بهترین پائیای بارسلون را کجا بخوریم؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/9/29
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر عازم بارسلون هستید و دوست دارید یک شکم‌ گردی حسابی کنید، به هیچ عنوان نباید خوردن پائیا را فراموش کنید. این غذای دریایی از تجربه‌های اصلی شما خواهد بود.

تور اروپا

«پائیا» (Paella) اگر چه اصالتاً یک غذای برنجیِ والنسیایی است، اما در بارسلون بین مردم محبوبیت زیادی دارد. موقعیت دریایی این شهر، غذای دریایی پائیا را به یکی از برترین گزینه‌ها تبدیل می‌کند؛ اما با وجود همه رستوران‌هایی که این غذا را سِرو می‌کنند و مدعی هستند که بهترین دست‌پخت ممکن را به شما پیشنهاد می‌دهند، بهترین مکان برای امتحان کردن این غذای لذیذ کجاست؟ در این راهنما به شما کمک خواهیم کرد تا مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

پائیا

لا مار سالادا

«لا مار سالادا» (La Mar Salada) در «پورت ول» (Port Vell)، در ناحیه بندری «لا بارسلونتا» (La Barceloneta) واقع شده و در هنر تهیه کردن پائیا تجربه زیادی دارد. لا مار سالادا منوی شگفت‌انگیزی دارد؛ پائیای دریایی آن‌ها به خاطر مهارتی که در آماده‌سازی ماهی دارند بسیار خوشمزه است و از ماهی تازه محلی درست می‌شود. این غذا حدود ۲۰ یورو قیمت دارد و برای حداقل دو نفر ارائه می‌شود.

پائیا - لا مار سالادا

الچه

«الچه» (Elche) در محله رو به رشد و امروزی «پوبله سک» (Poble-Sec) واقع شده و نتیجه‌ی بیش از ۵۰ سال کار سخت خانوادگی است. این رستوران پائیای دریایی یا مرغ را به شما ارائه می‌دهد و همچنین می‌توانید پائیای نودل با ماهی یا میگو را هم در اینجا سفارش دهید. مطمئن باشید که با کمبود گزینه روبه‌رو نخواهید شد. این رستوران برای کسانی‌که اقتصادی سفر می‌کنند ایده‌آل است، زیرا به نسبتِ سایر رستوران‌ها طیف قیمتی ارزان‌تری دارد. نام الچه به اسم زادگاه صاحب رستوران اشاره دارد که اصالت خود این غذا را هم به رخ می‌کشد. پس با این حساب برای یک پائیای اصیل با چند دهه تجربه، الچه بهترین گزینه خواهد بود.

پائیا - الچه

ست پورتس

«ست پورتس» (Set Portes) کار خود را به عنوان یک کافه‌ی صمیمی و دنج آغاز کرد و اکنون یک رستوران بزرگ و موفق است. این مکان یکی از رستوران‌های کلاسیک برای امتحان کردن غذا در بارسلون به شمار می‌رود و به خاطر پائیای همیشه عالی‌اش بسیار شهرت دارد. ست پورتِس نام خود را از «هفت در» عمومی‌اش وام گرفته و واقعاً بزرگ و هیجان‌انگیز است. پائیای ست پورتس همه جور تنوعی را به شما پیشنهاد می‌کند. مهمانان می‌توانند از پائیای سنتی درست شده با برنج تا گوشت، سبزیجات یا ماهی و حتی پائیاهای خلاقانه‌تر با نودل را سفارش دهند. حتی مدلی که اندکی شبیه به سوپ باشد نیز وجود دارد.

پائیا - ست پورتِس

رستوران کن سول

«رستوران کَن سول» (Restaurant Can Sole) از سال ۱۹۰۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. اینجا یکی دیگر از آن رستوران‌های ماهیگیری در محله بارسلونتا بوده و دکوراسیون آن حال و هوای ملوانی دارد. شهرت این رستوران به پائیای کلاسیکش بوده و مدل‌هایی از این غذا را به شما پیشنهاد می‌کند که نمی‌توانید در برابرش مقاومت کنید. آشپزی با کیفیت، ارائه‌ی عالی و دانش واقعی درباره پخت غذاهای سنتی، بدون شک نویددهنده‌ی یکی از بهترین پائیاهای شهر هستند.

پائیا - کن سول

ان کاسا

به آخرین گزینه در بین فهرست بی‌انتهای رستوران‌های این شهر می‌رسیم. بدون شک یکی از بهترین جاها برای خوردن پائیا در خانه‌ی یک فرد محلی است. دوست شدن با مردم بومی قطعاً یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر است و با توجه به اینکه پائیا غذای سنتی بعد از ظهر یکشنبه محسوب می‌شود، این‌که برای خوردن دور همی این غذا به خانه کسی دعوت شوید خیلی دور از انتظار نیست. بنا به تجربه، واضح است که بهترین پائیاها را مادربزرگ‌ درست می‌کند. پس اگر شانس با شما یار باشد می‌توانید از آشپزی عالی یک مادربزرگ بارسلونی لذت ببرید که غذاهای سنتی‌اش را با جان و دل پخت می‌کند.

پائیا - ان کاسا

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}