بهترین فروشگاه های لباس کلاسیک در پاریس

رضا‍ رجب پور
  • رضا‍ رجب پور
  • 1397/10/1
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

پاریس یکی از پایتخت‌های مد دنیا به شمار می‌آید. با این‌حال برخی از افراد ترجیح می‌دهند تا به دلایل مالی یا شخصی از فروشگاه‌های لباس کلاسیک و دست‌دوم این شهر خرید کنند.

تور اروپا

اگر بوتیک‌های لوکس خیابان سنت اونوره (Saint-Honoré) یا سن ژرمن متناسب با سلیقه و البته کیف پول شما نیستند و ترجیح می‌دهید تا لباس‌ها، کیف‌ها، کفش‌ها و اکسسوری‌هایتان کمی حال و هوای کلاسیک داشته باشند، بهتر است تا یک‌راست راهی بهترین فروشگاه‌های کلاسیک و دست‌دوم پاریس شوید. ما در این مقاله به سراغ بررسی برخی از بهترین فروشگاه‌های کلاسیک در محله‌های مختلف پایتخت فرانسه رفته‌ایم. با ما همراه باشید.

شینه ماشین

شینه‌ماشین (Chinemachine) در بالای یکی از جذاب‌ترین خیابان‌های محله‌ی هجدهم واقع شده و یک مجموعه‌ی دوست‌داشتنی در تپه‌ی مونمارتر است. همه‌چیز در این بوتیک دست‌چین شده و موجودی کالاهای آن مرتباً متناسب با سلیقه و بودجه‌ی شما به‌روز می‌شود. در ردیف‌های مخصوص زنان و مردان برندهای لوکس، آثار طراحان محلی، لباس‌های جین، چرم و بهترین اقلام موجود در خیابان‌های اصلی خرید شهر به چشم می‌خورد. اگر چند دست لباس دارید که تصور می‌کنید ممکن است خاص باشند، می‌توانید آن‌ها را در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه به این فروشگاه آورده و با پول نقد یا اعتبار خرید معاوضه کنید.

شینه ماشین - پاریس

کیلو

روش این فروشگاه بسیار ساده است؛ انتخاب کنید، آن را وزن کرده و بخرید. همه‌چیز در فروشگاه کیلو (Kilo)، از لباس‌ها گرفته تا اکسسوری‌ها، بر اساس ارزش آن به رنگ خاصی کدگذاری شده و قیمت نهایی تابعی از وزن هر کالا به ازای هر رنگ است. اگر به مد یا حتی ریاضی علاقه‌مند باشید، فروشگاه کیلو مکان جذابی برای شماست. کیلو دارای ۴ شعبه‌ی دیگر در پاریس و همچنین چندین فروشگاه در سراسر فرانسه است.

کیلو شاپ - پاریس

مامی بلو

هیچ‌چیز بهتر است تأیید یک برند توسط یک سلبریتی به‌منظور افزایش محبوبیت آن نیست و خواننده‌ی پاپ بریتانیایی، پالوما فیث، اخیراً این کار را برای مامی بلو (Mamie Blue) انجام داده است. مامی بلو که چیزی فراتر از یک لباس‌فروشی کلاسیک است، انواع وسایل آرایشی برای مو و صورت را عرضه کرده و علاوه بر ارائه‌ی خدمات تعویض کالا، مشتریان را برای انتخاب بهترین لباس مجلس راهنمایی می‌کند. در این فروشگاه تمامی لباس‌های متعلق به دوران فرهنگی دهه‌ی ۱۹۰۰ تا ۱۹۸۰ به چشم می‌خورد.

مامی بلو - پاریس

تنکس گاد آیم اِ وی آی پی

تنکس گاد آیم اِ وی آی پی (Thanx God I’m A V.I.P) یک بوتیک لوکس ۴۰۰ متری با مجموعه‌ای بی‌نظیر از لباس‌ها و اکسسوری‌هایی است که با دقت انتخاب، با وسواس نگهداری و به ترتیب رنگ برای یافتن آسان‌تر، چیده شده‌اند. فروشگاه درست در غرب میدان جمهوری در منطقه‌ی دهم واقع شده و حاصل بیش از ۲۰ سال تجربه‌ی مالکان آن در صنعت مد و سرگرمی است. یک زوج فرانسوی، سیلوی شاتنیه (Sylvie Chateigner) و اَمنه اناشه (Amnaye Nhas)، پس از ورود به این صنعت در سال ۲۰۰۵، کسب‌وکار باشکوه خود را خلق کردند و به منبع الهامی برای عاشقان مد در پایتخت فرانسه تبدیل شدند.

Thanx God I

تیلت وینتیج پاریس فورث

تخصص فروشگاه تیلت وینتیج پاریس فورث (Tilt Vintage Paris 4th) در عرضه‌ی لباس‌های چهار دهه‌ی آخر قرن بیستم بین دهه‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۹۰ است. این فروشگاه همچنین به‌صورت آنلاین هم فعالیت گسترده‌ای دارد. لباس‌ها قیمت‌های معقولی داشته و تقریباً نو هستند. لباس‌های جدید در روزهای پنجشنبه به فروشگاه آورده می‌شوند، بنابراین به‌منظور یافتن بهترین اقلام موجود، برنامه‌ی خرید خود را متناسب با این روز تنظیم کنید.

تیلت وینتیج پاریس فورث

فری پی استار

انسان‌هایی با اراده‌ی قوی برای یافتن جواهرات پنهان، پاداش خود را در فروشگاه فری پی استار (Free’P’Star) دریافت خواهند کرد. گزینه‌های فراوانی برای مردان و زنان در این فروشگاه کوچک به چشم می‌خورد، بنابراین عجله نکنید و با دقت به بررسی لباس‌های مدنظر خود بپردازید.

Free‘P’Star

کیلیواچ پاریس

کیلیواچ پاریس (Kiliwatch Paris) در طول ۲۰ سال گذشته برند خود را در پایتخت فرانسه گسترش داده است. در این فروشگاه وسایل دست‌دوم باکیفیتی از طراحان مشهور دنیا مانند کریستین لاکروا، پائول اسمیت، ژان پل و ایزابل ماران و همچنین طراحی‌های جدیدی از طراحان نوظهور صنعت مد به چشم می‌خورد. در این محیط ۶۰۰ متری انواع مختلفی از لباس‌ها یافت می‌شود، بنابراین بهتر است تا زمان قابل‌توجهی را برای بردن بهره‌ی حداکثری به هنگام حضور در این فروشگاه کنار بگذارید.

فروشگاه کیلیواچ پاریس

بوتیک رز مارکت

بوتیک رز مارکت (Rose Market) یک فروشگاه لباس‌های قدیمی مجلسی از مشهورترین خانه‌های مد دنیا مانند شانل، دیور، ایو سنت لورن (Yves Saint Laurent) و جیوانچی (Givenchy) است. برندهای قابل‌مشاهده در این فروشگاه بزرگ هستند. می‌توان در رز مارکت انواع لباس، دامن، کت و کیف را یافت و برای جست‌وجوی بیشتر به وب‌سایت آن‌ مراجعه کرد.

فروشگاه رز مارکت پاریس

وینتیج کلوثینگ پاریس

آخرین فروشگاه در فهرست ما یکی از گزینه‌هایی است که هم‌خوانی خوبی با نام خود دارد: وینتیج کلوثینگ پاریس (Vintage Clothing Paris). همان‌طور که از نام فروشگاه پیداست، می‌توان طیف وسیعی از لباس‌های گران‌قیمت زنانه را در این جواهر منطقه‌ی یازدهم پاریس مشاهده کرد.

وینتیج کلوثینگ پاریس

رضا‍ رجب پور رضا‍ رجب پور
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}