بهترین مکان های خرید در کن کجاست؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/11/19
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

شاید شهر کن را بیشتر به خاطر دنیای مد لوکس بشناسند، اما در اینجا برای بودجه‌های پایین‌تر هم مغازه‌های جذابی وجود دارد. راهنمای جامع خرید در کن را دنبال کنید.

تور اروپا

سفر به شهر آفتابی کن در تورهای فرانسه

خرج کردن بی‌حساب پول در بوتیک‌ طراحان کن کار دشواری نیست. اگرچه این شهر کوچک مانند آهنربایی پیروان جدی دنیای مد را به خود جذب می‌کند، اما مغازه‌هایی با قیمت‌های مناسب‌تر هم در خیابان‌های فرعی پیدا می‌شوند. اکثر مغازه‌دارانی که چارتر «کن پرستیژ» (Cannes Prestige) را امضا کرده‌اند، بیشتر ارزهای رایج را قبول می‌کنند و حداقل یک کارمند دارند که به خوبی به زبان انگلیسی صحبت می‌کند. بهتر است بدانید ساعت‌های خرید استاندارد از دوشنبه تا شنبه، ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ و ۱۴:۳۰ الی ۱۹:۳۰ هستند. در فصل شلوغ گردشگری بسیاری از مغازه‌ها برای ناهار تعطیل نمی‌کنند. مالیات خرید برای کالاهای لوکس هم ۱۹/۶ درصد خواهد بود. بازدیدکنندگان خارج از اتحادیه اروپا به هنگام ترک کشور می‌توانند این مبلغ را برای هر خرید بالای ۱۷۵ یورو باز پس بگیرند.

مناطق اصلی خرید

طیف وسیعی از مغازه طراحان بین‌المللی در «لا کروازت» (La Croisette) ردیف شده‌اند که شامل برندهایی چون شانل، دیور، پرادا و گوچی می‌شوند. «خیابان آنتیب» (Rue d’Antibes) هم بهترین شیرینی فروشی‌ها و شکلات فروشی‌ها را در خود جای داده است. البته ترکیبی از مغازه‌های لوکس، برندهای مد روز، عطر فروشی‌ها و بوتیک‌ها هم در آن پیدا می‌شوند. می‌توانید از خوراکی‌های خوشمزه‌ای که در «شه برونو» (Chez Bruno) یا «مِفره» (Maiffret) به فروش می‌رسند چیزهای هیجان‌انگیزی بخرید. خیابان آنتیب در فصل شلوغ گردشگری ازدحام زیادی دارد و می‌توانید در میان راه در یکی از کافه‌های متعدد آن استراحت کنید.

از طرف دیگر می‌توانید به «مِنادیه» (Meynadier)، خیابانی شلوغ با حال و هوای یک بازار سر بزنید که یک آنتی‌تز واقعی برای بوتیک‌های منحصر به فرد لا کروازت محسوب می‌شود. این منطقه خرید پر جنب و جوش با لباس‌فروشی‌هایی با قیمت‌های اقتصادی‌تر و مغازه‌های محصولات غذایی دست‌ساز، جنبه‌ای دیگر از خرید در کن را برایتان آشکار می‌کند. می‌توانید در اینجا از بهترین پنیرهای کن خریده و تجربه‌ای تکرار نشدنی را رقم بزنید. خیابان «اوش» (Hoche) تنها مختص عابرین پیاده بوده و برای گشت و گذار گزینه عالی‌ای محسوب می‌شود. در اینجا هر چیزی از کافه و هتل‌های کن تا مغازه‌های طراحی داخلی و بوتیک‌های مد را پیدا می‌کنید. می‌توانید با دوستان خود در میان برخی از ثروتمندترین ساکنین یا بازدیدکنندگان کن به معاشرت بپردازید.

مراکز خرید کن

بازارها

«فورویل» (Marché Forville) یک بازار سرپوشیده بزرگ است که بین ساختمان شهرداری و خطوط راه‌آهن قرار دارد. اگر بخواهید در مدت زمان اقامت در کن با محصولات و غذاهای اصیل فرانسوی آشنا شوید، باید به این بازار سر بزنید. در اینجا می‌توانید از ماهی‌های تازه، میوه‌های منطقه‌ای و سبزیجات مختلف خرید کنید. بازار فورویل از سه‌شنبه تا یکشنبه ساعت ۷ صبح تا ۱ بعد از ظهر باز بوده و در نزدیکی‌اش یک بازار گل سر زنده هم قرار دارد. اگر در خیابان «لیبرته» (Liberté) قدم بگذارید عطر گل‌ها شما را به سمت این بازار هدایت خواهد کرد. «بازار گامبتا» (Marché Gambetta) در قلب شهر واقع شده و هر روز به جز دوشنبه‌ها باز است. اگر به دنبال شال‌های باکیفیت کشمیر و بلوزهای طرح‌دار هستید، گامبتا می‌تواند مقصد خوبی برایتان باشد. مجموعه کفش‌ها، زیورآلات و کالاهای چرمی هم قابل توجه هستند. بعد از بازارگردی در اینجا می‌توانید به یکی از چندین رستوران و کافه همان اطراف رفته و کمی استراحت کنید. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، می‌توانید در این بازارها خرید روزانه سنتی مردم را از نزدیک تجربه نمایید.

مراکز خرید کن

مراکز خرید

«گالری گره دلبیون» (Galerie Gray d'Albion) بزرگ‌ترین مرکز خرید کن بوده و جایی است که می‌توانید کارت‌های اعتباری خود را ذوب کنید! این مرکز خرید پر از بوتیک‌های شیک و مغازه طراحان است و در ساختمان شماره ۱۷ در خیابان «گره» در نزدیکی لا کروازت قرار دارد. برای خریدهای ارزان‌تر می‌توانید به سمت غرب و «کن لا بوکا» (Cannes La Bocca) رفته و خود را در سوپر استورها و مراکز خرید عظیم غرق کنید. در این مراکز خرید از پوشاک تا مبلمان و لوازم الکترونیکی برندهای بزرگ دنیا پیدا می‌شوند. از دیگر مراکز خرید کن، «مل اوزَفر» (MALLE AUX AFFAIRES) با سابقه ۱۴ ساله در کن، در فروش پوشاک، کفش، اکسسوری و زیورآلات تخصص داشته و می‌توانید آن را در «خیابان لویی بلان» (Louis Blanc) پیدا کنید. ساعت کاری این مرکز خرید سه شنبه تا جمعه از ۱۰ صبح الی ۱۳ و از ۱۴:۳۰ الی ۱۹ بوده و در شنبه‌ها از ۱۰ الی ۱۹ به مشتریان خدمات رسانی می‌کند. همچنین، 

همچنین، گالری لافایت یکی از مراکز خرید لوکس فرانسوی است که در کن هم شعبه دارد. این فروشگاه ۵ طبقه بزرگ‌ترین گلچین پوشاک مد روز، کفش و اکسسوری‌های مخصوص بانوان، آقایان و کودکان را به فروش می‌رساند. موقعیت عالی این مرکز خرید در نزدیکی ایستگاه قطار و «کاخ فستیوال‌ها» (Palais des Festivals) باعث شده به راحتی با پای پیاده بتوانید به آن سر بزنید. اینجا خدمات VIP و امکان تعویض و خرید خصوصی هم دارد و کارمندانی مسلط به زبان انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی آماده کمک به مشتریان هستند. برای افراد دارای معلولیت هم دسترسی آسان در نظر گرفته شده است.
گالری لافایت کن

سوغاتی

جای تعجب نیست که بیشتر سوغاتی‌های کن موضوع فستیوال فیلم دارند. سوغاتی فروشی‌ها در سرتاسر شهر پیدا می‌شوند. اما بیشتر می‌توانید آن‌ها را در طول بلوار لا کروازت و خیابان منادیه پیدا کنید. خیابان‌های سنگفرش باریکی که به سمت «لو سوکه» (Le Suquet) می‌روند، سوغاتی‌های اصیل‌تری دارند. اگر به دنبال پوسترهای فستیوال فیلم بودید، حتماً به سراغ «سینه فولی» (Ciné-Folie) بروید که در خیابان «فرر پرادینیاک» (Frères Pradignac) واقع شده است. برای سوغاتی‌های خوراکی مانند زیتون، روغن‌ و پنیر، خیابان منادیه بهترین جا خواهد بود.

مراکز خرید کن

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}