۷ مورد از بهترین موزه های لوسرن

نیلوفر عباسیان
  • نیلوفر عباسیان
  • 1397/7/30
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

لوسرن را می‌توانید شهری با جذاب‌ترین مجموعه‌های هنری جهان تصور کنید که برای هر سلیقه و علاقه‌مندی موزه‌ای در آن یافت می‌شود.

تور اروپا

موزه‌ی هیجان‌انگیز و تعاملی حمل و نقل برای هر کسی می‌تواند جالب باشد و بازدید از کلکسیون روزنگارت عاشقان هنر را غرق لذت خواهد کرد. در این مطلب تعدادی از دیدنی‌ترین موزه‌ها، گالری‌ها و نمایشگاه‌های لوسرن سوئیس را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. کلکسیون روزنگارت

کلکسیون شخصی «زیگفرید» (Siegfried) و «آنجلا روزنگارت» (Angela Rosengart) به یکی از گالری‌های سرآمد در زمینه‌ی هنر مدرن کلاسیک تبدیل شده است. «کلکسیون روزنگارت» (Rosengart Collection) مجموعه‌ای خیره‌کننده از بیش از بیست مشاهیر قرن اخیر همچون «مودیلیانی» (Modigliani)، «سزان» (Cézanne)، «ماتیس» (Matisse)، «رنوآر» (Renoir) و «دوفی» (Dufy) را شامل می‌شود. از بخش‌های مهم این گالری نمایش آثاری از پیکاسو و «پائول کله» (Paul Klee) است که دیدن آن حتماً توصیه می‌شود.

بهترین موزه های لوسرن

۲. موزه بل پارک

«موزه بل پارک» (Museum Bellpark) در سمت غربی شهر و در یک عمارت قرن نوزدهمی واقع شده است و اصالت این موزه بیننده را مبهوت خود می‌کند. نمایشگاه عکاسی در کنار اشیایی از گذشته‌ی غنی سوئیس در این موزه رؤیت می‌شود. نمایشگاه‌های موقت گرایش‌های هنری روز سوئیس را نمایش می‌دهند و این موجب می‌شود موزه به جایی برای کاوش در گذشته، حال و آینده‌ی هنری این کشور تبدیل شود.

بهترین موزه های لوسرن

۳. موزه هانس ارنی

یک ضرب‌المثل یونانی می‌گوید: «همه چیز در جریان است». «هانس ارنی» (Hans Erni) این قاعده را سرلوحه‌ی کار خود قرار داد و در همه‌ی زوایای این موزه می‌توان آن را مشاهده کرد. نمایشگاه‌های موقتی اغلب این موزه را تشکیل می‌دهند و تبدیل به پاتوق هنرمندان معاصر سوئیس و سراسر جهان شده است. موقت و گذرا بودن نمایشگاه‌های موزه هانس ارنی این ویژگی شگفت‌انگیز را به آن می‌بخشد که افراد هیچوقت دو بازدید کاملاً یکسان از آن نخواهند داشت.

بهترین موزه های لوسرن

۴. گالری اورس مایله

«گالری اورس مایله» (Galerie Urs Meile) مرکز گردآوری همه‌ی انواع هنر معاصر است و از عجایب دنیای هنر معاصر محسوب می‌شود. در این گالری نقاشی و مجسمه‌‌سازی سنتی با دیگر انواع مانند عکاسی، چیدمان و ویدئو در کنارهم قرار می‌گیرد و یکی از اعجاب‌انگیزترین مراکز هنر معاصر را پدید می‌آورد. یک شعبه از این گالری در پکن فعالیت می‌کند و تبدیل به مکانی برای رویارویی هنر غربی و ابداعات چینی شده است.

بهترین موزه های لوسرن

۵. کونست پاویلون

اگر چه زمان زیادی از عمر «کونست پاویلون» (Kunstpavillon) نمی‌گذرد اما به عنوان جایی برای نمایش‌های هنری، آزمایش، مباحثه و نوآوری در جهان شناخته شده است. در این پاویون هنر، آینده‌دارترین هنرمندان جوان سوئیس معرفی می‌شوند و عصری جدید در رشد هنری را نوید می‌بخشد.

بهترین موزه های لوسرن

۶. موزه حمل و نقل سوئیس

«موزه حمل و نقل سوئیس» (Swiss Museum of Transport) نگاهی جالب و تعاملی به توسعه‌ی حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، آبی و فضایی فراهم می‌کند. بیش از ۳۰۰۰ شی‌ء، شبیه‌ساز و ابزار چندرسانه‌ای در این موزه به مساحت ۲۰,۰۰۰ مترمربع وجود دارد. موزه حمل و نقل در سال ۱۹۵۹ بازگشایی شده و امروز پربازدیدترین موزه سوئیس شناخته می‌شود. این موزه مکان مناسبی برای گردش خانوادگی است و انواع ماشین‌ها، قایق‌ها، قطارها و هواپیماها را می‌توانید در آن تماشا کنید.

بهترین موزه های لوسرن

۷. موزه ریچارد واگنر

«ریچارد واگنر» (Richard Wagner) یکی از مشهورترین آهنگسازان تاریخ موسیقی به شمار می‌آید. او به مدت شش سال تصمیم گرفت در کنار دریاچه لوسرن زندگی و کار کند. خانه‌ی ویلایی که واگنر تعدادی از آثارش را در آن خلق کرد امروزه تبدیل به موزه شده و عکس‌ها، نقاشی‌ها و مجموعه‌ای ارزشمند از جوایز و نوشته‌های او را شامل می‌شود که زندگی و کار این هنرمند را نشان می‌دهند. در مرکز توجه این کلکسیون پیانوی بزرگ «ارارد» (Erard) وجود دارد که واگنر با آن اثر «خوانندگان استاد نورنبرگ» (The Mastersingers of Nuremberg) را تکمیل کرد و در کنسرت‌ها هنوز از این پیانو استفاده می‌شود.

بهترین موزه های لوسرن

نیلوفر عباسیان نیلوفر عباسیان
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}