منحصر به فردترین هتل های بارسلون

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/7/18
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

برخی مسافران ترجیح می‌دهند هتلی بی‌همتا را برای اقامت خود انتخاب کنند تا خاطرات به یادماندنی‌شان کامل شود.

تور اروپا

شهری به جذابیت، چند فرهنگی و خلاقیت بارسلون، همیشه اقامتگاه‌های شگفت‌انگیزی برای تعطیلات مسافران در نظر دارد. چه دنبال هتلی برای ریخت و پاش‌های پر زرق و برق باشید یا با بودجه‌ای محدود به دیدن این شهر آمده باشید ولی نمی‌خواهید شیک بودن و استایلتان را فراموش کنید، در این راهنما برخی از بی‌همتاترین اقامتگاه‌های بارسلون را معرفی خواهیم کرد که به کارتان خواهد آمد.

سوهو هاوس

زیبایی «سوهو هاوس» (Soho House) آن است که در هر شعبه‌اش در نواحی مختلف جهان که اقامت داشته باشید با طراحی داخلی شیک و حال و هوایی پر انرژی روبرو می‌شوید اما با این حال هر کدام از شعبات هویت منحصر به فرد خود را دارند. سوهو هاوس بارسلون هنر و معماری شهر را منعکس می‌کند و توسط یکی از دیزاینرهای برجسته اسپانیا طراحی شده است. این هتل روبروی «پورت ول» (Port Vell) قرار داشته و کلوب آن به سرعت به یکی از محبوب‌ترین نقاط شهر برای معاشرت تبدیل شده است.

هتل های بارسلون

کازا بونای

«کازا بونای» (Casa Bonay) نژاد جدیدی از هتل‌های بارسلون را معرفی می‌کند و با شرکت‌های بومی همکار شده تا به مهمانان بارسلون بهترین امکانات ممکن را زیر یک سقف پیشکش کند. می‌توانید در اینجا از قهوه تازه «سیتنز کافی کورنر» (Satan’s Coffee Corner) که توسط یک کافه معروف در محله گوتیک اداره می‌شود لذت ببرید یا روزتان را با آبمیوه‌های تازه «مادر» (Mother) آغاز کنید. برای شام پیشنهاد می‌کنیم حتماً به سراغ تراس پشت بام بروید. همچنین یک کتاب فروشی کوچک هم داخل هتل وجود دارد و حتی می‌توانید در این عمارت بازسازی شده قرن نوزدهمی یک فروشگاه تی‌شرت دیزاین شده هم پیدا کنید. اتاق‌ها مینیمال و پر از هویت هستند و زمین‌های موزایک‌ کاری شده زیبا حس و حال دهه‌های گذشته را القا می‌کنند.

هتل های بارسلون

کازا کامپر

«کازا کامپر» (Casa Camper) یکی از تنها دو شعبه این برند در جهان است و همتای دیگرش در برلین قرار دارد. این هتل بارسلونی، حاصل ایده‌ی باز کردن یک هتل توسط برند معروف کفش اسپانیایی به نام کامپر بود. البته لازم نیست حتماً نام این برند را شنیده باشید تا این هتل جذاب و نو را پیدا کنید. کازا کامپر تنها چند متر با «MACBA» یا همان پارک اسکیت موزه هنر معاصر شهر فاصله دارد و می‌توانید آن را در مرکز یکی از سرزنده‌ترین و پویاترین محله‌های بارسلون یعنی «ال راوال» (El Raval) ببینید. این هتل با رویکرد دیزاینری و آگاهی به سازگاری با محیط‌زیست، اتاق‌هایی شیک و مینیمال را برای مهمانان خود در نظر گرفته است.

هتل های بارسلون

هتل برومل

«هتل برومل» (Brummel) یکی از تنها بوتیک‌ هتل‌های محله رو به رشد و توسعه «پوبله سک» (Poble Sec) است و برای تمام کسانی که دوست دارند از مسیرهای معمول گردشگری فاصله بگیرند بسیار پیشنهاد می‌شود. این هتل در یک عمارت قرن نوزدهمی تغییر کاربری یافته واقع شده و تنها ۲۰ اتاق برای میزبانی از مهمانان دارد که بیشتر شاید حس یک هتل تخت و صبحانه را بدهد. دکور اینجا به سبک معاصر بوده و جذابیت و رنگ‌آمیزی گیرایی دارد. یک استخر هم در پشت بام آن خواهید یافت و اگر از علاقه‌مندان یوگا باشید می‌توانید به سراغ استودیوی یوگا بروید. از اینجا می‌توانید به سادگی به غذاخوری‌های مد روز زیادی رفته یا یک تاپاس بار خوب پیدا کنید. این هتل برای شکم‌گردان توصیه می‌شود.

هتل های بارسلون

هتل W بارسلونا

احتمالاً معروف‌ترین هتل بارسلون، به لطف دیزاین برجسته‌اش که با غرور خاصی در لبه اسکله شهر واقع شده، «هتل W» است که یکی از منحصر به فردترین اقامتگاه‌های بارسلون نیز به شمار می‌آید. اگر اقامت در اینجا برای کیف پولتان راحت نبود، کافی است که منظره شگفت‌انگیز دریای مدیترانه و طلوع خورشید در افق را به هنگام بیداری صبح به یاد بیاورید. طراحی داخلی این هتل بی‌همتا و جذاب بوده و مبلمانی فوتوریستی دارد که هم شیک و هم جالب توجه هستند.

هتل های بارسلون

هتل نری

چیزی که «هتل نری» (Hotel Neri) را به اقامتگاهی بی‌همتا و جذاب در بارسلون تبدیل کرده، فقط موقعیت آن در یکی از خیره کننده‌ترین میادین شهر نیست. میدان «فلیپه نری» (Felipe Neri) که در جنگ داخلی به سختی آسیب دید، بعدها به یک یادمان ماندگار از دردهای شهر در آن زمان تبدیل گشت. این هتل با برخی از تاریخی‌ترین یادمان‌ها و معماری‌های باابهت شهر احاطه شده و به خاطر افسون دنیای قدیم، تخت‌های راحت و حیاطی که با نور شمع روشن شده، برای یک سفر رمانتیک ایده‌آل است.

هتل های بارسلون

پرکتیک گاردن

«پرکتیک گاردن» (Praktik Garden) بخشی از مجموعه هتل‌های پنج ستاره بارسلون است که هر کدام تم خاص خود را دارند. این هتل آرامشی بی‌مثال در دل زندگی شهری را به شما پیشنهاد کرده و پر از گیاهان سبز و گل‌هایی است که از همان لحظه ورود از شما استقبال می‌کنند. بعد از بازسازی کاملی که در سال ۲۰۱۵ روی پرکتیک گاردن صورت گرفت، اکنون تمام اتاق‌ها مدرن، راحت و مجهز به تمام امکانات ملزوم شما هستند. مطمئن باشید که با انتخاب این هتل بیشترین و بهترین استفاده را از اقامتتان در شهر می‌کنید.

هتل های بارسلون

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}