رستوران های وارادرو با غذاهای متفاوت

آرزو اعظمی
  • آرزو اعظمی
  • 1396/12/13
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر در سفر به وارادرو، از غذاهای هتل خسته شدید و برای انتخاب میان رستوران‌های این شهر مردد بودید، بهتر است نگاهی به لیست رستوران‌‌های معروف آن بیندازید تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

تور اروپا

از آن جایی که بیشتر هتل‌ها در کوبا خودشان رستوران هم دارند، مسافران معمولاً در همان هتلشان غذا را صرف می‌کنند. اما اگر در شهر وارادرو بودید و هوس کردید غذایی متفاوت میل کنید و انتخاب‌های بیشتری داشته باشید، به مرکز این شهر بروید که چند مورد از بهترین رستوران‌ها، آن‌جا واقع شده‌اند. «پارک جوزون» (Josone Park) یا «جوسون»، جزو مناطقی است که رستوران‌های رمانتیک و شیک و مراکز خرید بزرگی را دربرمی‌گیرد که غذاهای رستوران‌های داخل آن‌ها نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند. بیشتر رستوران‌های وارادرو دستور پخت مخصوص به خودشان را دارند و از مواد تازه برای تهیه‌ی آن‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین شاید پیدا کردن فست فود و غذای فرآوری شده کمی سخت باشد. در مجموع، نقطه‎ی مشترک همه‌ی رستوران‌های این شهر، صمیمیت و مهمان‌نوازی کارکنان آن‌ها است. اگر هوس غذاهای محلی کوبایی، ایتالیایی یا چینی کردید، بهتر است رستوران‌های زیر را در نظر داشته باشید.

1. انتیکدادس

رستوران «انتیکدادس» (Antiguedades) در نزدیکی پارک جوزون واقع شده و اگر روند خدمات و کیفیت غذایش به همین شکل ادامه پیدا کند، به زودی به یکی از رستوران‌های معروف وارادرو و مورد علاقه‌ی مردم تبدیل می‌شود. «انتیکدادس» به معنی «عتیقه‌جات»، کاملاٌ برازنده‌ی نام این رستوران است؛ زیرا برای دکور آن از عتیقه‌های زیبایی استفاده کرده‌اند که شما را به زمان‌های گذشته می‌برند. این رستوران، یک تراس بزرگ هم دارد که مناسب شامی رمانتیک و آرام می‎باشد.

رستوران های واردرو

۲. د کیو

رستوران «د کِیو» (The Cave) درون یک غار قرار گرفته و به همین دلیل است که نام «کِیو» به معنی «غار» را برای آن انتخاب کرده‌اند. کیو یکی از بهترین رستوران‌های شهر وارادرو به حساب می‌آید که می‌توانید یک شام رمانتیک را در محیط خاص و خودمانی‌اش نوش جان کنید. معمولاً گروه نوازندگان آن نیز برای بازدیدکنندگان آهنگ می‌نوازند و باعث بیشتر شدن ویژگی‌های مثبت این رستوران می‌شوند. صرف غذا در رستوران کیو، مطمئناً تجربه‌ای جدید و متفاوت را برایتان رقم خواهد زد.

۳. ال بودیگان کریولو

در رستوران «ال بودیگان کریولو» (El Bodegon Criollo) می‌توانید غذاهای محلی خوشمزه‌ای از جمله ماهی و سایر غذاهای دریایی را امتحان کنید. سقف کاهگلی و پوشالی این رستوران، دوستداران صرف غذا در فضای آزاد را به سمت خودش جذب می‌کند. محیط دوستانه و خدمات عالی، دو ویژگی اصلی این رستوران به شمار می‌رود.

۴. لا بارباکوا

اگر در وارادرو هوس استیک کردید، سری به رستوران «لا بارباکوا» (La Barbacoa) بزنید که برای دکور آن از لوازم مربوط به اسب و سر گوزن استفاده شده است. استیک و خرچنگ این رستوران، به طرز شگفت‌آوری ارزان بوده و کیفیت خوبی دارد.

رستوران های واردرو

۵. لا کامپانا

رستوران «لا کامپانا» (La Campana) در محلی دنج و با صفا واقع شده و اطرافش را باغ‌های سرسبز و تماشایی فرا گرفته‌اند. این رستوران، دکوری زیبا و یک تراس خوش منظره دارد و می‎توانید غذاهای خوشمزه، انواع سالاد، دسرهای سنتی و نوشیدنی‌های کوبایی آن را امتحان کنید. لا کامپانا، کارکنان مهمان‌نوازی دارد که تمام تلاششان را برای جلب رضایت مشتریان به کار می‎برند و در اندازه‌ی غذاها خساست به خرج نمی‎دهند. ‌

۶. پیتزا نوا

برای خوردن غذاهای معروف ایتالیایی، سری به رستوران «پیتزا نوا» (Pizza Nova) بزنید که در «مرکز خرید پلازا امریکاس» قرار دارد. این رستوران، مشرف به اقیانوس می‌باشد و اندازه‌ی غذاهای آن زیاد است و با قیمتی معقول ارائه می‌شوند. کارکنان این رستوران، خیلی سریع به تمام امور رسیدگی می‌کنند و در مجموع پیتزا نوا، رستورانی ساده و صمیمی برای دور هم جمع شدن با عزیزانتان به حساب می‌آید.

۷. سالسا سوارز

منوی «رستوران سالسا سوارز» (Restaurante Salsa Suárez) بسیار متنوع است و از قهوه‌های مدل ایتالیایی و غذاهای سنتی کوبا گرفته تا سوشی، «كساديلا» و «ریزوتو» را دربرمی‌گیرد. همچنین این رستوران، حیاط خلوتی با صفا دارد و خدماتی در سطح بسیار خوب به مشتریان ارائه می‌دهد.

رستوران های واردرو

۸. لا ویکاریا

در رستوران «لا ویکاریا» (La Vicaría) می‎توانید مجموعه‌ای از غذاهای معروف محلی را سفارش دهید. این رستوران در کنار ساحل قرار گرفته و کابین‌های کوچکی دارد که بازدیدکنندگان می‎توانند علاوه بر صرف غذایی خوش طعم، از هوای مطبوع بعد از ظهر نیز استفاده کنند. بیشتر مردم، لا ویکاریا را معمولاً برای خوردن برانچ انتخاب می‌کنند.

۹. لاس امریکاس

رستوران «لاس امریکاس» (Las Americas) در «باشگاه گلف وارادرو» (Varadero Golf Club) قرار گرفته و یکی از بهترین رستوران‌های این شهر به شمار می‌رود. لاس امریکاس در زیرزمین این عمارت واقع شده و محیطی بسیار دنج و صمیمی دارد و برای دکور آن از عتیقه‌جات قرن 20 میلادی استفاده کرده‌اند که زمانی به یکی از ساکنان شهر وارادرو تعلق داشت. منوی این رستوران، بیشتر شامل غذاهای فرانسوی می‌شود، اما می‌توانید بین غذاهای معروف بین‌المللی آن نیز انتخاب داشته باشید.

۱۰. لای لای

رستوران «لای لای» (Lai Lai)، عمارتی 2 طبقه است که اگر به دنبال غذاهای چینی هستید، می‌تواند گزینه‌ی خوبی برایتان باشد. در میان غذاهای چینی منوی آن، معمولاً سوپ «ونتون» (Wonton) طرفداران بیشتری دارد.

رستوران های واردرو

آرزو اعظمی آرزو اعظمی
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}