در مراکز خرید ارزان بانکوک حسابی خرید کنید

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1396/12/21
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

بانکوک برای خرید یک بهشت واقعی است زیرا به لحاظ مدل و قیمت تنوع شگفت انگیزی دارد.

تور اروپا

چیزهایی که می‌توانید در بانکوک بخرید انتهایی ندارند و با تنوع خیره کننده‌ای روبرو هستید. بانکوک در تجارت مهارت خاصی دارد و هر کسی می‌تواند در آن چیزی مطابق میل و سلیقه خود پیدا کند. مرکز خریدهای اقتصادی و ارزان در این شهر کم نیستند و در این راهنما شما را با برخی از آن‌ها آشنا می‌کنیم. خرید ارزان در بانکوک هم شامل مراکز خرید و هم بازارها می‌شود. هر کدام از این نقاط با تعداد بالای فروشگاه‌های خود مشتریان را شگفت‌زده می‌کنند. قانون طلایی برای تجربه خریدی عالی در بانکوک چانه زدن است. این قانون را در هر بازاری می‌توانید به کار بگیرید. حتی در مراکز خریدی مانند «پان تیپ پلازا» (Pan Tip Plaza) و «پلاتینوم فشن مال» (Platinum Fashion Mall) که تمرکز روی فروش عمده است می‌توانید مهارت خود را امتحان کنید.

۱. پلاتینوم فشن مال

درست در مرکز «پراتونام» (Pratunam) می‌توانید مرکز خرید «پلاتینوم فشن مال» را پیدا کنید که با ۲۵۰۰ مغازه مقصد خوبی برای خرید به شمار می‌آید. این مرکز خرید مشتریان حرفه‌ای را برای خرید پوشاک مد روز و اکسسوری با قیمت‌های عمده به خود جذب می‌کند. در اینجا می‌توانید بسیاری از اقلامی که در مغازه‌های دیگر به فروش می‌رسند را با قیمتی ۱۰ الی ۳۰ درصد ارزان‌تر بخرید. در این مرکز خرید برای عاشقان مد هر چیزی که فکرش را بکنید وجود دارد. می‌توانید از سر تا نوک پای خود را با محصولات مد روز عوض کنید. از مد کودکان گرفته تا نوجوانان، بانوان، آقایان و افراد مسن در اینجا پوشش داده شده است.

پراتونام

۲. بازار آخر هفته چاتوچاک

«چاتوچاک» (Chatuchak) به قدری در بانکوک شهرت دارد که تقریباً هر مسافری که آخر هفته در این شهر بوده آن را دیده است. این بازار به لحاظ آنکه تجربه بازارهای پر جنب و جوش آسیایی را به شما هدیه می‌کند ارزشمند بوده و می‌توانید جدای از خرید در آن کارهای زیادی بکنید. مساحت بازار چاتوچاک ۱۴ هکتار است و بیش از ۸۰۰۰ غرفه دارد. در نتیجه همانطور که حدس می‌زنید هر چیزی را می‌توان در آن پیدا کرد. از قسمت‌هایی که نباید از دست بدهید می‌توانیم به عتیقه‌ها، سرامیک، لوازم خانه و سوغاتی اشاره کنیم. مردم محلی و گردشگران شکم گرد همگی بر سر اینکه بازار چاتوچاک یکی از بهترین جاها برای امتحان کردن غذاهای خیابانی بانکوک است توافق دارند. می‌توانید از بین ۵۰۰ غرفه غذایی این بازار خوراکی‌های متنوع و لذیذی را پیدا کنید.

مراکز خرید بانکوک

۳. بازار شبانه تالاد روت فای

«تالاد روت فای» (Talad Rot Fai) یک مجموعه روباز متمایز است که در نورهای رنگارنگ و سایه‌بان غرفه‌ها غرق می‌شود و سه قسمت عمده دارد: قسمت بازار، قسمت انبار کالا و عتیقه‌های «رود» (Rod). کانتینرهای تغییر کاربری داده شده و انبارهای قدیمی بیش از ۲۰۰۰ مغازه قدیمی، رستوران و کافه را در خود جای داده‌اند. اگر به چیزهای قدیمی علاقه دارید می‌توانید اقلام جذابی را در قسمت انبار کالا و عتیقه‌های رود پیدا کنید. محصولات تنوع شگفت انگیزی دارند. عتیقه‌هایی که در اینجا به فروش می‌رسند از لوسترهای فرانسوی،‌ماشین‌های کلاسیک، موتور، دوربین تا مبلمان‌های عامه‌پسند قدیمی متغیر هستند. ساعت کاری بازار از پنجشنبه تا یکشنبه ساعت ۱۷ الی ۱ شب است.مراکز خرید ارزان بانکوک

۴. پان تیپ پلازا

پان تیپ پلازا با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت تبدیل به یکی از قطب‌های خرید لوازم الکترونیکی شده است. هر چیزی که به تکنولوژی ارتباط داشته باشد را می‌توانید از اینجا پیدا کنید. پلازا به خاطر فروش فیلم، سریال، نرم افزار و بازی‌ کرکی هم شهرت زیادی دارد که شاید به همین خاطر برای خرید نتوانید به آن اعتماد کنید. اما مطمئن باشید که فروشندگان بسیار صادق بوده و به شما می‌گویند چه کالایی اصل و کدام جعلی است.پان تیپ پلازا

۵. بازار پراتونام

مردم بومی زیادی به بازار پراتونام در کوچه‌های بین «برج بایوکه» (Baiyoke) و «خیابان پتچابوری» (Petchaburi) سر می‌زنند تا از لباس‌ها و پارچه‌های متنوعش خرید کنند. شما هم می‌توانید به سادگی با ۲ دلار ۳ لباس بخرید! در اینجا هر چقدر بیشتر از مغازه‌ای خرید کنید میزان تخفیفی که می‌گیرید بیشتر خواهد شد. بسیاری از کسانی که در این بازار مشغول خرید هستند به صورت عمده برای فروش خرید می‌کنند. بازار پراتونام به تمامی به لباس اختصاص دارد و در بین ۴۰۰۰ مغازه آن که قیمت‌هایی بسیار عالی دارند می‌توانید حسابی خرید کنید. جدای از لباس، کیف و کفش، ساعت، صنایع دستی، سوغاتی و غذا هم در غرفه‌ها به فروش می‌رسند. این بازار هر روز هفته به صورت ۲۴ ساعته باز است.بازار پراتونام

۶. ام بی کی سنتر

«ام بی کی» (MBK) یک مرکز خرید معروف است که مردم بومی و گردشگران به یک اندازه به آن علاقه دارند. برای گردشی در بین ۲۰۰۰ مغازه اینجا باید حداقل ۵ ساعتی زمان داشته باشید. برای کسانی که دوست دارند در فضای تهویه شده و خنک خرید کنند ولی مانند بازار تنوع محصولی زیادی پیش رویشان داشته باشند، این مرکز خرید با قیمت‌های عالی‌اش ایده‌آل خواهد بود. در اینجا می‌توانید کپی برندهای معروفی مانند شانل را با قیمت و کیفیت‌های مناسب خریداری کنید یا به سراغ طراحی‌های بومی خود تایلند بروید.

مراکز خرید بانکوک

۷. یونیون مال

«یونیون مال» (Union Mall) برای خرید اقتصادی در بانکوک یک گنجینه محسوب می‌شود. اگر دنبال جایی با قیمت‌های پایین اما خلوت‌تر بودید به این مرکز خرید سر بزنید. در اینجا بیش از ۱۰۰۰ مغازه فعالیت دارند و در بینشان بوتیک‌هایی با اجناس بی‌همتا و شیک را پیدا می‌کنید که توسط طراحان جوان کار شده‌اند. کالاهایی که در اینجا به فروش می‌رسند را در هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد.یونیون مال

۸. بازار ویکتوری مانیومنت

«بازار ویکتوری مانیومنت» (Victory Monument) با مراکز خرید بزرگ، بازارهای روباز، رستوران‌ها و کافه‌هایش جمعیت زیادی را به سمت خود می‌کشاند. اینجا یک قطب بزرگ حمل و نقل هم به شمار رفته و می‌توانید از آنجا به سادگی بین جاذبه‌های گردشگری جا‌به‌جا شوید. بهترین زمان خرید در اینجا از بعد از ظهر به بعد است. بعد از خرید می‌توانید یکی از بهترین غذاهای تایلندی یعنی نودل‌های معروفش را امتحان کنید.

۹. سنترال ورلد

«سنترال ورلد» (Central World) یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک است که در یک توقف، تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند. از خرید فشن گرفته تا غذا و سرگرمی را در اینجا می‌توانید پوشش دهید. سنترال ورلد در بین زیارتگاه‌های «اِراوان» (Erawan) و «تریمورتی» (Trimurti) واقع شده و به لحاظ حمل و نقل هم موقعیت مناسبی دارد. سنترال ورلد سومین مرکز خرید بزرگ آسیا و ششمین در دنیا محسوب می‌شود. اینجا با بیش از ۵۰۰ فروشگاه، ۱۰۰ رستوران و کافه یکی از برترین مقاصد خرید ارزان شما در بانکوک خواهد بود.

مراکز خرید بانکوک

۱۰. ترمینال ۲۱

«ترمینال ۲۱» (Terminal 21) مرکز خریدی منحصر به فرد است که حول موضوع سفر طراحی شده و ورودی آن با علامت‌های ورودی و خروجی فرودگاه به کشورهای مختلف به مشتریان حسی از ورود به کشورهای گوناگون را القا می‌کند. هر طبقه با الهام از یکی از شهرهای پربازدید دنیا طراحی شده که تجربه‌ای هیجان انگیز را برایتان رقم می‌زنند. در اینجا پوشاکی از برندهای بین‌المللی و بومی را پیدا می‌کنید. علاقه‌مندان غذا هم می‌توانند در فودکورت بزرگ مرکز خرید از میان طیف وسیع خوراکی‌ها چیزهای خوشمزه‌ای را امتحان کنند.

مراکز خرید بانکوک

صبا صفری صبا صفری
{{selectedRate}}
زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}