رستوران های ارزان قیمت و اقتصادی بلگراد

صبا صفری
  • صبا صفری
  • 1397/1/20
  • 0 دیدگاه
{{selectedRate}}

اگر به زودی عازم بلگراد هستید و به دنبال رستوران‌های ارزان آن می‌گردید تا یک شکم گردی حسابی کنید با ما همراه شوید.

تور اروپا

سفر به کرواسی با تورهای آژانس مسافرتی ایوار

شهر بلگراد رستوران‌های گوناگون زیادی دارد که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. اگر می‌خواهید تجربه شکم گردیتان هزینه سنگینی در پی نداشته باشد می‌توانید به یکی از رستوران‌های اقتصادی و ارزان آن که برایتان در ادامه آورده‌ایم سر بزنید.

۱. رستوران ولیکی

«ولیکی» (Veliki) در یکی از نواحی پیاده‌رو و شگفت انگیز «زمون» (Zemun) واقع شده و میدان صد ساله‌ای که در بیرونش خواهید دید بسیار افسونگر است. اگر به دنبال بهترین قیمت و کیفیت هستید این رستوران بهترین گزینه برای شما خواهد بود. ولیکی سنتی، غیر معمول، اصیل و جایی ویژه با توجه بالا به جزئیات محسوب می‌شود. کارکنان نیز بسیار آماده کمک و خوش برخورد هستند. بسیاری از مشتریان از خدمات عالی، انتخاب زیاد غذا و فضای داخلی بزرگ اینجا تعریف کرده‌اند و دوست دارند بارها به آن سر بزنند. برخی از مردم اینجا را برای شادترین لحظاتشان انتخاب می‌کنند و تجربه‌های شاد و بخشی از زندگی خود را با کارکنان همیشه خوشروی ولیکی تقسیم می‌کنند. آن‌ها متفاوت هستند و همواره در عین اینکه به دستور پخت‌های سنتی و آشپزی صربی وفادار می‌مانند، به دنبال طعم‌های جدید می‌گردند. با ترکیبی از غذاهای تاریخی، کلاسیک و مدرن آن‌ها همیشه یک قدم از بقیه جلوتر هستند.

رستوران های ارزان بلگراد

۲. فیش اند بار

«فیش اند بار» (Fish & Bar) ترکیبی بی‌همتا از یک رستوران و یک اغذیه فروشی فست فودی است. این رستوران با این هدف شکل گرفت که غذای دریایی باکیفیت را با قیمتی اقتصادی در اختیار همگان بگذارد. در فیش اند بار می‌توانید از غذاهای ویژه نوآورانه‌ای لذت ببرید که با مواد اولیه تازه و باکیفیت درست شده‌اند. این رستوران منوی سالم و بسیار متنوعی دارد که غذاهای ویژه آن اغلب با مواد اولیه درجه یک تهیه شده‌اند. مهم‌ترین ویژگی این رستوران همان کیفیتش محسوب می‌شود پس خیالتان از تازه بودن ماهی‌ها راحت باشد. این رستوران شعبه‌های زیادی در بلگراد دارد.

رستوران های ارزان بلگراد

۳. کونوبا آکوستیک

«کونوبا آکوستیک» (Konoba Akustik) تبدیل به رستورانی شده که برای بسیاری از ساکنین بلگراد مقصدی اجتناب ناپذیر است. در اینجا می‌توانید از غذاهایی لذت ببرید که توسط برترین آشپزها درست شده‌اند. این رستوران را در محله بسیار معروفی به نام «دورچل» (Dorćol) در خیابان «کارا دوشانا» (Cara Dušana) پیدا می‌کنید. کونوبا آکوستیک برای تمام عاشقان غذای باکیفیت مقصدی واجب به شمار می‌رود و مطمئن باشید که اگر یک بار در آن قدم بگذارید باز هم برای غذاهای دیگر بازمی‌گردید. منو شامل غذاهایی می‌شود که بسیار با دقت گلچین شده‌اند و تنوعی زیاد از غذاهای خانگی و کباب‌های گوشت سنتی صربی را در آن خواهید یافت.

۴. پیاتاکیا

«پیاتاکیا» (Piatakia) اصالتی یونانی داشته و چیزی بیش از یک رستوران یونانی معمولی است. اگر در بلگراد به دنبال غذای یونانی بودید می‌توانید به اینجا سر بزنید. پیاتاکیا پناهگاه خوبی برای فرار از شلوغی‌های شهر بوده و سبک و فلسفه زندگی یونانی در آن حاکم است. رنگ‌های یونانی، عطرها، طعم‌ها و صداها شما را در بر خواهند گرفت. مشتریان محلی، یونانی و بازدیدکنندگان خارجی زیاد به اینجا سر می‌زنند و از تجربه خود لذت می‌برند و غرق در آواز، رقص و آرامشی می‌شوند که خاص این سفر است. ساعت کاری رستوران از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب بوده و تمام کسانی که علاقه‌مند تجربه لذت‌بخش غذاهای یونانی هستند یا می‌خواهند موسیقی یونانی را تجربه کنند، می‌توانند از سه شنبه تا شنبه ساعت ۹ شب و یکشنبه‌ها از ۲ بعد از ظهر به آن سر بزنند. این رستوران ادعا دارد که به مهمانانش به چشم مشتری نگاه نکرده و آن‌ها را عضوی از خانواده خود می‌داند.

رستوران های ارزان بلگراد

۵. گوسار

«گوسار» (Gusar) رستورانی قایقی و بی‌همتا در اسکله «زمون» است که محیطی دلپذیر و زیبا دارد. پاسیوی باغ دلبازی که روی این قایق ساخته‌اند مشرف به رودخانه بوده و برای آنکه ساعاتی خوش را با عزیزانتان بسازید ایده‌آل است. غذای منحصر به فرد، ماهی‌های تازه و گوشت‌های کبابی ویژه صربی شما را غرق در تجربه‌ای بی‌همتا می‌کنند. کارکنان این رستوران بسیار حرفه‌ای و خوشرو بوده و قیمت‌ها خیلی بالا نیستند.

۶. تالاس دوناوا

اگر به دنبال رستورانی گرم و صمیمی هستید که محیطی با حس خانگی داشته باشد، باید حتماً «تالاس دوناوا» (Talas Dunava) را امتحان کنید. این رستوران در کرانه‌ رود دانوب واقع شده است و از آن افقی بسیار زیبا را پیش رو خواهید داشت. مناظر دانوب شما را حیرت‌زده خواهد کرد. تالاس دوناوا در واقع برای کسانی که عاشق غذای خوب هستند ایده‌آل بوده و سبکی قومی دارد. اتمسفر آن گرمای چوب و محیطی خانوادگی دارد. به علاوه سالن غذاخوری تراسی مشرف به آب هم در اینجا می‌بینید که تجربه شکم گردیتان را کامل خواهد کرد. این تراس به مشتریان شانس آن را می‌دهد که در تابستان از هوای خوب کنار آب و افسون زیبایی آن لذت ببرند. جدای از منوی کامل و اصیل رستوران، خدمات عالی کارکنان خوش برخورد هم تجربه شما را غنی می‌کند.

رستوران های ارزان بلگراد

۷. سارسکا اوهوتا

«سارسکا اوهوتا» (Carska Ohota) در دانوب رازآلود واقع شده و قایق‌ها اغلب برای تماشا و تحسین معماری بی‌همتا و قدیمی آن توقف می‌کنند. عصری آرامبخش با تامبورای دانوب، ترکیبی از گذشته و حال، صلح و شیک بودن را می‌توانید به طور همزمان در این رستوران تجربه کنید. البته این تمام چیزی نیست که به شما هدیه می‌کنند. در این محوطه ویژه چهره‌های مشهور موسیقی این سرزمین اجرا داشته‌اند.

۸. لودا کوچا

«لودا کوچا» (Luda Kuća) پیشگام آشپزی چینی در صربستان و به ویژه بلگراد محسوب می‌شود و در سال ۱۹۹۷ تأسیس شد. این رستوران دو شعبه دارد که یکی در خیابان «ولایکوویتسوا» (Vlajkoviceva) بوده و منویی وسیع از غذاهای چینی دارد که به شیوه‌ای سنتی و در همان زمان سفارش و جلوی مشتری آماده می‌شود. مواد اولیه غالب غذاها شامل ماهی، گوشت گاو، مرغ و سبزیجات گوناگون هستند. روند آماده کردن غذا نمایشی است که نمی‌توانید چشمانتان را از آن بگیرید. توصیه می‌کنیم حداقل یک بار این رستوران را تجربه کنید و اگر این کار را قبلاً کرده‌اید حتماً دوباره به سراغش خواهید رفت!رستوران های ارزان بلگراد

۹. ریبولوواتسکا پریتسا

پیشنهاد می‌کنیم محیط آرام و دلپذیر رستوران «ریبولوواتسکا پریتسا» (Ribolovačka Priča) را که به تازگی کاملاً بازسازی شده تجربه کنید و از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌اش نهایت لذت را ببرید. در منوی اینجا غذاهای ویژه‌ای از ماهی، کباب و غذاهای سنتی و بومی را می‌بینید که با مواد اولیه‌ای از بهترین کیفت درست شده‌اند. با توجه به موقعیت اینجا در خیابانی آرام در نزدیکی «بازار کالنیتس» (Kalenic) می‌توانید از شلوغی شهر به آن پناه ببرید. کارکنان بسیار خوش برخورد بوده و حس می‌کنید در خانه خودتان هستید. قیمت‌های پایین و کیفیت غذا شما را دوباره به اینجا می‌کشانند.

۱۰. ساباتسکی اسلاتیناتس

«ساباتسکی اسلاتیناتس» (Šabački Slatinac) در سال ۱۹۸۱ تأسیس شد و از آن زمان به خاطر غذاهای خوب ملی‌اش شهرت پیدا کرده است. هر کسی که این رستوران را دیده و غذاهایش را تجربه کرده بارها به سراغش رفته و کباب‌ها، استیک‌ها و سوسیس‌های دودی‌اش را به خوبی به خاطر می‌آورد. از آغاز فعالیت هم تأکید اینجا روی کیفیت غذا بود و به همین خاطر توانست به شهرت دست پیدا کند.

رستوران های ارزان بلگراد

زوریخ، لوگانو

تور زوریخ و لوگانو

  • 8 روز
  • هتل 4 و 5 ستاره
  • ترکیش , ترک
قیمت از
49,900,000
1,890
پاریس

تور پاریس

  • 8 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
49,900,000
2,390
کاپادوکیا، استانبول

تور استانبول و کاپادوکیا

  • 7 روز
  • هتل 5 و 4 ستاره
  • ترکیش
قیمت از
59,900,000

بنر تورهای تابستان

{{totalCount}} دیدگاه

{{nameError}}
{{emailError}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessageError}}
{{responseMessage.text}}