چطور کوالالامپور را در ۲۴ ساعت به خوبی بگردیم؟

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/12/10
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

گردش ۲۴ ساعته در کوالالامپور شاید تمام جاذبه‌هایی که این شهر دارد را پوشش ندهد اما شامل برخی از معروف‌ترین جاذبه‌های آن می‌شود.

تور اروپا

کوالالامپور پر از جاذبه‌های دیدنی مختلف است و برای گردش کل آن‌‌ها نمی‌توانید تنها یک روز وقت بگذارید. به هر حال اگر بیشتر از یک روز زمان برای دیدن این شهر ندارید، می‌توانید از راهنمای ما کمک گرفته و مهم‌ترین دیدنی‌های پایتخت مالزی را بازدید کنید.

بازدید از محله قدیمی

با بازدید از بخش‌های قدیمی‌تر شهر، می‌توانید با شکوه گذشته کوالالامپور آشنا شوید. خیابان‌های شلوغ و قدیمی این ناحیه در تضاد شدیدی با محله‌های مدرن‌تر بوده و به شما اجازه می‌دهند زندگی روزمره مردم شهر را از نزدیک لمس کنید. چند ساعتی از روز خود را صرف گشت و گذار در تاریخ پر پیچ و تاب شهر کرده و در محله قدیمی و افسون خاصش غرق شوید. یکی از نقاطی که در محله قدیمی باید در آن گردش کنید بازار مرکزی است که آثار هنری سنتی و مدرن از تمامی نسل‌ها در آن به نمایش در می‌آید. بازار «خیابان پتالینگ» (Petaling Street) که محصولاتی را به سبک بازارهای روباز آسیای جنوب شرقی می‌فروشد نیز گزینه خوبی بوده و جمعیت زیادی که در آن رفت و آمد می‌کنند حس و حالی از یک کارناوال را می‌دهند. فروشندگان اجناس خود را با صدای بلند معرفی می‌کنند و مردم با شور و هیجان خاصی مشغول خرید هستند.

محله قدیمی کوالالامپور

ناهار در یکی از خیابان‌ های معروف

اگر به سمت خیابان‌های معروف غذایی «جالان آلور» (Jalan Alor) یا «جالان پودو» (Jalan Pudu) بروید، غذاهایی از تمام فرهنگ‌ها را می‌بینید که هر کدام با دیگری ترکیب شده و خوراکی جدیدی را خلق کرده‌ است. خوراکی‌های خیابانی در تمامی ساعات روز قابل تهیه بوده و می‌توانند هر سلیقه‌ای را راضی کنند. از خوراکی‌های شیرین و ساده گرفته تا غذاهای پر ادویه گیاهی و گوشتی در این میان دیده می‌شود.

غذای خیابانی کوالالامپور

تجربه ای لوکس در گلدن تراینگل

در برترین مراکز خرید کوالالامپور می‌توانید آنقدر خرید کنید که از پا در بیایید. گلچینی که با دقت و مهارت زیادی از بین برندهای معروف بین‌المللی انتخاب شده شما را وسوسه خواهد کرد و گردش در میان فروشگاه‌های بزرگ مد که از جذابیت‌های قابل توجه خرید در مالزی هستند اوقات خوشی را برای عاشقان خرید رقم می‌زند. برای آشنایی بیشتر با این مراکز خرید می‌توانید به مقاله اختصاصی‌شان سر بزنید.

مراکز خرید کوالالامپور

تور اتوبوس های گردشگری

اگر دوست داشتید به جای آن که خودتان به طور اتفاقی راهتان را در میان جاذبه‌های شهر پیدا کنید، از مسیری مشخص مخصوص گردشگران به گردش بپردازید. توصیه می‌کنیم سوار اتوبوس‌های گردشگری شوید که مسیری مشخص داشته و از بهترین نقاط توریستی کوالالامپور عبور می‌کنند. از جاذبه‌هایی که در این مسیر خواهید دید می‌توانیم به «موزه هنرهای اسلامی» (Islamic Arts Museum) یا پارک زیبای «تیتیوانگسا» (Titiwangsa) اشاره کنیم. برای یک گردش کامل در این مسیر باید حدود سه ساعت زمان در نظر بگیرید. در میان راه باید به هنرهای خیابانی که روی دیوارها نقش بسته‌اند نیز دقت کنید. این نقاشی‌های دیواری تاریخ غنی بومیان این منطقه را به تصویر می‌کشند.

موزه هنرهای اسلامی کوالالامپور

سفر زیارتی کوتاه به غارهای باتو

سفر اکتشافی خود را با بازدید از بزرگ‌ترین محوطه‌های مذهبی هندوی خارج از هند کامل کنید. با سفری به «معبد لرد موروگان» (Lord Murugan) در «غارهای باتو» (Batu Caves) تجربه‌ متفاوتی خواهید داشت. با یک سفر نیم ساعته با قطار از ایستگاه مرکزی کوالالامپور و بالا رفتن از ۲۷۲ پله به سمت غاری آرام و خیره‌کننده می‌توان حس و حال این محوطه مذهبی را تجربه کرده و از زیبایی حیرت‌انگیز محیط لذت برد.

غارهای باتو کوالالامپور

زندگی شبانه چانگ کات

برای به پایان بردن روز جذابی که در شهر کوالالامپور داشتید، هیچ جایی بهتر از «خیابان چانگ کات» (Changkat) نیست. در این خیابان ردیفی از کافه‌های مختلف را می‌بینید که برخی از آن‌ها ساکت و آرام و برخی دیگر حال و هوای رمانتیک خوبی دارند. اگر دنبال غذاهای آمریکای لاتین بودید می‌توانید به «هاوانا گریل» (Havana Grill) سر بزنید.

رستوران های کوالالامپور

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}