بهترین کافه های بارسلون با وای فای رایگان

طناز قربانی
  • طناز قربانی
  • 1397/10/11
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

 این روزها دسترسی به اینترنت حتی در سفر هم اهمیت زیادی دارد. اینترنت در زمانی‌که در سفر به سر می‌بریم به ارتباط با خانواده و دوستان کمک زیادی می‌کند. پس پیدا کردن کافه‌ها و رستوران‌هایی که دارای وای‌فای رایگان هستند می‌تواند کمک خیلی خوبی باشد.

تور اروپا

حتی زمانی که در سفر هستید هم احتیاج دارید با دوستان و خانواده‌تان صحبت کنید. شاید هم نیاز داشته باشید چند ساعتی با لپ‌تاپ کار کنید. یک کافه با وای‌فای همان چیزی است که شما در این شرایط به آن احتیاج دارید. با ما همراه باشید تا بهترین کافه های بارسلون که دارای اینترنت رایگان هستند را به شما معرفی کنیم.

 

کافه السور

کافه السور (Alsur) در میدانی شلوغ و پر سروصدا در قلب «ال‌ بورن» واقع شده است. این کافه به دلیل سِرو کردن کیک‌ها، شیرینی‌ها و ساندویچ‌های خانگی به شهرت زیادی دست پیدا کرده است. در بیرون و داخل کافه میزهایی برای مشتریان قرار داده شده است. کافه السور هنگام سِرو کردن وعده‌های اصلی غذا بسیار شلوغ می‌شود. کارکنان این کافه بسیار دوستانه رفتار می‌کنند و به دیدن محلی‌ها و مسافرانی عادت دارند که در سفر خود به اسپانیا به این کافه می‌آیند. می‌‌توانید لپ‌تاپ خود را به این کافه برده و با استفاده از اینترنت رایگان آن‌جا کار کنید.

کافه السور

کافه لا اسکینا

کافه لا اِسکینا (La Esquina) در نزدیکی «پلاسا کاتالونیا» واقع شده و می‌توان گفت جواهر پنهان بارسلون است. این کافه‌ی زیبا غذاهای تازه و مدرنی را به همراه قهوه و نوشیدنی‌های محلی سِرو می‌کند. غذاهای مخصوص برانچ در این کافه شامل تخم‌مرغ بندیکت، ماهی دودی (که فرآیند دودی کردن آن در خود کافه انجام می‌گیرد) و انواع و اقسام کیک است. منوی ناهار کافه لا اسکینا شامل غذاهایی سالم و خوشمزه به همراه نوشیدنی و دسر با قیمتی مناسب است. به غیر از زمان ناهار می‌توانید لپ‌تاپ خود را به کافه ببرید و از امکانات اینترنت رایگان آن‌جا استفاده کنید.

کافه های بارسلون

کافه فدرال

کافه فدرال (Federal) درواقع محل تولد برانچ در بارسلونا است. این کافه که در اواسط خیابان شیک و معروف «پارلمان» در «سِنت آنتونی» واقع شده، دارای منوی متنوعی از غذاهای خاورمیانه‌ای، کیک‌های تازه و قهوه‌های مخصوص است. میزی که در طبقه‌ی پایین کافه فدرال قرار گرفته محل مناسبی برای استفاده از لپ‌تاپ است. پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای این کافه که در ماه‌های گرم‌تر سال همیشه باز هستند و منظره‌ی زیبایی از خیابان را به نمایش می‌گذارند از جمله ویژگی‌های این کافه است.

کافه های بارسلون

کافه مامان

کافه‌‌ی مامان (Mama’s Café) یک کافه با منویی سالم و ارگانیک است و مکانی ایده‌آل برای افرادی که به دنبال خوردن غذاهایی سالم هستند. منوی متنوع این کافه شامل سالادهای مغذی به همراه برگر، ساندویچ و کیک‌هایی است که همگی با مواد اولیه‌ی تازه تهیه شده‌اند. کافه‌‌ی مامان یک محیط دنج و دوست‌داشتنی است اما ورود لپ‌تاپ به آن ممنوع است. البته می‌توانید تلفن همراه خود را با خود بیاورید و از اینترنت رایگان این کافه استفاده کنید.

کافه مامان بارسلون

کافه کاراول

کافه کاراول (Caravelle) یکی دیگر از کافه‌های خوب بارسلون با اینترنت رایگان است. این کافه برای برانچ، ناهار و شام باز است و انواع غذاهای خوشمزه از جمله تاکوهای مکزیکی، پیراشکی گوشت، کوکوی ذرت و تخم‌مرغ‌های مراکشی در آن سِرو می‌شود. تمام این غذاهای خوشمزه در داخل کافه آماده می‌شوند و پیشنهاد ما این است که حتما از آن‌ها امتحان کنید. البته این کافه هم مناسب آوردن لپ‌تاپ نیست بنابراین می‌توانید با به همراه داشتن موبایل خود از اینترنت رایگان این کافه استفاده کنید. غذاهای این کافه به حدی خوشمزه هستند که شاید اصلا فکر استفاده از اینترنت هم به سرتان نزند.

کافه کاراول

کافه هاش هاش

کافه هاش‌هاش (Hush Hush) که صاحب آن یک فرد فرانسوی است در خیابان‌های قدیمی و زیبای محله‌ی ال‌ بورن در بارسلون قرار گرفته است. این کافه در نزدیکی مرکز فرهنگی «بورن» و پارک «سیتادلا» واقع شده و دارای منوی متنوعی از انواع ساندویچ‌های تازه، سوپ، اسنک، کیک و حتی پنیرهای فرانسوی است. قهوه‌ی مخصوص این کافه و آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های تازه از دیگر انتخاب‌های شما در این کافه است. مشتریان هم می‌توانند هم از میزهای داخل کافه استفاده کنند و هم میزهای روی تراس را انتخاب کنند. 

کافه هاش هاش بارسلون

طناز قربانی طناز قربانی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}