردنی شامل غذاهای سنتی بومی و بین‌المللی به مشتریان به شیوه‌ای باشکوه ارائه شده و برای شرایط خاص هم می‌توانید از سالن‌های ضیافت منحصر به فرد آن بهره‌مند شوید. با خدمات مؤثر و دقیق نگهداری از بچه، والدین می‌توانند از اوقات خود به بهترین نحو استفاده کنند و دیگر نگران هیچ چیز نباشند. اگر به کمک نیاز داشته باشید، مسئول راهنمای هتل تورهای روزانه هیجان انگیزی برایتان ترتیب می‌دهد که تجربه‌ای به یادماندنی را برای کل خانواده رقم می‌زنند.

    هتل های دبی

    اوا دبی دیرا هتل

    «اوا دبی دیرا هتل» (EWA Dubai Deira Hotel) با فضایی عالی و افسونی خاص، برای مسافرانی که برای مقاصد کاری یا تفریحی به سراغ دبی آمده‌اند اقامتی دلچسب را رقم می‌زند. این هتل سه ستاره موقعیت خوبی در ناحیه «البحارا» (Al Bahara) داشته و انبوهی از جاذبه‌های هیجان انگیز یا تاریخی مانند بازار طلا یا ادویه، دهکده میراث، موزه‌ها و محله باستاکیا را می‌توانید در حوالی‌اش پیدا کنید. برای صبحانه می‌توانید از بوفه وسوسه انگیز آن بهره‌مند شوید.

    هتل های دبی

    آتلانتیس، پالم هتل

    «آتلانتیس» (Atlantis) اقامتگاهی باشکوه در دبی است که در «پالم» (The Palm) جزیره‌ای مصنوعی با شهرت جهانی واقع شده و هر کسی که این موقعیت را داشته در این هتل لوکس اقامت کند هرگز تجربه‌اش را از یاد نخواهد برد. از همان بدو ورود، می‌توانید در اتمسفر مجلل هتل غرق شده و از امکانات وسوسه انگیز و هیجانات مختلفش بهره‌مند شوید. از میان جاذبه‌های اینجا می‌توانیم از یک پارک آبی سرزنده و یک زیستگاه دریایی آرام نام ببریم. می‌توانید در سواحل زیبای اینجا کمی برنزه شوید و سپس از خود با بهترین غذاهای خوشمزه پذیرایی کنید. در صورت نیاز به امکانات بیشتر به سراغ اسپای هتل رفته و دردها و مشکلات عضلانی خود را برطرف کنید.

    هتل های دبی

    گروونر هاوس

    «گروونر هاوس» (Grosvenor House) به خاطر دو برج ۴۵ طبقه معروفش شهرت داشته و بیش از ۷۴۰ اتاق، سوئیت و آپارتمان با مجموعه لوکسی از تخت‌ها را به مهمانان پیشنهاد می‌کند. این اقامتگاه از تمام نقاط برجسته گردشگری شامل ساحل، زمین‌های گلف، مراکز خرید و اینترنت سیتی فاصله بسیار اندکی داشته و همواره با دنیایی از شکوه و جلال آماده پذیرایی از مهمانان خود است.

    هتل های دبی

    برج العرب

    برج العرب منحصر به فرد، برای کسانی که به اقامتگاهی درجه یک با بالاترین استانداردهای جهانی نیاز دارند ایده آل است. این برج نمادی از دبی مدرن بوده و سازه خارق‌العاده‌اش خدماتی عالی و امکاناتی منحصر به فرد را در اختیار مهمانان می‌گذارد. این هتل با انواع حیرت انگیزی از غذاهای مختلف، پذیرش اختصاصی در هر طبقه و بارانی از خدمات لوکس دیگر، تجربه‌ای باورنکردنی را برایتان خواهد ساخت.

    هتل های دبی

    هتل آپارتمان های پرل مارینا

    «پرل مارینا» (Pearl Marina) ایده‌ای نسبتاً نوپا را در خاورمیانه مطرح کرده که به خانواده‌ها موقعیت اجاره بوتیک آپارتمان به جای اتاق‌ هتل را می‌دهد. البته به همان اندازه محیطی امن و آسوده برایتان فراهم می‌شود. تمام این امکانات با قسمت غذاخوری، یک آشپزخانه مدرن، اتاق خواب‌های بزرگ و حمام و توالت اختصاصی کامل می‌شوند. با وجود این امکانات می‌توانید با هر سرعتی که دوست دارید اقامتتان را جلو ببرید.

    صبا صفری صبا صفری
    {{selectedRate}}
    زوریخ، لوگانو

    تور زوریخ و لوگانو

    • 8 روز
    • هتل 4 و 5 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    1,890
    پاریس

    تور پاریس

    • 8 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    49,900,000
    2,390
    کاپادوکیا، استانبول

    تور استانبول و کاپادوکیا

    • 7 روز
    • هتل 5 و 4 ستاره
    • ترکیش
    قیمت از
    59,900,000

    بنر تورهای تابستان

    {{totalCount}} دیدگاه

    {{nameError}}
    {{emailError}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessageError}}
    {{responseMessage.text}}